2013-05-21, 06:04
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Ja. Men du får mer om du tar det innan träningen. Finns en tråd om detta.

menar du allvar?! får man mer effekt av d-bollen om du tar den 2timmmar innan träning än efter?
kan det verkligen vara nåt mer än placebo effekten?

det tror jag knappast. källa på det isåfall! jag vill veta
Citera
2013-05-21, 09:22
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
menar du allvar?! får man mer effekt av d-bollen om du tar den 2timmmar innan träning än efter?
kan det verkligen vara nåt mer än placebo effekten?

det tror jag knappast. källa på det isåfall! jag vill veta

Jag märkte heller ingen direkt skillnad själv, men det finns en tråd här och även ett youtube-klipp där dom förklarar det. Tydligen är det bättre med så hög halt som möjligt i samband med träningen, men kommer inte ihåg exakt varför. Den som söker skall finna. Det finns två rekommendationer, ena är att dela upp tabbarna på olika tillfällen och den andra är att ta dem innan träning.
Citera
2013-05-21, 14:30
Medlem
Dags att hoppa av testo

Ålder: 19-23

- Vikt: 75

- Längd: 168-175

- Tidigare AAS-erfarenhet: Började i höstas med en 40/50 dbol kur som jag var riktigt nöjd med.

Då är det snart dags att hoppa av min kur som bestått av:

250 mg testo E e5d
20mg dbol i 50 dagar.

Ett tag efter dbollarna fick jag gyno & bekämpade jävlarna med letro & nolva.
Sen dess har jag legat på 10mg nolva ed.

Nu till själva grejen, jag har inte fått ut det jag vill av denna kur även att jag skött allt till 100% som vanligt. Är det idioti att hoppa på en oral innan nedstängdningen? Jag menar jag har varit on i 4 månader men med en fjutt dos, hur pass nedstängd är jag egentligen? Om jag verkligen inte kan bli mer nedstängd, då skulle det väl kvitta om jag sköt upp nedstängningen ett tag med en oral?

En färsking som är väldigt tacksam för svar!
Citera
2013-05-21, 14:34
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsmunken12
Ålder: 19-23

- Vikt: 75

- Längd: 168-175

- Tidigare AAS-erfarenhet: Började i höstas med en 40/50 dbol kur som jag var riktigt nöjd med.

Då är det snart dags att hoppa av min kur som bestått av:

250 mg testo E e5d
20mg dbol i 50 dagar.

Ett tag efter dbollarna fick jag gyno & bekämpade jävlarna med letro & nolva.
Sen dess har jag legat på 10mg nolva ed.

Nu till själva grejen, jag har inte fått ut det jag vill av denna kur även att jag skött allt till 100% som vanligt. Är det idioti att hoppa på en oral innan nedstängdningen? Jag menar jag har varit on i 4 månader men med en fjutt dos, hur pass nedstängd är jag egentligen? Om jag verkligen inte kan bli mer nedstängd, då skulle det väl kvitta om jag sköt upp nedstängningen ett tag med en oral?

En färsking som är väldigt tacksam för svar!

Kalla det vad du vill, receptornedgång, normalisering...exakt vad som händer i kroppen vet jag inte, men jag vet att du inte kommer att få bra effekt av en oral kur efter detta. Angående nedstängning så är du nog ganska nedstängd, men desto längre tid på prepp desto längre väg tillbaka. Vila minst tre månader, gärna 6.
Citera
2013-05-21, 14:37
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag märkte heller ingen direkt skillnad själv, men det finns en tråd här och även ett youtube-klipp där dom förklarar det. Tydligen är det bättre med så hög halt som möjligt i samband med träningen, men kommer inte ihåg exakt varför. Den som söker skall finna. Det finns två rekommendationer, ena är att dela upp tabbarna på olika tillfällen och den andra är att ta dem innan träning.

tror bara det är skitsnack till nån motbevisar mej. det är ju inte nån pwo vi snackar
Citera
2013-05-21, 15:47
Medlem
dumt att köra så låg dos i 4 månader, bli nedstängd och inte så mycket resultat som du säger, du borde kört 500 en kortare period men okej.
jag skulle inte riskera att stänga ner mig mer än så, kör du hcg? kör du en pct och vänta minst 4 månader tills du går på nästa, träna lika hårt när du går av för det kommer behövas.
Citera
2013-05-21, 16:56
Medlem
Ni som kört susta, vad märker ni är skillnaderna jämfört med ex Testo P. Ligger på P nu.
Tänkte ifall man känner någon spec skillnad eller ifall det bara är smidigare med susta då den är högre doserad per ml...

Med vänlig hälsning,
Citera
2013-05-21, 17:29
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Ni som kört susta, vad märker ni är skillnaderna jämfört med ex Testo P. Ligger på P nu.
Tänkte ifall man känner någon spec skillnad eller ifall det bara är smidigare med susta då den är högre doserad per ml...

Med vänlig hälsning,
Testo som testo, i grund och botten. Sedan säger vissa sig reagera helt annorlunda på olika estrar.
Citera
2013-05-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Testo som testo, i grund och botten. Sedan säger vissa sig reagera helt annorlunda på olika estrar.

Jo det vet jag. Tänkte ifall det fanns några andra fördelar med susta, eller om det bara är vad folk har för personliga favoriter kanske!

Mvh
Citera
2013-05-21, 17:56
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Jo det vet jag. Tänkte ifall det fanns några andra fördelar med susta, eller om det bara är vad folk har för personliga favoriter kanske!

Mvh
Nix.
Citera
2013-05-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Du har rätt men hur kommer det sig att de flest här på brädan säger propp samlar mindre vatten en tex enanthate medan jag ser folk på andra brädo säga båda är lika på den delen med? Fast det mesta ligger nog i kosten!
Citera
2013-05-21, 19:14
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Du har rätt men hur kommer det sig att de flest här på brädan säger propp samlar mindre vatten en tex enanthate medan jag ser folk på andra brädo säga båda är lika på den delen med? Fast det mesta ligger nog i kosten!
Well, det har du ju visserligen rätt i - men det gäller alla estrar och inte bara testo. Du kan ju undvika bloat på alla estrar genom att reglera kosten, men snabba binder generellt mindre vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in