2013-08-25, 18:16
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreenArrow
Tänkte köra Testo E som bas 500 mg e5d + 40/50 Dbol,sen lägga till Anadrol 20/50 för bästa resultat? vad tycker du? ska jag köra med Anadrol? eller utan och höja Dbol istället?

MVH.

20mg anadrol är inte lönt.
Citera
2013-08-25, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
20mg anadrol är inte lönt.

Är det för starka bieffekter menar du att det inte är värt? med tanke på att jag har ärftligt håravfall?

tycker du jag ska höja dosen Dbol istället? för att få bättre resultat?
Citera
2013-08-25, 18:56
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Är det för starka bieffekter menar du att det inte är värt? med tanke på att jag har ärftligt håravfall?

Att det inte är värt att lägga till en sådan liten mängd.

Kör på dbolarna som det är istället, duger gott och väl.
Citera
2013-08-25, 19:55
Medlem
Har oxar 50 mg 100st och 40 st winstrol + Proviron,hur hade ni lagt upp det föratt inte skada levern ALLTFÖR mkt. Äter liv52ds dagligen också.

Mvh
Senast redigerad av pangkaka 2013-08-25 kl. 20:09.
Citera
2013-08-25, 20:03
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Ja, de duger fint libanesa.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Det är det du behöver. In på apoteket.

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Ibland förstår inte apoteken att de numera får sälja till dig, och krånglar. Dessutom undrar jag vad du ska med uppsugningsnål till när du har ampuller. Tar du det försiktigt och inte trycker ned nålen så kan du använda en enda blå, så slipper du momenten med att byta.
Okej tack för svaren

Jag är rätt grön på detta med sprutor etc. men det var någon som skrev till mig att det var just dessa två nålar så därför som jag antog att jag behövde dessa.
Men går det med enbart en av dem så visst
Men håller mig till grön och blå nu när det ändå är första gången, vill ju göra så rätt som det går liksom ;D
Citera
2013-08-25, 20:59
Medlem
Citat:
Tänkte köra Testo E som bas 500 mg e5d + 40/50 Dbol,sen lägga till Anadrol 20/50 för bästa resultat? vad tycker du? ska jag köra med Anadrol? eller utan och höja Dbol istället?

MVH.

Din hårlinje kommer garanterat ta stryk, tro mig.
Är du rädd för den och har anlag för att förlora borde du låta bli att trycka.
Annars rekommenderar jag anavar / primobolan eller andra milda preparat som inte är kända för att gå på håret.

Varför ska du höja dbol?
Har du preppat förr? Medveten om att 40mg egentligen är en ganska högdos dianabol? Det är bara på flashback det snackas och dröms om 100mg
Citera
2013-08-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Ja,din mängd går utan problem ner oroa dig inte.

Tack, då antar jag att tabletterna ligger i påsar för burkar går ju inte ner...
Citera
2013-08-25, 21:47
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Din hårlinje kommer garanterat ta stryk, tro mig.
Är du rädd för den och har anlag för att förlora borde du låta bli att trycka.
Annars rekommenderar jag anavar / primobolan eller andra milda preparat som inte är kända för att gå på håret.

Varför ska du höja dbol?
Har du preppat förr? Medveten om att 40mg egentligen är en ganska högdos dianabol? Det är bara på flashback det snackas och dröms om 100mg

Citat:

Beställ finasterid i samband med kur och kör kur+PCT ut och kanske någon månad till om du är rädd för tappat hår. Håret kommer krypa uppåt oavsett kur(ej anavar etc).

Jag har med fördel kört finasterid under en lång TESTO-E kur 250mg e5d/e7d och klarat mig bra från ärftligt håravfall. Har varit på i kanske 6 månader och det har inte gått upp något i vikarna(marginellt isf). Jag kör 1 g om dagen och det funkar bra, med lite tyngre kurer kanske bäst att ta minst 2 g om dagen.

Jag vill egentligen öka min ed dos men propecia är så fucking dyrt. Vill höja min testodos också egentligen men då höjs ju DHT nivåerna osv och då ryker håret hähä. Jag är iaf MKT nöjd med finasterid, har märkt på en tidigare DBOLL kur att håret gått upp i flikarna lite, och hade även märkt innan min dboll kur att det gått upp lite på ena sidan. NU är mitt hårfäste helt Ok och det ser inte ut som att jag har ärftlig håravfall.
Senast redigerad av chebmami 2013-08-25 kl. 21:49.
Citera
2013-08-26, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Beställ finasterid i samband med kur och kör kur+PCT ut och kanske någon månad till om du är rädd för tappat hår. Håret kommer krypa uppåt oavsett kur(ej anavar etc).

Jag har med fördel kört finasterid under en lång TESTO-E kur 250mg e5d/e7d och klarat mig bra från ärftligt håravfall. Har varit på i kanske 6 månader och det har inte gått upp något i vikarna(marginellt isf). Jag kör 1 g om dagen och det funkar bra, med lite tyngre kurer kanske bäst att ta minst 2 g om dagen.

Jag vill egentligen öka min ed dos men propecia är så fucking dyrt. Vill höja min testodos också egentligen men då höjs ju DHT nivåerna osv och då ryker håret hähä. Jag är iaf MKT nöjd med finasterid, har märkt på en tidigare DBOLL kur att håret gått upp i flikarna lite, och hade även märkt innan min dboll kur att det gått upp lite på ena sidan. NU är mitt hårfäste helt Ok och det ser inte ut som att jag har ärftlig håravfall.

Vartifrån köpte du finasterid?? det finns ingenstans utan recept??
Citera
2013-08-26, 14:42
Medlem
libanesas avatar
Ska beställa mina första sprutor (blå & grön) på apoteket idag, känner mig rätt nervös dock men förstår inte varför då det inte är olagligt att köpa sprutor
Citera
2013-08-26, 14:57
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Vartifrån köpte du finasterid?? det finns ingenstans utan recept??

Du kan ju köpa på recept, bara gå till en läkare och säg att du lider av ärftligt håravfall.
Citera
2013-08-26, 15:00
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Ska beställa mina första sprutor (blå & grön) på apoteket idag, känner mig rätt nervös dock men förstår inte varför då det inte är olagligt att köpa sprutor

Och jag förstår inte varför det inte var tillåtet. Det är bättre man inte har folk att dela sprutor, återanvända dem osv. Det blir dyrt både för dem själva och skattebetalarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in