Citat:
Resten av ditt inlägg är ointressant. Många sparkar nedåt och slickar uppåt, ja (såväl män som kvnnor). En man som tjänar mindre än en kvinna är inte värd vatten i många kvinnors ögon.
Tänk på det nästa gång du ser en nyhetsuppläsare i TV klaga över att kvinnolönerna är lägre än mäns. Hon är antagligen en mobbare som letar efter fler mobboffer.
Men å andra sidan är många män så pass mesiga och svaga att dom skiter i att vi hånar och förlöjligar dom små liven.
Tänk på det nästa gång du ser en nyhetsuppläsare i TV klaga över att kvinnolönerna är lägre än mäns. Hon är antagligen en mobbare som letar efter fler mobboffer.
Men å andra sidan är många män så pass mesiga och svaga att dom skiter i att vi hånar och förlöjligar dom små liven.

Vet du vad du är! Du är en sann feminist. Även om många feminister inte vill hålla med dig och kanske tom blir arga för din ärliga framtoning. Du visar din sanna natur precis som vi män alltid velat ha det, rent och konkret utan en massa rationaliseringar och konstiga vinklar. Har du kanske tänkt dig tanken, att männen har blivit till knähundar eftersom de är förvirrade (om man åsidosätter alla jävla kemikalier). Vad gäller kvinnor och feminister fö, bryr jag mig inte något nämnvärt om vad de tycker eller tror sig förtjäna, oavsett snack i tv- rutan. De kan intellektualisera bort sin olycka hur mycket dom vill! Det är dessa kvinnor som aldrig kommer att finna någon vidare tillfredsställelse i livet och kvinnor kan gapa och skrika hur mycket dom vill, oavsett om det handlar om att mobba kvinnor eller män. Jag skrattar när jag ser spektaklet och det finns inget roligare än att göra en kvinna förbannad, framförallt de som redan är olyckliga. Jag skall också vara ärlig jag med, riktiga män ser kvinnor som barn. Inte för att vi vill att dom skall vara det egentligen, men många gånger börjar de gnälla om att de är hungriga för lille husse. Vad gäller mesiga män bryr jag mig inte heller något nämnvärt heller, de är lika förlorade som de som spelar badass! Vad är det dom försöker bevisa egentligen?