2013-06-10, 23:56
Medlem
johanjosefssons avatar
Fan också! Här har man äntligen hittat en söt parfym som inte sitter kvar i näsan 15 år efter att man sprutat på den, men så känner folk inte lukten? Är parfymen för svag eller har jag tagit för lite? Jag njuter verkligen av smaken på den här parfymen och vill ju att andra ska känna den också!
Citera
2013-06-11, 00:01
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Fan också! Här har man äntligen hittat en söt parfym som inte sitter kvar i näsan 15 år efter att man sprutat på den, men så känner folk inte lukten? Är parfymen för svag eller har jag tagit för lite? Jag njuter verkligen av smaken på den här parfymen och vill ju att andra ska känna den också!
Vissa parfymer har dålig hållbarhet helt enkelt. Vilken parfym är det du talar om?
Senast redigerad av NirvanA 2013-06-11 kl. 00:06.
Citera
2013-06-11, 00:28
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrra3
För er som är intresserade.

Blev Davidoff Cool Water samt Bvlgari Man. Svårt att bli klok på det här, finns så sjukt mycket att välja mellan. Bra eller anus?

Alla har vi olika smak, huvudsaken är väl att du gillar dem.
Cool Water måste vara en av de vanligast sommarparfymerna så den är du lång ifrån ensam att uppskatta.
Citera
2013-06-11, 03:33
Medlem
Triremers avatar
Kvinnor ska bära antingen IDOLE d'Armani, Vanitas av Versace eller Miss Dior Chérie.
Citera
2013-06-11, 08:31
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Kvinnor ska bära antingen IDOLE d'Armani, Vanitas av Versace eller Miss Dior Chérie.
Stackars kvinnor som bara får välja att dofta på tre olika vis.
Citera
2013-06-11, 12:45
Medlem
Nic78s avatar
Och var ska alla stackars kvinnor som bär Chanel No. 5 ta vägen?
Citera
2013-06-11, 13:03
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Stackars kvinnor som bara får välja att dofta på tre olika vis.

De kan ha någonting annat men de luktar godast. Jag blir nöjd om de dofta så.
Citera
2013-06-11, 13:24
Medlem
Nic78s avatar
Mitt ex använde enbart feromonparfymer, hon hade det inte lätt hemma stackaren...
Citera
2013-06-12, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kumho
Det ryckte till i vänster musknapp igår och det resulterade i en flaska Guerlain LIDGE (L'Instant de Guerlain Extreme) samt en splitt av Creed VIW och ett 10 ml prov av Bond 9 New Haarlem.
Vad tycker du om New Haarlem & LIDGE? Beskriv dom lite med dina egna ord Tycker NH är en av dom bästa parfymer jag har doftat på. Riktigt fin doft! LIDGE däremot gillade jag inte. Luktade som en kakaofabrik i en trägård
Citera
2013-06-12, 07:25
Medlem
Nic78s avatar
New Haarlem tycker jag personligen är en riktigt bra parfym och möjligen den bästa från Bond No. 9 men en som passar ännu bättre till sommaren och som tillhör mina nuvarande favoriter är Bleecker Street.
Citera
2013-06-12, 12:23
Medlem
NirvanAs avatar
Jag uppmanar alla som beställer parfym från utlandet att skriva hur det gick osv, för jag misstänker att vi inom kort tid kommer gå mot totalt stopp av airmail/airshipping av parfymer och köper man av företag som fortfarande kör med airshipping (alltså fraktas med flygplan) så löper man stor risk att sakerna aldrig kommer fram.

Så tycker vi kan hjälpa varandra att hålla oss uppdaterade med detta.
Citera
2013-06-12, 13:11
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag uppmanar alla som beställer parfym från utlandet att skriva hur det gick osv, för jag misstänker att vi inom kort tid kommer gå mot totalt stopp av airmail/airshipping av parfymer och köper man av företag som fortfarande kör med airshipping (alltså fraktas med flygplan) så löper man stor risk att sakerna aldrig kommer fram.

Så tycker vi kan hjälpa varandra att hålla oss uppdaterade med detta.
Jag har nyligen beställt från Tyskland. Fraktas med DHL. Vet dock inte hur de får över grejer till Sverige men tror inte att det går med flygplan. Oavsett så kan jag återkomma med status.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in