2013-06-22, 00:02
Medlem
Lägg upp en bild på din kropp så vi får se. Svårt att avgöra.
Citera
2013-06-22, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abolish
Aldrig.

Du har kört en 50/50 OT-kur och fick inga resultat förutom massivt håravfall?

Såvida du inte fick sockerpiller gör du något som är helt åt helvete fel, fick du pump i korsrygg, t.ex.?

Se till att lära dig träna och käka ordentligt innan du överväger något mer. För hoppningsvis lärde du dig något från din första kur, men det verkar inte så.

Om OT inte hjälpte dig kommer inte Dbol göra det heller. Förutom göra dig stor som en vattenballong som sedan tappar allt vatten när du hoppar av kuren.

Dag 4 på PCTn och planerar redan sin andra kur, nice. Du har knappt kommit in i PCTn, det blir värre.

Anledningen till varför jag inte fick ett skit var för jag blev sjuk flera gånger o var tvungen o pausa..sen börja efter typ 1 vecka! 50 dagar långa kuren tog 70-80 dagar för mig för jag pausa flera gånger.sen så träna jag nästan inget bara högst 10-15 dagar av dom 70-80 dagarna. p.g.a att jag var sjuk,hade mycekt o göra,skolan,körkortet o så....men annars hade bra fysik innan,har tränat i 5 år +

så däför är det nog helt klart att jag inte fick ett skit av kuren....
Citera
2013-06-22, 00:07
Medlem
Gymmes avatar
Finns en tumregel som går runt att man skall vänta lika länge som sin kur varade.
Citera
2013-06-22, 00:13
Medlem
Farligheterna med både testo e och dnp vet jag, studerat en jävla massa.. men har tyvärr ingen klar bild om hur det är om man blandar testo e och dnp samtidigt under deff, något att inte rekomendera?
Citera
2013-06-22, 00:54
Medlem
Ares570s avatar
Längd, vikt, bänk mark böj?
Citera
2013-06-22, 00:55
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias9209
Funderar på min första kur nu då, och tänkte ställa lite nybörjar frågor.

Tips på preparat för nybörjare där mitt mål är att öka i massa. Ligger på 75kg just nu är ca 175,

Har lätt för att bygga styrka men mycket svårare för massa,

PB Mark : 160 , PB Böj : 140 PB : Bänk ca 105

funderar på testo som jag hört men skulle gärna undra om någon med lite kunskap kan pma mig om PCT kur samt vilken som är bäst som nybörjare att först börja med.

Mvh
Varför inte läsa dig till kunskap och skapa dig en egen uppfattning?
Citera
2013-06-22, 01:04
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Kuren kosta mig runt 6000+ inklusive pct,leverskydd o massa kosttillskott för kuren.

Kan du bryta ner det i vad som kostat vad? Det där är alldeles för mycket pengar.
Citera
2013-06-22, 02:58
Medlem
Vad var det för märke på OTn som du körde?!
Citera
2013-06-22, 02:59
Medlem
Försämras effekten av orala aas när man intar samtidigt leverskydds tabletter?
Som tex Liv52..

Tack!

Mvh
Citera
2013-06-22, 08:33
Medlem
Funderar, ska ta en kur och köra igång testo p eller susta?

Som topic, Jag ska kickstarta med steroider, så inget moralprat tack.

Har tränat hårt förr och jag växer fort som fan när jag sätter igång.. Väger 75 kg och är 173 cm just nu och har INGET fett på kroppen.

Gillar testo P som fan men, funderar på om det skulle vara schysst o ta susta två gånger i veckan?

uppdatterar hur det går men ge mig tips.. Har kört testo E och P tidigare..
Citera
2013-06-22, 08:37
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckdig
Som topic, Jag ska kickstarta med steroider, så inget moralprat tack.

Har tränat hårt förr och jag växer fort som fan när jag sätter igång.. Väger 75 kg och är 173 cm just nu och har INGET fett på kroppen.

Gillar testo P som fan men, funderar på om det skulle vara schysst o ta susta två gånger i veckan?

uppdatterar hur det går men ge mig tips.. Har kört testo E och P tidigare..

Orkar man med alla stick så hade jag lätt valt testo P
Citera
2013-06-22, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Orkar man med alla stick så hade jag lätt valt testo P

Inga problem med stick, älskar testo p. Är så jävla gött när man tagit det ett tar dagar och får pump i smalbenen så man får stanna bara utav att vara ute och gå =)

Men kanske en eller 2 testo P flaskor till att börja med, och susta med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in