Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-16, 21:37
Medlem
IronRandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litecp
Antar att du inte menade det, men droppa inte 0.5g på en och samma gång, 200mg räcker för att göra dig mer än nog maxad, å sen fyll på mer senare bara.

Jag menar självklart inte 0.5-bomber. Blir 0.5 gram uppdelat i 3 eller 4 bomber över den kvällen/kvällarna.

Ska väl tilläggas att jag inte är en oerfaren MDMA/Ecstasy användare. Har tagit det ett flertal tillfällen. Det är bara nu såhär tätt inpå som jag aldrig har gjort tidigare.
Senast redigerad av IronRandy 2013-06-16 kl. 21:40.
Citera
2013-06-16, 23:04
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IronRandy
Jag menar självklart inte 0.5-bomber. Blir 0.5 gram uppdelat i 3 eller 4 bomber över den kvällen/kvällarna.

Ska väl tilläggas att jag inte är en oerfaren MDMA/Ecstasy användare. Har tagit det ett flertal tillfällen. Det är bara nu såhär tätt inpå som jag aldrig har gjort tidigare.

Kom bara ihåg att köra den största dosen först, det är som oftast den som styr hur ruset sedan ter sig. Men det har du nog koll på om hur har erfarenhet sedan tidigare.
Citera
2013-06-17, 16:14
Medlem
smh...varför återdosera???när ruset lagt sig har ruset lagt sig, du får inte tillbaka serotonin känslan, bara stimulant känslan...
Citera
2013-06-19, 13:05
Medlem
Denoms avatar
Buprenorfin + MDMA = Bättre än jag förväntade mig att det skulle vara. Är bara det att jag år qfullkomligt usel på att försöka läsa och akeiva saker JUST NU.
Citera
2013-06-19, 13:49
Medlem
whatnots avatar
Hej!
Jag har tagit mdma i kristallform en väldans massa ggr, nasalt såväl som oralt.
Klassisk knapp har jag dock bara tagit en enda gång och jac upplevde en väldig skillnad mellan de båda. Ska försöka förklara..

Jag å en vän hade tagit 2,5 lapp bra syra. Efter ca 45-60 minuter in i peaken slänger vi i oss varsin knapp av okänd sort. Säg 45 minuter efter börjar jag bli lite yr. Vi knatar runt i lägenheten lite å dricker lite vatten i köket. På väg ut i vardagsrummet blir jag plötsligt väldigt yr å desorienterad, rätt obehagligt, så jag beslutar mig för att sätta mig lite, hjälper föga så jag lägger mig i soffan å andas lugnt å fint å slappnar av i kroppen. Känns riktigt skönt att va still å då säger det pang! Det är som om nån knäpper med fingrarna å en värme å extrem lycka exploderar ut i kroppen å rummet slutar snurra. Därefter har jag en av top 3 drogupplevelser i mitt liv.

Såhär har jag inte alls upplevt det på kristaller. Där har ruset i stället kommit krypande under kanske 15-30 minuter å jag har aldrig känt mig yr eller desorienterad..

Nån som känner igen detta eller kanske rent av kan förklara det?
Citera
2013-06-19, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatnot
Hej!
Jag har tagit mdma i kristallform en väldans massa ggr, nasalt såväl som oralt.
Klassisk knapp har jag dock bara tagit en enda gång och jac upplevde en väldig skillnad mellan de båda. Ska försöka förklara..

Jag å en vän hade tagit 2,5 lapp bra syra. Efter ca 45-60 minuter in i peaken slänger vi i oss varsin knapp av okänd sort. Säg 45 minuter efter börjar jag bli lite yr. Vi knatar runt i lägenheten lite å dricker lite vatten i köket. På väg ut i vardagsrummet blir jag plötsligt väldigt yr å desorienterad, rätt obehagligt, så jag beslutar mig för att sätta mig lite, hjälper föga så jag lägger mig i soffan å andas lugnt å fint å slappnar av i kroppen. Känns riktigt skönt att va still å då säger det pang! Det är som om nån knäpper med fingrarna å en värme å extrem lycka exploderar ut i kroppen å rummet slutar snurra. Därefter har jag en av top 3 drogupplevelser i mitt liv.

