Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Sådär ja, var platinan plockad i Resistance. Förstår verkligen inte alla dåliga reviews på de spelet, visst lite kort! Online läget var katastrof, borde antingen lagt ner lite mer tid på det eller skippat helt och gjort spelet längre. Får ändå 6.5/10 från mig, lätt värt 99 kr. Tack TKD_1337 för tipset!
Jag har också tagit platina-troféen.

Onlineläget är okej förutom matchmaking:en som är bedrövlig.
Kul att ni i tråden gillade tipset!
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster
Köpte mig ett Vita i Fredags, och är än så länge mer än nöjd. Spelen jag skaffade mig är riktigt bra, men jag tänkte fråga er mer kunniga, jag fick bara tag i ett 8 Gb minneskort, kan man spara över demos eller köpta spel till sin PC, för att sen föra över dom igen till minneskortet, och spela dom? Och Madden 13 finns bara i USA, nån som har bra erfarenheter av att beställa spel därifrån med snabb leverans? Eller iaf en säker leverans :S En annan fråga som dykt upp, ska jag köpa en väska eller ett skal med lock till för att skydda enheten? Vilket tycker ni är bäst?
Play-Asia
säljer Madden NFL 13 för $45 och det är fraktfritt. Spelet är inte regionslåst. Kanske är det intressant för dig?
Jag hade köpt något som
denna för $2,8. Just denna är från Hong Kong så det tar oftast runt två veckor för att få hem varan. Dessa typer av skydd är bäst då de skyddar även när du använder din PlayStation Vita.