2013-06-21, 13:23
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Gör du så, inte för att det hjälper.
Antagligen inte, men har inte så mycket annat att försöka med.
Citera
2013-06-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Leverprov är alltid bra att ta inför orala, oavsett vilket. Och vadå ingen ide att gå av test och på winstrol? :S Klart han kan smyga av sitt testo e och fortsätta ligga på winstrol ? vanligt man gör det istället för att gå och vänta på pct i 2 veckor p.g.a testo e är verksamt så pass länge.

Mitt tips vore som sagt ta ett leverprov, eller ja, allmän hälsokontroll är bättre med blodfetter o.s.v..
Är det OK, så kliv på Winstrol och kör din deff

Självklart borde man alltid göra det men du vet nog lika väl som jag att det "fuskas" med det. Därför säger jag att för just winstrol så är det extra noga, plus att han var nyligen på dbollar.

Ang winstrolen så håller jag delvis med dig men winstrol i 2 veckor ger inga resultat. Bättre slänga in winstrol och efter 2-3 veckor gå av testot och fortsätta med winnarna i 1-2 veckor. Därefter pct
Citera
2013-06-21, 17:21
Medlem
HJÄLP avbruten kur samt Frågor Ang att Åka fast.

Min polare vilket jag delar lägenhet med planterare maya. Polisen gjorde husrannsakan och hittade då också mina preparat. Polarn kunde inte knipa. Varit på kur i 2 veckor idag, winject samt testo p, båda 100 mg e2d. Tänkte Hålla på med winject i 10v och testo p i 12. Men båda avbryts efter 2 v. Fick pissa och snabbtestet tog mig för maya också.

Då har jag frågorna, 1 är det "farligt" att hoppa av så.
2 kommer dom ha span på mig, kommer dom plocka upp mig på stan random i framtiden?
3 har kontakten med en som kan skaffa mig primobolan snabbt. Är det "farligt" att hoppa på det direkt nu när det tar Ca 1, 2 Veckor att få hem nytt test win, vilket skulle sabba hormonerna. Och vågar jag detta med tanke på att jag åkte dit.
Svar Uppskattas
Citera
2013-06-21, 17:31
Medlem
tänker absolut inte svara på din fråga här! finns hur många trådar so helst om detta! exakt alla dina frågor besvaras i en tråd! är du så jävla lat att du inte ens orkar söka så får du skylla dig själv!
Citera
2013-06-21, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
tänker absolut inte svara på din fråga här! finns hur många trådar so helst om detta! exakt alla dina frågor besvaras i en tråd! är du så jävla lat att du inte ens orkar söka så får du skylla dig själv!
Handlar nog mest om att jag inte Har en dator. Och att jag sitter på 1gen Android som knappt klarar av att smsa. Så vore tacksam för svar.
Citera
2013-06-21, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n0shit
Handlar nog mest om att jag inte Har en dator. Och att jag sitter på 1gen Android som knappt klarar av att smsa. Så vore tacksam för svar.

nej det är inte farligt att köra igång igen!

och troligtvis håller dom inte span på dig! men dom kan likaväl göra det! så du gör det på egen risk! men åt andra sidan kan du likaväl säga att det inte gått ur kroppen likaväl så dom kan inte ta dig för samma sak om man säger så! Det är upp till dom att bevisa att du tagit nytt vilket inte är så lätt om du tar samma mängd som innan isf! tar du mer och det pikar uppåt på testet så åker du dit!
Citera
2013-06-21, 17:44
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
nej det är inte farligt att köra igång igen!

och troligtvis håller dom inte span på dig! men dom kan likaväl göra det! så du gör det på egen risk! men åt andra sidan kan du likaväl säga att det inte gått ur kroppen likaväl så dom kan inte ta dig för samma sak om man säger så! Det är upp till dom att bevisa att du tagit nytt vilket inte är så lätt om du tar samma mängd som innan isf! tar du mer och det pikar uppåt på testet så åker du dit!

Varför skulle det va farligt? Lite waste dock.
Citera
2013-06-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Varför skulle det va farligt? Lite waste dock.
Menade inte farligt i jag kommer dö. Utan mer i att jag sabba hormoner i någon månad.
Men vågar man hoppa på prim? Eller ska man lugna sig. Tänkte även på att jag hade thc i pisset också så dom inte drar in mig igen.

Ps tror ni jag åker på melanotan också? Eller är det inte straffbart
Citera
2013-06-21, 21:13
Medlem
Grymgrossistens avatar
Såg en shop som sålde Balkan pharma, dem påstår att det är Humangrade och att det kommer i askar osv, någon som har erfarenhet av detta märke, aldrig sett det i Sverige tidigare.
Citera
2013-06-21, 22:52
Bannlyst
När kan jag börja med min Andra Kur?

Tja!

En kille på 22 år här! blev precis klar med min första kur OT 50/50 från Sthlm****.

vill ni veta hur de gick? : https://www.flashback.org/t2164415

jag är inne på dag 4 i PCT körde 40 mg Nolva i 3 dagar nu kör jag 20 mg nolva om dagen tänkte köra 11 dagar så de blir 14 dagar sammanlagt.

Jag undrar när kan jag hoppa på nästa kur? tänkte köra Testo E 500mg e5d (fast fronta på dom 2 första sticken,750 Mg,sen köra 500 mg) i 12-16 veckor+ Dbol 40 eller 50 Mg i 50 dagar...

är det okey o köra så efter en månad jag blev klar med min första kur? eller måste jag vänta i minst 2-3 månader tills jag kan hoppa på kuren?

kör med Liv52(leverskydd) om det hjälper något..om man kan köra tidigare,så man inte behöver vänta länge tills nästa kur!

MVH
Senast redigerad av TrippleGreenX 2013-06-21 kl. 22:57.
Citera
2013-06-21, 23:52
Medlem
Funderar på min första kur nu då, och tänkte ställa lite nybörjar frågor.

Tips på preparat för nybörjare där mitt mål är att öka i massa. Ligger på 75kg just nu är ca 175,

Har lätt för att bygga styrka men mycket svårare för massa,

PB Mark : 160 , PB Böj : 140 PB : Bänk ca 105

funderar på testo som jag hört men skulle gärna undra om någon med lite kunskap kan pma mig om PCT kur samt vilken som är bäst som nybörjare att först börja med.

Mvh
Citera
2013-06-21, 23:55
Medlem
Abolishs avatar
Aldrig.

Du har kört en 50/50 OT-kur och fick inga resultat förutom massivt håravfall?

Såvida du inte fick sockerpiller gör du något som är helt åt helvete fel, fick du pump i korsrygg, t.ex.?

Se till att lära dig träna och käka ordentligt innan du överväger något mer. För hoppningsvis lärde du dig något från din första kur, men det verkar inte så.

Om OT inte hjälpte dig kommer inte Dbol göra det heller. Förutom göra dig stor som en vattenballong som sedan tappar allt vatten när du hoppar av kuren.

Dag 4 på PCTn och planerar redan sin andra kur, nice. Du har knappt kommit in i PCTn, det blir värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in