2013-06-11, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Resten av ditt inlägg är ointressant. Många sparkar nedåt och slickar uppåt, ja (såväl män som kvnnor). En man som tjänar mindre än en kvinna är inte värd vatten i många kvinnors ögon.
Tänk på det nästa gång du ser en nyhetsuppläsare i TV klaga över att kvinnolönerna är lägre än mäns. Hon är antagligen en mobbare som letar efter fler mobboffer.

Men å andra sidan är många män så pass mesiga och svaga att dom skiter i att vi hånar och förlöjligar dom små liven.

Vet du vad du är! Du är en sann feminist. Även om många feminister inte vill hålla med dig och kanske tom blir arga för din ärliga framtoning. Du visar din sanna natur precis som vi män alltid velat ha det, rent och konkret utan en massa rationaliseringar och konstiga vinklar. Har du kanske tänkt dig tanken, att männen har blivit till knähundar eftersom de är förvirrade (om man åsidosätter alla jävla kemikalier). Vad gäller kvinnor och feminister fö, bryr jag mig inte något nämnvärt om vad de tycker eller tror sig förtjäna, oavsett snack i tv- rutan. De kan intellektualisera bort sin olycka hur mycket dom vill! Det är dessa kvinnor som aldrig kommer att finna någon vidare tillfredsställelse i livet och kvinnor kan gapa och skrika hur mycket dom vill, oavsett om det handlar om att mobba kvinnor eller män. Jag skrattar när jag ser spektaklet och det finns inget roligare än att göra en kvinna förbannad, framförallt de som redan är olyckliga. Jag skall också vara ärlig jag med, riktiga män ser kvinnor som barn. Inte för att vi vill att dom skall vara det egentligen, men många gånger börjar de gnälla om att de är hungriga för lille husse. Vad gäller mesiga män bryr jag mig inte heller något nämnvärt heller, de är lika förlorade som de som spelar badass! Vad är det dom försöker bevisa egentligen?
Citera
2013-06-12, 04:31
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleFlyOnTheWall
Jag förstår inte vad det är som männen är rädda för? Kvinnor verkar ju inte bry sig/ uttrycka sig så mycket i frågan om män som beter sig "kvinnligt". Antar att det är homofobi elr? Annars skulle det väl inte spela nån roll för de "manliga männen" ens om en kille var jättetypiskt feminin (jag snackar klär sig i kvinnokläder och sminkar sig) Jag som 19 årig tjej har absolut inga problem med ifall en kille skulle vilja göra det..det är väl upp till dem, dessutom tycker jag att det kan vara riktigt fint/gulligt med feminina män..androgynitet i allmänhet faktiskt
Ja, det är nog definitivt mer störande för män, men inte pga homofobi utan snarare eftersom man känner att personen inte är något att räkna med. I grunden handlar det inte så mycket om yttre attribut heller, utan snarare allmän mesighet och firande av sin egen svaghet som om det vore en bedrift, i stil med den typiska mediebilden av bögar.

Edit: eller så är män helt enkelt bara mer benägna att vädra sina åsikter på flashback: https://www.flashback.org/t2160198
Senast redigerad av Roi 2013-06-12 kl. 04:33.
Citera
2013-06-12, 11:04
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleFlyOnTheWall
Jag förstår inte vad det är som männen är rädda för? Kvinnor verkar ju inte bry sig/ uttrycka sig så mycket i frågan om män som beter sig "kvinnligt". Antar att det är homofobi elr? Annars skulle det väl inte spela nån roll för de "manliga männen" ens om en kille var jättetypiskt feminin (jag snackar klär sig i kvinnokläder och sminkar sig) Jag som 19 årig tjej har absolut inga problem med ifall en kille skulle vilja göra det..det är väl upp till dem, dessutom tycker jag att det kan vara riktigt fint/gulligt med feminina män..androgynitet i allmänhet faktiskt

Fast du är inte representativ för ditt kön.
Heterosexuella kvinnor tänder på maskulinitet.

På min förra arbetsplats fanns en kvinna som hade lämnat sin man efter det kommit fram att han brukade klä sig i kvinnokläder.
Min flickvän hade givetvis lämnat mig om jag blev transvestit.
Citera
2013-06-12, 11:19
Medlem
Hen-människorna har anledning att vara lyckliga. Verkar som att penisen i hela världen långsamt är på väg att tyna bort.
Tur att man inte tillhör de yngsta...

http://philadelphia.cbslocal.com/2012/09/19/italian-study-shows-male-genitalia-is-shrinking/
Citera
2013-06-12, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hen-människorna har anledning att vara lyckliga. Verkar som att penisen i hela världen långsamt är på väg att tyna bort.
Tur att man inte tillhör de yngsta...

http://philadelphia.cbslocal.com/2012/09/19/italian-study-shows-male-genitalia-is-shrinking/

Hahaha vi kommer alla sluta med en stor klitta.
Citera
2013-06-12, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrUnderlig
Är den minimala skaran från landet sen innan?

