Citat:
Ursprungligen postat av
undulaten1
Hur i hela friden ska man kunna lita på ett enda ord denna Berny uttalar sig om? För det första, den som satt diagnosen Schizofreni på denna donnan måste fått sitt leg. på postorder, eller bara lurat sjukvården att vara s.k doktor. Den doktor som skriver ut 100 xanor om dagen mister sin läkarleg. Dessutom så kan inte madonnan B äta 550 st till 1100 3 mg xanor om dagen. Det är en orimlighet utan dess like. Spelar ingen roll hur tolerant man än är i dessa sammanhang. Hon skulle utan tvekan få andningsdepression och hjärtstillestånd. Sånt dravel, nog något av det mest patetiska jag hört. Man får in betydligt fler personer inom intensivvården där man aldrig någonsin kommer upp i dessa doser utan att inkomma avliden.
Berny är en mytoman och en missbrukare. F.ö undrar jag om hon ens har någon riktig diagnos mer än ev. borderline.
En ganska tragisk medelålders dam som inte vill bli vuxen och ta ansvar. Dessutom vara på behandlingshem på våra skattemedel för att sen komma ut och dricka alkohol var och varannan dag.
Visa upp nya kläder och smink i tonvis dagarna i ända. Jösses.
Har du någonsin satt din fot i den sk "moderna psykiatrin" i det här landet? Har du läst utredningen om psykiatri-reformen som genomfördes på 90-talet? Troligen inte.
Citat:
Den doktor som skriver ut 100 xanor om dagen mister sin läkarleg.
Verkar inte heller som om du har någon insikt i hur svårt det är att ta ifrån en läkare sin legitimation eller hur vissa utskriftsprocedurer går till.
Citat:
Dessutom så kan inte madonnan B äta 550 st till 1100 3 mg xanor om dagen.
Om du kollar några sidor bakåt i denna tråden så hittar du en konversation mellan mig och Berny om detta.