Citat:
Du har säkert redan bränt allt serotonin redan dag 1, därför får du minimala effekter på samma dos nu.
3Timmar bör det inte ta innan det slår på även fast man käkat iaf.
E är värdelöst att ta för ofta. Det tar tid för serotonin receptorerna att återhämta sig,
jag har själv försökt käka E dagen efter, och har tom dubblat dosen utan bra resultat.
3Timmar bör det inte ta innan det slår på även fast man käkat iaf.
E är värdelöst att ta för ofta. Det tar tid för serotonin receptorerna att återhämta sig,
jag har själv försökt käka E dagen efter, och har tom dubblat dosen utan bra resultat.
Ja, det var inte tal om någon fördröjd effekt. Det gick helt enkelt inte att jämföras.. Har alltid varit noga med att bygga upp serotoninet annars & sitter liksom inte & väntar på "dag 90" för att sedan börja om utan kan gå upp till år mellan användningstillfällena. Jag förväntade mig inte ett lika schysst rus som kvällen innan men samtidigt trodde jag att det skulle slå hårdare än vad det gjorde. Jag visste ju inte ens om jag var påverkad eller inte. Otroligt stor skillnad på dag 1 & dag 2, som natt & dag.
Om du som läser detta i framtiden funderar på att göra som mig & äta 2 dagar i rad. Gör det inte. Kan ha varit bland de sämsta gångerna jag brukat droger. Dag 1 = 100%. Dag 2 = 5-10%. Med tömda depåer så var ruset relativt obehagligt/konstigt/kemiskt. Kände saker som jag inte tidigare känt under en "x-kväll" & samtidigt så saknades den huvudsakliga biten av ruset. Inget att hänga i granen. I slutet mådde jag bara "dåligt" & önskade att effekterna skulle försvinna, brukar inte känna så annars i slutet av ett rus, snarare tvärtom.
Bottennapp utan dess like!