Citat:
Ursprungligen postat av
hemlunda2000
Jag håller med. De har sagt att de fick ett konkret tips.
Och det konkreta tipset kan inte vara det jag gav Bodengrabb som är med i MPS, dels här men även via PM? Lägg av nu, det finns inget konkretare än det jag tipsade om. Det enda som kan överträffa detta är om GM eller en medhjälpare berättat var kroppsdelarna fanns, och det håller jag för helt uteslutet, MPS hade kontaktat polisen i det läget, allt annat är bullshit.
Det MPS kallar konkret tips handlar om ett konkret område och typ av objekt. MPS Bodengrabb fick tipset efter en direkt fråga, ni har själv sett det. Jag kan tänka mig att ingen inom kärntruppen ville lyssna på den här smarta Bodengrabb, de starka krafterna i ledarskiktet ville gå sin egen väg, lyssnade inte, till slut fick Bodengrabb med sig resten av truppen på att det jag berättat här faktiskt är genomtänkt och borde tas på allvar. Precis så har det gått till, helt övertygad, allt talar för det.
Och fortsätt inte med tjatet om ett konkret tips om du inte kan presentera vad det tipset bestod av och vem som lämnade det. Det är en skröna!