2013-06-27, 21:12
Medlem
Är det värt att köpa en vita? vilka är de ballaste spelen? Vad kostar spelen är de dyra eller överkommliga?
Citera
2013-06-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Är det värt att köpa en vita? vilka är de ballaste spelen? Vad kostar spelen är de dyra eller överkommliga?

Jag är riktigt nöjd med mitt köp i alla fall. Det enda som grämer mig är att jag köpte wifi versionen och inte wifi + 3g. För tydligen är det inte gps på versionen med bara wifi

Det finns spel från några kronor och uppåt. De har även öppnat en avdelning för Indiespel på PS Store nu, med heta titlar som Hotline Miami, LIMBO och Guacamelee!

Jag har bara hunnit spela lite Tomas was alone, Soul sacrifice och Hotline Miami. Grymma spel.

Några spel som ska vara balla är Persona 4 Golden, Rayman Origins, Gravity Rush, Uncharted: Golden Abyss.
Själv ser jag fram emot dessa kommande titlar; Dragon's Crown, Muramasa Rebirth, Batman: Arkham Origins Blackgate och Killzone: Mercenary
Citera
2013-06-28, 01:39
Medlem
arneankanns avatar
Bytte in min Wii U med 3 spel förut mot en PS vita med 4 spel + ett 8gb minneskort (oh bokade och betalade Driveclub till PS4 på inbytespriset också). Inte spelat något än, men håller på att uppdatera den. Satan vad sexig den är. Även menyerna är snygga
Citera
2013-06-28, 16:03
Medlem
ingår det minneskort? är 1595 ett bra pris för wifi versionen?
Citera
2013-06-28, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
ingår det minneskort? är 1595 ett bra pris för wifi versionen?

Ingår inget minneskort tyvärr, tycker 1595 är ett helt okej pris ändå räkna med ett par 100 lappar till på minneskort bara.
Citera
2013-06-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Bytte in min Wii U med 3 spel förut mot en PS vita med 4 spel + ett 8gb minneskort (oh bokade och betalade Driveclub till PS4 på inbytespriset också). Inte spelat något än, men håller på att uppdatera den. Satan vad sexig den är. Även menyerna är snygga

Fan de var en jävligt bra deal i mina ögon! Vilka spel fick du?
Citera
2013-06-28, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenachrome
Jag är riktigt nöjd med mitt köp i alla fall. Det enda som grämer mig är att jag köpte wifi versionen och inte wifi + 3g. För tydligen är det inte gps på versionen med bara wifi

Det finns spel från några kronor och uppåt. De har även öppnat en avdelning för Indiespel på PS Store nu, med heta titlar som Hotline Miami, LIMBO och Guacamelee!

Jag har bara hunnit spela lite Tomas was alone, Soul sacrifice och Hotline Miami. Grymma spel.

Några spel som ska vara balla är Persona 4 Golden, Rayman Origins, Gravity Rush, Uncharted: Golden Abyss.
Själv ser jag fram emot dessa kommande titlar; Dragon's Crown, Muramasa Rebirth, Batman: Arkham Origins Blackgate och Killzone: Mercenary

Hur mycket hade du använt gpsen då? Har du en smartphone så sätt din telefon på internet delning så får du mer eller mindre allt som 3gn hade haft. Å andra sidan har du en smartphone har du gps i den med förmodligen.
Citera
2013-06-28, 16:32
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Bra deal, men skulle inte Driveclub ingå i PS+? Då hade kanske en helårs prenumeration istället för spelet varit att föredra. Fast å andra sidan var det kanske en mer basic version av Driveclub man skulle få via PS+.
Citera
2013-06-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka
Bra deal, men skulle inte Driveclub ingå i PS+? Då hade kanske en helårs prenumeration istället för spelet varit att föredra. Fast å andra sidan var det kanske en mer basic version av Driveclub man skulle få via PS+.

Två olika versioner som kommer släppas, antar att de kommer vara massa "20 kr för denna extra banan, 20 kr för den extra bilen" osv osv i PS+ versionen medans du får allt direkt i betalversionen.
Citera
2013-06-28, 17:10
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Fan de var en jävligt bra deal i mina ögon! Vilka spel fick du?

Tycker också der var en skön deal!

Little Big Planet Vita, Uncharted: Golden Abyss, Persona 4 Golden och New Little Kings Story!
Citera
2013-06-28, 17:11
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka

Ja precis. Man får alla lägen med i Ps+versionen av Driveclub, men banor och bilar måste man isåfall köpa loss (man får några stycken, men långt ifrån alla). Sen kan jag dessutom ångra mig när som helst och boka ett annat spel istället!
Citera
2013-06-28, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Hur mycket hade du använt gpsen då? Har du en smartphone så sätt din telefon på internet delning så får du mer eller mindre allt som 3gn hade haft. Å andra sidan har du en smartphone har du gps i den med förmodligen.

Ja, det var pga av smartphonen jag köpte wifi-versionen, kändes onödigt med 3g när man kan dela internet.

Märkte att jag inte hade någon gps, när jag skulle tanka ner ett graffiti-spel på psn som krävde det. Jag var sjukt sugen på att testa spelet!

Men det kanske inte är några andra spel som använder sig av gps?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in