Nå måste jag säga emot. Det är verkligen inte så. De där "kvinnliga männen" som ni pratar om (idiotisk diskussion för övrigt), är oftast inflyttade från t.ex Borås eller liknande. Det är vad min erfarenhet talar om i alla fall.

Jag tycker bara att alla ska få vara som de vill, utan att någon annan kommer och klankar ner på dem.
Citera
2013-06-12, 13:58
Medlem
LittleFlyOnTheWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Fast du är inte representativ för ditt kön.
Heterosexuella kvinnor tänder på maskulinitet.

På min förra arbetsplats fanns en kvinna som hade lämnat sin man efter det kommit fram att han brukade klä sig i kvinnokläder.
Min flickvän hade givetvis lämnat mig om jag blev transvestit.

Ja (man kan ju diskutera vad manlighet/kvinnlighet är) men det betyder inte att det skulle störa mig ifall en man vill se kvinnlig ut. Jag skulle troligen göra samma sak ifall jag var kvinnan som du pratar om..eller ifall min pojkvän visade sig vara transvestit. Men man behöver inte dra det så långt, jag menade att lite feminina uttryck hos män kan vara attraktivt.
Citera
2013-06-12, 14:07
Medlem
LittleFlyOnTheWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Ja, det är nog definitivt mer störande för män, men inte pga homofobi utan snarare eftersom man känner att personen inte är något att räkna med. I grunden handlar det inte så mycket om yttre attribut heller, utan snarare allmän mesighet och firande av sin egen svaghet som om det vore en bedrift, i stil med den typiska mediebilden av bögar.

Edit: eller så är män helt enkelt bara mer benägna att vädra sina åsikter på flashback: https://www.flashback.org/t2160198

Men varför gör kvinnliga attribut hos män att de blir svaga, mesiga och inte något att räkna med? Betyder det då att ni tycker att det är så kvinnor är?

Och det är nog fakta att män är benägnare att uttrycka sig här
Citera
2013-06-12, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Jo jag med, därför skulle det vara intressant att höra lite mer, speciellt om vilka produkter som man ska akta sig för.

Stefan Jarls "Underkastelsen" kanske hade varit något inte fokus på effekter på könet förvisso men fruktansvärt intressant att få reda på vilken härlig kemikalisk cocktail vi går runt med i våra kroppar och man pratar bland om Sej om jag minns rätt som inom en snar framtid kommer dö ut pga. all östrogen i vattnet(p-piller bla.) som kommer göra samtliga fiskar till honor.

Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower
Nå måste jag säga emot. Det är verkligen inte så. De där "kvinnliga männen" som ni pratar om (idiotisk diskussion för övrigt), är oftast inflyttade från t.ex Borås eller liknande. Det är vad min erfarenhet talar om i alla fall.

Jag tycker bara att alla ska få vara som de vill, utan att någon annan kommer och klankar ner på dem.

Haha skitsnack det är uteslutande fjollträskare.
Citera
2013-06-12, 14:42
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower

Då får du väl dra till Amerika eller något liknande liberalt land. Här hemma kör vi med jantelagen mot er karlar, och ni ska inte tro att ni är lika mycket värda som oss i statens ögon.

Karlarna lyder enbart order och har dom blivit kvinnliga så är det på order uppifrån. Antingen från flickvännen eller från media + stat och kommun.
Citera
2013-06-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Då får du väl dra till Amerika eller något liknande liberalt land. Här hemma kör vi med jantelagen mot er karlar, och ni ska inte tro att ni är lika mycket värda som oss i statens ögon.

Karlarna lyder enbart order och har dom blivit kvinnliga så är det på order uppifrån. Antingen från flickvännen eller från media + stat och kommun.

Flickvän, media + stat och kommun ja men glöm inte landstingets makt över män!!!!
Citera
2013-06-12, 15:20
Avslutad
Det är sk män som är rädda för feministerna och dess hitlerpolitik somdem för. Snart kommer Gudrun Schyman att skriva en mein kampf liknade bok. Den riktige mannen kan kalla sig för en krigare som varje dag kämpar mot femi waffen ss patrullen i riksdagen. Framför allt i storstäderna märker av denna våg att påprackning. Feminiserade män är rädda för att bli kallade för kvinnohatare m.m. Detta intutades i dem redan som barn, fullt med batikhäxor runt sig, på dagis, skola, fritids m.m. Sen om mannen i fråga är bög och kvinnlig av sig är en annan femma, men en hetroman ska vara manlig rakt av. Feministerna vill att alla vita och gula män ska vara feminina, men en liansvingare till bannanodlare får gärna vara mannlig enligt dem. Liansvingare= neger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in