Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Jag fattar inte vad det är för "läsare" som Berny menar att hon fått råd från kring Theus promenader. Jag hittar inga kommentarer på senare tid som rör detta på hennes blogg, utan det är ju främst här på flashback som misskötseln av hunden har påpekats. Nu är vi väl också hennes läsare på ett sätt, men hon kan ju lika bra stå för att hon följer tråden och inte få det att låta som om hon har en gigantisk fanbase som hon "faktiskt" kan sänka sig till att lyssna på ibland. Börjar det redan glida lite med sanningarna?
Givetvis är det Berny som förstorar upp det hela. I hennes värld är vi här inne naturligtvis hennes fans också, vi törs bara inte stå för det för vi tillhör den grå massan och vi är så avundsjuka....
Jag vill minnas att jag dock sett några kommentarer om hennes hund på hennes blogg, det har då gällt att nån frågat varför hon inte borstar igenom pälsen ordentligt och nån som tyckte Emmas chihuahua var lite väl mager.... Vad jag kan påminna mig har det inte varit nåt om just specifikt promenader. Det kan ju varit nån kommentar givetvis, men Berny får det att låta som om det är, precis som du sa, en "gigantisk fanbase"...
Fast som jag fattar det så publicerar hon bara de kommentarer hon själv vill. Har det kommit en massa kommentarer om promenaderna kan hon ju tolkat det som "påhopp" just då och skitit i att publicera. Sen svänger hjärnhalvorna runt i hennes huvud och hon tar helt plötsligt "till sig av vad läsarna tycker"!