2013-07-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Nej hCG är fritt val. 250mg kur är inte speciellt kraftig och de flesta återhämtar sig bra utan hCG men vill du vara på säkra sidan så använd det. Det finns inga riktlinjer att gå efter, det tar alltid tid att återhämta sig men efter en PCT på 4v är man tillräckligt återhämtad för att fungera i vanliga fall, i alla fall efter en kort och svag kur.

Okejokej, tack så hemskt mycket för svar!
Citera
2013-07-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Primo?

har velat köra de länge men blir lite nojig för de finns så mkt fake! men kommer jg över d så kommer jag köra de! vad skulle va bra å köra med primo och typ dosering?

fick av e kompis 10 st masteron av en vän hur starka e dom å vad e de föt bivärkningar på dom?
Citera
2013-07-23, 22:35
Medlem
[quote=manhof|44446218]Så förhöjt kolesterol, förhöjt blodtryck, psykiska besvär, gynekomasti osv är lugnt så länge du inte får finnar? Isf borde du verkligen tänka till om steroider är något för dig.

Annars, deca/anavar/eq och andra låg-androgena steroider.

Mvh

men tror nog alla som trycker elle ska trycka tänker på förhöjt kolesterol, förhöjt blodtryck, psykiska besvär, gynekomasti elleratt få hela jävla fejset bombaderad av finnar
Citera
2013-07-23, 23:04
Medlem
chebmamis avatar
Kan man använda samma pump mer än 1 gång? Kör 250mg testo-e e5d.
Citera
2013-07-23, 23:06
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami

Du kan, men kan vara smutsig, ge fan i att snacka så pundigt. Bättre att byta nål och bete sig som man ska med det, annars har man bara att förlora.
Citera
2013-07-23, 23:09
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetallt121
har velat köra de länge men blir lite nojig för de finns så mkt fake! men kommer jg över d så kommer jag köra de! vad skulle va bra å köra med primo och typ dosering?

fick av e kompis 10 st masteron av en vän hur starka e dom å vad e de föt bivärkningar på dom?
Det finns en bra sticky om prepp här på fb

Citat:
Ja det kan du om du inte är rädd för infektion risk. Bäst att byta det är ändå det råd du kommer få här..
Citera
2013-07-23, 23:11
Medlem
ChuckyOnes avatar
[quote=vetallt121|44447619]
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Så förhöjt kolesterol, förhöjt blodtryck, psykiska besvär, gynekomasti osv är lugnt så länge du inte får finnar? Isf borde du verkligen tänka till om steroider är något för dig.

Annars, deca/anavar/eq och andra låg-androgena steroider.

Mvh

men tror nog alla som trycker elle ska trycka tänker på förhöjt kolesterol, förhöjt blodtryck, psykiska besvär, gynekomasti elleratt få hela jävla fejset bombaderad av finnar

Jag har aldrig fått någon av de biverkningarna, men har flera vänner som doserar onödigt högt, de får problem, idag har jag kommit ifatt en del av dem med fysiken , de får inte upp kuken, bitchisar, och annat nam nam, för klena i psyket för att gå av samtidigt. Förstår att sådana får problem...Säger inte att du är så. Man ska kolla blod trycket osv med höjningarna, så man hittar en dos som fungerar. Låta det ta tid. Vet många som kurar på en lagom nivå, ser dem inte få problem som går överstyr.

Fick lite höjt övertryck av tren däremot, men såg till att ligga på en låg dos och ändrade kosten lite sen var det lugnt. Kunde sova, hade hög aptit och allting. Drömde lite skumt bara
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-07-23 kl. 23:15.
Citera
2013-07-23, 23:15
Medlem
Gibsones avatar
[quote=ChuckyOne|44448214]
Citat:

Jag har aldrig fått någon av de biverkningarna, men har flera vänner som doserar onödigt högt, de får problem, idag har jag kommit ifatt dem med fysiken, de får inte upp kuken, bitchisar, och annat nam nam, för klena i psyket för att gå av samtidigt. Förstår att sådana får problem...Säger inte att du är så. Man ska kolla blod trycket osv med höjningarna, så man hittar en dos som fungerar. Låta det ta tid. Vet många som kurar på en lagom nivå, ser dem inte få problem som går överstyr.

Fick lite höjt övertryck av tren däremot, men såg till att ligga på en låg dos och ändrade kosten lite sen var det lugnt.
Ne ser en del med helt sjuka doser typ en deciliter i varje ben
Citera
2013-07-23, 23:15
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Du kan, men kan vara smutsig, ge fan i att snacka så pundigt. Bättre att byta nål och bete sig som man ska med det, annars har man bara att förlora.

Kommer självklart byta NÅL, men samma pump pratar jag om. Det är väl verkligen inte samma infektionsrisk eller samma risk att vara smutsig osv? Använder alltid allt endast 1 gång, MEN frågar nu för att jag bara har 1 pump kvar, och många shoppar säljer ju inte verktyg separat. Kan köpa lokalt också men vill inte outa mig för några fler.
Senast redigerad av chebmami 2013-07-23 kl. 23:17.
Citera
2013-07-23, 23:17
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybernetic
Hur länge har det varit såhär? Om du ska kombinera kuren med blodtryckssänkande medicin som exp seloken är du galen.

Fick tag på Bisprolol, men skall nog inte använda dessa.

Det har varit så i nästan 1.5v nu, så låter trycket vara högt kuren igenom, lär sänkas direkt efter.
Citera
2013-07-23, 23:17
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Kommer självklart byta NÅL, men samma pump pratar jag om. Det är väl verkligen inte samma infektionsrisk eller samma risk att vara smutsig osv? Frågar därför att jag nu bara har 1 pump kvar, och många shoppar säljer ju inte verktyg separat. Kan köpa lokalt också men vill inte outa mig för några fler.
Finns säljare som bara kränger pumpar!
Citera
2013-07-23, 23:19
Medlem
[quote=ChuckyOne|44448214]
Citat:

Jag har aldrig fått någon av de biverkningarna, men har flera vänner som doserar onödigt högt, de får problem, idag har jag kommit ifatt en del av dem med fysiken , de får inte upp kuken, bitchisar, och annat nam nam, för klena i psyket för att gå av samtidigt. Förstår att sådana får problem...Säger inte att du är så. Man ska kolla blod trycket osv med höjningarna, så man hittar en dos som fungerar. Låta det ta tid. Vet många som kurar på en lagom nivå, ser dem inte få problem som går överstyr.

Fick lite höjt övertryck av tren däremot, men såg till att ligga på en låg dos och ändrade kosten lite sen var det lugnt. Kunde sova, hade hög aptit och allting. Drömde lite skumt bara

fattar! tänkte köra prim vet du typ dosering så man inte få några problem.
har lite masteron e de värt att trycka e de med eller att bara köra prim för att inte få otäcka bi värknngar

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in