Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-26, 23:49
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
200 mg MDMA räcker. 150 mg också, lite beroende på vikt.

Jodå, har ju haft helsköna timmar på bara 100mg också. Visst räcker det !
Citera
2014-03-27, 22:43
Bannlyst
Stämmer det att man bara får ta MDMA en gång i månaden, annars slits kroppen ut helt och man kan få bestående men? Vad händer om jag skulle käka E två gånger under samma vecka?
Citera
2014-03-27, 22:48
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Stämmer det att man bara får ta MDMA en gång i månaden, annars slits kroppen ut helt och man kan få bestående men? Vad händer om jag skulle käka E två gånger under samma vecka?

Kallar du dig jesusofrave borde du ha bättre koll!
Läs denna guide. Informera dig om vad det är du stoppar i dig och vad det gör med dig!
1. http://thedea.org/preloading.html

2.http://thedea.org/letsroll.html

Tar du det för ofta kommer du inte känna av e tillslut. Du kommer må dåligt, vara deprimerad.
Inte värt det. Vänta minst 4 veckor och ta aldrig för stora mängder per tillfälle.
Senast redigerad av Amnia 2014-03-27 kl. 22:54.
Citera
2014-03-27, 23:42
Medlem
lemon99s avatar
Citat:

Jag brukar köra två kvällar i rad oftast (en helg dvs), dock går det ca 3 månader mellan varje gång. Måste ta lite mer kväll två men det funkar. Som med alla droger så är det inte bra för kroppen, men du kommer med största sannolikhet inte få några bestående men om du tar två gånger på en vecka.
Citera
2014-03-28, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Jag brukar köra två kvällar i rad oftast (en helg dvs), dock går det ca 3 månader mellan varje gång. Måste ta lite mer kväll två men det funkar. Som med alla droger så är det inte bra för kroppen, men du kommer med största sannolikhet inte få några bestående men om du tar två gånger på en vecka.
Tack för svaret! Du har verkligen visat dig hjälpsam under den senaste tiden
Citera
2014-03-28, 10:01
Medlem
Shurda14s avatar
Försöker igen här då, Rosa playboy erfarenheter någon?
Mvh
Citera
2014-03-28, 12:36
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Tack för svaret! Du har verkligen visat dig hjälpsam under den senaste tiden

Man får hjälpa sina medmänniskor så gott man kan
Citera
2014-03-28, 14:20
Medlem
Varje gång jag tagit E/MDMA får jag alltid så himla ont i magen efteråt, speciellt jobbigt blir det om man dansat i flera timmar. När ruset väl tagit slut och jag befinner mig på ett rave sitter jag av sista timmarna på läktaren. Är nästan alltid tvungen att springa på toa 5 gånger eller mer innan det börjar lugna ner sig. Blir det någon skillnad om jag tar det nasalt istället för oralt? Finns det ingenting man kan göra åt det här?
Citera
2014-03-31, 03:57
Medlem
ploppcapas avatar
Citat:

Jag tog skiten 2 gånger i månaden som max ibland och oftast en gång i månaden. Kändes inte som det förstörde så mycket för mig. Visst jag körde frekvent med neotropics och 5-hpt mellan rusen.
Men sen var jag på festival förra sommaren och droppade 3 dagar i rad + massa annat roligt. Kan säga andra dagen var bäst rusmässigt. Tredje dagen knaprade jag säkert 5-6 piller utan att bli hög. ATn var det värsta jag har varit med om..
Så jag rekommenderar fan att endast köra mdma typ vart tredje månad. Annars känner du inget mer
Hade 6 månader uppehåll i hopp om att känna något igen. Ett rus fick jag, men inte alls ett bra :/
Citera
2014-04-01, 17:38
Medlem
BillTheButchers avatar
Någon som testat Yellow Dices?
Citera
2014-04-01, 18:34
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ploppcapa
Jag tog skiten 2 gånger i månaden som max ibland och oftast en gång i månaden. Kändes inte som det förstörde så mycket för mig. Visst jag körde frekvent med neotropics och 5-hpt mellan rusen.
Men sen var jag på festival förra sommaren och droppade 3 dagar i rad + massa annat roligt. Kan säga andra dagen var bäst rusmässigt. Tredje dagen knaprade jag säkert 5-6 piller utan att bli hög. ATn var det värsta jag har varit med om..
Så jag rekommenderar fan att endast köra mdma typ vart tredje månad. Annars känner du inget mer
Hade 6 månader uppehåll i hopp om att känna något igen. Ett rus fick jag, men inte alls ett bra :/

5-6 piller ? fan gick du på när du tog de beslutet?
Holy shit man ,knowledge is power
Citera
2014-04-01, 18:50
Citat:
Ursprungligen postat av BillTheButcher
Någon som testat Yellow Dices?
Fråga här (FB) Frågor om olika batchar av Ecstasypiller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto