Citat:
Ursprungligen postat av
IronRandy
Jag och grabbarna ska ut och resa i sommar, och det är framförallt de första dagarna vi har ett relativt fullspäckat schema:
Måndag - klubb
Tisdag - klubb
Onsdag - vila
Torsdag - klubb
Vi har dessutom tillgång till bra MDMA under vår resa.
Måndagsklubben är första prioritet, då tänker vi droppa cirka 0.5 gram var. Det är redan bestämt.
Torsdagsklubben är andra prioritet och det vi är osäkra på.
Min fråga är hur stor risken för bestående hjärnskador är om vi även droppar på torsdagen?
Finns risken dessutom att effekten försämras pga så få dagars vila, trots att det är samma MDMA?
Vi tänker förövrigt bara dricka alkohol på tisdagen.
Ingen av oss har tagit mdma sedan januari detta år, och vi planerar heller inte att ta på minst 4 månader igen.
Vad tror ni?
Idiotidé. Även om du kanske inte får permanenta hjärnskador vilket jag personligen inte tror kommer du inte få den effekt du önskar. Du kommer snarare bara få mer bieffekter och längre sådana. En anledning till att man slutar med E är just att bieffekterna inte motiverar de önskade effekterna och jag vore tacksam om fjortispundarna i den här tråden fattade det så att anti-sidan slappnade av lite i sin attack på E och MDMA-analoger.
Förslag: ta MDMA första kvällen, något helt annat på tisdagen (cannabis) och torsdagen (cannabis) om ni absolut måste knarka för att ha kul.