2013-07-04, 17:50
Medlem
highfives avatar
[quote=rammstein74|44172319]
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000

hmm intressant att han rekomenderar den filmen då

Och till vem/vilka?
Citera
2013-07-04, 17:51
Medlem
[quote=highfive|44172370]
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74

Och till vem/vilka?
Han rekommenderade det främst till alla airsoftare. Minns jag att han skrev
Citera
2013-07-04, 17:51
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
Folk kan skrika utan att de är på väg att bli mördade. Det kan mycket väl vara så att VB ljudligt bad KJ att dra åt helvete motsv och sedan lämnade lägenheten

Hade lägenheten varit mordplats så hade detta vid det här laget konstaterats och polisen skulle då inte stå och säga att de fortfarande letade efter den.

Ja jag är medveten om detta, men med tanke på omständigheterna så är ju skriken ena jävla tillfälligheter. Ingen har dessutom sett dem lämna lägenheten och telefonen stängdes av just efter skriken- vilket även detta bör indikera på att hon mördades i lägenheten.

Det är inte säkert att de ännu kunnat bekräfta att lägenheten är mordplatsen p.g.a. att analyserar inte ännu är klara eller att endast indiciebevisning finns som t.ex. en jävligt välstädad lägenhet. Men visst enligt tidningarna så letar de ju efter mordplatsen- några teorier?

Jag tror alltså fortfarande på lägenheten ifall någon missat det.
Citera
2013-07-04, 17:55
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Ja jag är säker på datumet eftersom jag noterade att ytterst lite skrivits fram till den 18/5 då han böt profilbild.
Sett hans FB tidigare och fick uppfattningen att det fanns mer bilder och text då.

Ytterst märkligt beteende av KJ. Det tyder ju på att han kanske haft någon form av vålds/sexuell fantasi vid mordet. Kan inte annars förstå varför han skulle förtära sådan kultur just efter att ha begått ett styckmord?
Citera
Medlem
Säker har han nått tillhål ex. Hemmabyggd koja som han slaktat henne i.

Finns en koja på Smedsby berget, som man bara ser en skorsten sticka upp i berget. Sen går man in via två stenar. Där finns det säng, kamin, och så har man plastat in och byggt tak av presenning. Riktigt läskigt....
Citera
Medlem
Diviots avatar
[quote=rammstein74|44172252]
Citat:
Ursprungligen postat av Diviot

är den lite som hunger games

Nja,I Hunger Games är det ju en tävling. I denna film jagas ett gäng paintball spelare av några galna ex.soldater som leker katt och råtta lek med dem. Jag upplever den som mycket råare och blodigare och med fler inslag av ren slakt än i Hunger Games.
Citera
2013-07-04, 17:57
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Ja jag är medveten om detta, men med tanke på omständigheterna så är ju skriken ena jävla tillfälligheter. Ingen har dessutom sett dem lämna lägenheten och telefonen stängdes av just efter skriken- vilket även detta bör indikera på att hon mördades i lägenheten.

Det är inte säkert att de ännu kunnat bekräfta att lägenheten är mordplatsen p.g.a. att analyserar inte ännu är klara eller att endast indiciebevisning finns som t.ex. en jävligt välstädad lägenhet. Men visst enligt tidningarna så letar de ju efter mordplatsen- några teorier?

Jag tror alltså fortfarande på lägenheten ifall någon missat det.

Att han lyckas städa undan vartenda spår efter mord/styckning i lägenheten tycker jag känns högst osannolikt.
Dödsorsaken var väl huggen med vasst föremål. Hade han slagit ihjäl henne på nåt annat sätt så det inte kom så mycket blod så hade jag nog också trott på lägenheten, men jag tycker det känns osannolik.
Men man kan ju aldrig veta.
Citera
2013-07-04, 17:57
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Ja, kniven ser hemmagjord ut eller så kanske han bara lagt tejp på handtaget för att få bättre grepp. Knivbladet ser billigt ut hursomhelst- och det ser ut som att han slipat eggen ojämt.

Kan det vara en gummikniv? Har inte sett en sån då jag inte leker krig... Resten är ju leksaker, så varför inte kniven?
Citera
2013-07-04, 18:04
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Säker har han nått tillhål ex. Hemmabyggd koja som han slaktat henne i.

Finns en koja på Smedsby berget, som man bara ser en skorsten sticka upp i berget. Sen går man in via två stenar. Där finns det säng, kamin, och så har man plastat in och byggt tak av presenning. Riktigt läskigt....

Även en bilnyckel på nyckelringen där du ser u-nyckeln.
Citera
2013-07-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Kan det vara en gummikniv? Har inte sett en sån då jag inte leker krig... Resten är ju leksaker, så varför inte kniven?

mm är ju plast bössor dom använder
Citera
2013-07-04, 18:07
Medlem
Highfive: den missade jag, skyller på ipaden.
Citera
2013-07-04, 18:07
Medlem
Undra om dom kollat igenom terrängen runt/kring/i närheten av stugan? och efter vägen till stugan skogsbilsvägar åt det hållet? skjul kojjor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in