Såhär har jag inte alls upplevt det på kristaller. Där har ruset i stället kommit krypande under kanske 15-30 minuter å jag har aldrig känt mig yr eller desorienterad..

Nån som känner igen detta eller kanske rent av kan förklara det?

ja ibland när jag tagit mdma har de slagit på sådär...det är rätt nice. oftast kommer de smygandes
Citera
2013-06-20, 01:26
Medlem
En kompis har testat ecstasy två gånger och han får knappt någon effekt. Första gången fanns det rimliga skäl för han blandade med andra droger, men när han inte fick någon effekt andra gången blev jag lite förvånad. Vilka anledningar kan det finnas till att han inte får någon effekt?

Sista gången drack han en öl innan om det kan spela någon roll. Han gick på antibiotika för några veckor sedan om det kan spela någon roll? Antidepressiva har han inte rört på flera år enligt egen utsago. Finns det något jag kan ha missat? Så jävla tråkigt för jag vill att han ska få uppleva känslan av total eufori.
Senast redigerad av anonym747 2013-06-20 kl. 01:29.
Citera
2013-06-20, 09:26
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
smh...varför återdosera???när ruset lagt sig har ruset lagt sig, du får inte tillbaka serotonin känslan, bara stimulant känslan...
Jag tycker det är Najs att återdosera! Älskar hallisarna som kan komma efter nåra doser
Citera
2013-06-20, 10:33
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IronRandy
Jag och grabbarna ska ut och resa i sommar, och det är framförallt de första dagarna vi har ett relativt fullspäckat schema:

Måndag - klubb
Tisdag - klubb
Onsdag - vila
Torsdag - klubb

Vi har dessutom tillgång till bra MDMA under vår resa.

Måndagsklubben är första prioritet, då tänker vi droppa cirka 0.5 gram var. Det är redan bestämt.
Torsdagsklubben är andra prioritet och det vi är osäkra på.

Min fråga är hur stor risken för bestående hjärnskador är om vi även droppar på torsdagen?
Finns risken dessutom att effekten försämras pga så få dagars vila, trots att det är samma MDMA?
Vi tänker förövrigt bara dricka alkohol på tisdagen.

Ingen av oss har tagit mdma sedan januari detta år, och vi planerar heller inte att ta på minst 4 månader igen.

Vad tror ni?

Idiotidé. Även om du kanske inte får permanenta hjärnskador vilket jag personligen inte tror kommer du inte få den effekt du önskar. Du kommer snarare bara få mer bieffekter och längre sådana. En anledning till att man slutar med E är just att bieffekterna inte motiverar de önskade effekterna och jag vore tacksam om fjortispundarna i den här tråden fattade det så att anti-sidan slappnade av lite i sin attack på E och MDMA-analoger.

Förslag: ta MDMA första kvällen, något helt annat på tisdagen (cannabis) och torsdagen (cannabis) om ni absolut måste knarka för att ha kul.
Citera
2013-06-20, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
En kompis har testat ecstasy två gånger och han får knappt någon effekt. Första gången fanns det rimliga skäl för han blandade med andra droger, men när han inte fick någon effekt andra gången blev jag lite förvånad. Vilka anledningar kan det finnas till att han inte får någon effekt?

Sista gången drack han en öl innan om det kan spela någon roll. Han gick på antibiotika för några veckor sedan om det kan spela någon roll? Antidepressiva har han inte rört på flera år enligt egen utsago. Finns det något jag kan ha missat? Så jävla tråkigt för jag vill att han ska få uppleva känslan av total eufori.

finns ingen vetenskap bakom det jag kommer att slänga ur mig
men det finns människor på olika brädor som diskuterat det flitigt och personer som själva inte kan få ut nått av mdma...

det fungerar helt enkelt inte för alla individer.
Citera
2013-06-20, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
finns ingen vetenskap bakom det jag kommer att slänga ur mig
men det finns människor på olika brädor som diskuterat det flitigt och personer som själva inte kan få ut nått av mdma...

det fungerar helt enkelt inte för alla individer.

Jag tycker ärligt talat synd om dessa människor.
Citera
2013-06-20, 20:59
Medlem
MrWalross avatar
Jag har en fråga, hur lättillgänligt är det att köpa Ecstasy?
Är det lika enkelt som att fixa grönt/brunt?

Har de flesta kranarna tillgång till E?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in