Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Berätta gärna vad du tycker om dem sedan. C&S No88 har jag men gillar den inte - doftar för gammalt. Rose Anonyme har jag också, och tycker den doftar som en lightversion av Black Aoud, och Portrait of a Lady är ju ganska trevlig.
Testade C&S N°88 direkt och personligen gillar jag den mycket, än så länge. Påminner om min favoritrökelse och jag har länge sökt efter en doft som är lik den. Så det var en liten "äntligen upplevelse"

.
Serge Lutens var också fin. En fräsch blandning av apelsin, jasmine och något lite kryddigare. Kanske kummin. Tror dock den passar bättre på tjejer så den ställer jag på hennes sida i badrumsskåpet.
Rose Anonyme och Portrait of a Lady har jag testat en gång tidigare men vill testa mer. Gillar båda men den sistnämda mest. Blir nog en sån lite senare i höst.
Etro har jag inte testat än. MFK Lumiere Noire behöver kanske inte någon närmare presentation. Känns dock kul att äntligen ha en hel flaska av den

.
MJ Bang kommenterar jag inte heller. Jag gillar den men tror de flesta här testat den.