2013-06-21, 21:46
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
schlangekraft:

A king and his men have traveled so far north that no daylight can be seen. To the terra nullius area North Bothnia. Here they get attacked by the pure guardian creatures that inhabit it’s vast forests.

kolla bilden hen lade upp den 7:e maj
http://schlangekraft.tumblr.com/image/49883887475

Den här killen/tjejen är TOTALT skruvad..... och om man läser hens kommentarer dessutom Nazist!

ENIG!

Men just den bilden i länken är från en av Charles Manson morden, Californien 10 August 1969, Mordet på Pasqualino och hans fru Rosemary LaBianca.
Fortfarande hämskt men är altså från ett mord fråm USA på 60talet.
Citera
2013-06-21, 21:51
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doitmystyle
Teddybjörnen Fredriksson.

Hans efternamn är inte Fredriksson.
Teddybjörn??? inte i min värld det är 100% säkert.

Interessant att du har varit medlem här senn förra månaden, samma dag VB's kroppsdelar hittades på FP1, utan att posta en enda gång här på tråden, och att du nu reagerar så snart denna person blir nämd... hmmm
Citera
2013-06-21, 21:53
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doitmystyle
Teddybjörnen Fredriksson.
Teddybjörnyourstyle?
Citera
2013-06-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Hans efternamn är inte Fredriksson.
Teddybjörn??? inte i min värld det är 100% säkert.

Interessant att du har varit medlem här senn förra månaden, samma dag VB's kroppsdelar hittades på FP1, utan att posta en enda gång här på tråden, och att du nu reagerar så snart denna person blir nämd... hmmm

Men snälla någon.. Jag syftar på visan - Teddybjörnen Fredriksson? It's called sarcasm dude.
Jag lämnar fritt fram för spekulationer, jag är inte särskilt brydd om vad du eller någon annan vill tro, och har vägrat lägga mig i denna tråd fram till nu, pga det patetiskt höga antalet idioter med lika patetiska teorier. Men jag tål inte att se alla dessa oskyldiga utpekningar av hederligt jävla folk. End of story. Ciao.

Förövrigt, jag registrerade mig för att ge mig in i en tråd om något helt orelaterat, vilket råkade vara omkring den tid som detta hände, ber om ursäkt för min existens, ska genast sluta, eller nåt. Jag är någon som stör sig på uttalanden utan rimlig grund och med fakta som INTE STÄMMER. Jag såg dock att du rättade dig själv, grattis, ett rätt.
Senast redigerad av Doitmystyle 2013-06-21 kl. 22:16.
Citera
2013-06-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Teddybjörnyourstyle?

Nope!
Citera
2013-06-21, 22:21
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzz99999
Jag tycker du kan RTFM:a lite själv också, då avseende mobiltelefonisystem.
Östen M skulle vända sig i graven.
När du sprider dina felaktigheter.

Eftersom jag har så fel så kanske du kan undervisa mig?
Citera
2013-06-21, 22:37
Medlem
Citat:
ENIG!

Men just den bilden i länken är från en av Charles Manson morden, Californien 10 August 1969, Mordet på Pasqualino och hans fru Rosemary LaBianca.
Fortfarande hämskt men är altså från ett mord fråm USA på 60talet.

Ja inte trodde jag det var en bild från nu precis... då hade jag verkligen inte lagt länken här. Men håll med om att det är lite scary att hen lägger ut en sådan bild just efter vad som hänt i hens hemstad.

Dutch.....
Citera
2013-06-21, 22:40
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ja inte trodde jag det var en bild från nu precis... då hade jag verkligen inte lagt länken här. Men håll med om att det är lite scary att hen lägger ut en sådan bild just efter vad som hänt i hens hemstad.

Dutch.....

Absolut!
Citera
2013-06-21, 22:45
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Minns ni de hemska bilderna på Schlangekrafts sida, en man och en kvinna med masker, blod etc.
De verkar vara borta nu, har nån möjligtvis sparat dom?
Citera
2013-06-21, 23:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
OBS delvis fel info av mig!!!

IKJ är INTE flickvänn med JFE
IKJ är flickvänn till CN som är en av dom andra som spelar i samma dödsmetal band som JFE.

Jag ska rätta till det i min originala post SO SORRY

Även M*gnus Y*ughurt O*ofss*n tycker jag verkar ligga åt det hållet.

Y*gurt skulle det vara.
Senast redigerad av Mouchino 2013-06-21 kl. 23:31.
Citera
2013-06-22, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Även M*gnus Y*ughurt O*ofss*n tycker jag verkar ligga åt det hållet.

Y*gurt skulle det vara.

Njae, inte så värst tycker jag. Verkar mest vara en mangaintresserad dataspelare. Men det finns ju manga å så finns det manga förstås.
Citera
2013-06-22, 00:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Njae, inte så värst tycker jag. Verkar mest vara en mangaintresserad dataspelare. Men det finns ju manga å så finns det manga förstås.

Nja jag undrar jag.. Vissa kommentarer som "I'm pregnant with the son of God!! This will be the Best and most Significant Aborted Fetus EVER!!" Ateist är han förmodligen

Bilder på en konversation som leder åt BDSM hållet. Sen berättelsen som är skriven den 11 december 2011 är ju kusligt likt det som hänt.

Hitler verkar vara en förebild..

så ja han skulle säkert kunna vara en devil worshiper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in