Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Din hårlinje kommer garanterat ta stryk, tro mig.
Är du rädd för den och har anlag för att förlora borde du låta bli att trycka.
Annars rekommenderar jag anavar / primobolan eller andra milda preparat som inte är kända för att gå på håret.
Varför ska du höja dbol?
Har du preppat förr? Medveten om att 40mg egentligen är en ganska högdos dianabol? Det är bara på flashback det snackas och dröms om 100mg
Citat:
Ursprungligen postat av
MrGreenArrow
Är det för starka bieffekter menar du att det inte är värt? med tanke på att jag har ärftligt håravfall?
tycker du jag ska höja dosen Dbol istället? för att få bättre resultat?
Beställ finasterid i samband med kur och kör kur+PCT ut och kanske någon månad till om du är rädd för tappat hår. Håret kommer krypa uppåt oavsett kur(ej anavar etc).
Jag har med fördel kört finasterid under en lång TESTO-E kur 250mg e5d/e7d och klarat mig bra från ärftligt håravfall. Har varit på i kanske 6 månader och det har inte gått upp något i vikarna(marginellt isf). Jag kör 1 g om dagen och det funkar bra, med lite tyngre kurer kanske bäst att ta minst 2 g om dagen.
Jag vill egentligen öka min ed dos men propecia är så fucking dyrt. Vill höja min testodos också egentligen men då höjs ju DHT nivåerna osv och då ryker håret hähä. Jag är iaf MKT nöjd med finasterid, har märkt på en tidigare DBOLL kur att håret gått upp i flikarna lite, och hade även märkt innan min dboll kur att det gått upp lite på ena sidan. NU är mitt hårfäste helt Ok och det ser inte ut som att jag har ärftlig håravfall.