2013-06-20, 15:25
Medlem
Strias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Hur bekant är du med att sticka? Låter som du kan ha ett svagt psyke, eller något eller bara att du tänker för mycket.

Jag har aldrig tagit en spruta själv förut, var helt nytt, kanske kan tillägga att det inte var en snyggt skott heller direkt, svagt psyke har jag efter att jag trillade över kanten när jag tog för mycket svamp en gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Panikångest.

Hade liknande på mina första stick. Lugn TS.

Okej, tack du.
Citera
2013-06-20, 15:29
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stria
Jag har aldrig tagit en spruta själv förut, var helt nytt, kanske kan tillägga att det inte var en snyggt skott heller direkt, svagt psyke har jag efter att jag trillade över kanten när jag tog för mycket svamp en gång.

Okej, tack du.

Håll dig långt borta från aas. Punkt.
Citera
2013-06-20, 15:37
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
vad har hänt med hb, kan någon pma mig...

Undrar detsamma.
Citera
2013-06-20, 15:58
Medlem
Strias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Håll dig långt borta från aas. Punkt.

Om det är en oro som kokar över att jag skulle kastas in i ngn form av roidrage/psykos som skulle orsaka mer problem för användare av aas så är det inget att oroa sig över, jag har aldrig varit aggressiv i min natur, är mer ko lugn, men presenteras jag av en situation där jag känner att mitt liv är i direkt eller indirekt i fara så reagerar jag väldigt feminint inför det (bryter ihop) på grund utav att jag brände sönder mitt psyke en del då jag tog en löjligt stor dos av svamp som kan få vissa personers njurar att helt stänga av / hamna på stängd psyk korridor för resten av livet och dregla, men av någon anledning så höll jag ihop och här är jag, jag var yngre och mycket självdestruktiv, men jag ser det som en period som är över nu. Psyket reparerar sig långsamt efter ett trauma av den magnituden men jag brukar inte droger längre och har inte gjort det på 5 år nu, med det så menar jag även alkohol.
Senast redigerad av Stria 2013-06-20 kl. 16:02.
Citera
2013-06-20, 22:20
Medlem
Pr0statas avatar
Helvete, är rätt nojig nu. Ska göra ett drogtest på nya arbetsplatsen om en vecka och ligger just nu på 630mg testo EW. Har sökt runt och råder så delade meningar kring om de verkligen testar för AAS, men vill verkligen inte sumpa det här jobbet... någon som har erfarenheter?
Citera
2013-06-20, 22:42
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Helvete, är rätt nojig nu. Ska göra ett drogtest på nya arbetsplatsen om en vecka och ligger just nu på 630mg testo EW. Har sökt runt och råder så delade meningar kring om de verkligen testar för AAS, men vill verkligen inte sumpa det här jobbet... någon som har erfarenheter?
Sannolikheten att de testar för AAS är låg om du inte är riktigt jäkla grov och du har ett yrke där det kan vara relevant i motsvarande grad som narkotika. Det är få företag som kör test för AAS.
Citera
2013-06-20, 23:56
Medlem
Testo bulk, winstrol deff fråga

Tjena. Är i sista veckorna av min testo-e kur p 16 v, frontade med dbol i 7 veckor. Tänkte bulka klart mina 16 veckor, men har höjt upp ganska mycket i bodyfat. Därför vill jag deffa direkt efter bulk-kuren, dagen efter.

Min fråga är om jag kan sluta med testo-e efter vecka 16 och börja deffa direkt med winstrol utan att förlora muskler då winstrol inte innehåller testo? Anledning till att jag inte köper mer testo e? Trött på att sticka.
Senast redigerad av aahej 2013-06-21 kl. 00:00.
Citera
2013-06-21, 00:46
Medlem
Försämrar intag av Liv52 effekten av orala AAS ? Alltså att man tar dessa samtidigt, både liv52 och orala aas?

tack! mvh
Citera
2013-06-21, 01:06
Medlem
vilken dos dbol? winstrol är riktigt tufft för levern, kan vara bra att ta leverprover innan. sen är det ingen ide att gå av testo och gå på winstrol.
Antingen förlänger du kuren med testo e och winstrol eller så kör du winstrol dom sista veckorna tills v16 då kuren är slut.
Citera
2013-06-21, 01:34
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Sannolikheten att de testar för AAS är låg om du inte är riktigt jäkla grov och du har ett yrke där det kan vara relevant i motsvarande grad som narkotika. Det är få företag som kör test för AAS.
Gjorde mig faktiskt lite lugnare, men ska det säkra före det osäkra. Kreatin nu och framåt+några tusen % B-vitamin kvällen och morgonen innan testet samt dunka i mig vatten.

Fyfan så jävla löjligt med denna jakt ändå. Ska man verkligen behöva känna sig jagad för att man har ett udda intresse och passion för en sport? Jag skadar då inte någon annan, eller mig själv ens i någon utsträckning. Jävla samhälle det här!
Citera
2013-06-21, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonux
vilken dos dbol? winstrol är riktigt tufft för levern, kan vara bra att ta leverprover innan. sen är det ingen ide att gå av testo och gå på winstrol.
Antingen förlänger du kuren med testo e och winstrol eller så kör du winstrol dom sista veckorna tills v16 då kuren är slut.

Leverprov är alltid bra att ta inför orala, oavsett vilket. Och vadå ingen ide att gå av test och på winstrol? :S Klart han kan smyga av sitt testo e och fortsätta ligga på winstrol ? vanligt man gör det istället för att gå och vänta på pct i 2 veckor p.g.a testo e är verksamt så pass länge.

Mitt tips vore som sagt ta ett leverprov, eller ja, allmän hälsokontroll är bättre med blodfetter o.s.v..
Är det OK, så kliv på Winstrol och kör din deff
Citera
2013-06-21, 11:33
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Gjorde mig faktiskt lite lugnare, men ska det säkra före det osäkra. Kreatin nu och framåt+några tusen % B-vitamin kvällen och morgonen innan testet samt dunka i mig vatten.
Gör du så, inte för att det hjälper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in