Citat:
Ursprungligen postat av
Hydrahead
Oj vad dom positiva kommentarerna haglade över varandra här.
Mellan Elisapref och Björny
Och nu, bittra fiender...så det kan gå.

Fast enligt skvallerbloggen är dom vänner igen.
Citat:
Precis! Och nej, det är inte Bernys fel att vi blir svartmålade. Men vad fan ska vi gå in på the butterfly effect? Hade Berny inte inkluderat oss i sina böcker så blablabla. Vi står ju iaf upp för oss själva, med namn och information vi vet stämmer till skillnad från alla anonyma jävlar som väldigt lätt kan kasta ur sig i princip vad som helst?!!?????
Kan ni inte lägga ut era namn och en bild så känns det lättare att konversera, huh?
Och att jag har svårt att hålla mig till sanningen? Vilken sanning? Den ni bara bygger på mer och mer?
Det är som vissa påpekat, jag är helt enkelt bara frustrerad över att få skit över mig från anonyma idioter!
Btw, Berny och jag har pratat nu. På riktigt. Och har bestämt att hädanefter så sker all vår kommunikation via telefon. Så ni kommer inte få ett skit att gotta er i!
Jag kanske hade fel, det är inte Berny som njuter av uppmärksamheten det är NI, när någon exempelvis ger svar på tal...
Angående det sista, visst har hon rätt. Det har dykt upp många namn jag inte sett här tidigare nu när Berny börjat skriva igen, (mig själv inkluderad, har alltid läst men aldrig skrivit. Skaffade för tusan kontot för att skriva här) men visst stämmer det. Efter att ha följt Berny i tio år kan man inte med några ord försvara henne men det är intressant att följa henne. Det må vara misstag efter misstag men vi är många som blir uppriktigt glada när det går bra för Berny så att dra alla flashbackare över en kant (som alla gör) är så missvisande.
Ehm, rörig text men jag hoppas poängen går fram.