2013-06-12, 06:36
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llimaJ
Ja jag har rätt hög tolerans =) Hållit på med Benzo sen 2011 detsamma med Tramadol. Men SUB fixade jag nu i veckan och får en härlig kick av den =)
Kokain började jag också ta 2011 och älskar den! Så länge jag har på mig det tar jag det. Annars kan jag ha långa pauser.

Hmm.. Kanske dags för mig att börja trappa ner? För allt jag har börjar ta slut och jag vill inte fortsätta så här för jag sover bort dagarna och knarkar om nätterna =/

Misstänkte nästan att du hade lite tolerans...
Trappa ner låter väl inte helt fel annars, hade behövts göras här med, men jag varken vill eller orkar

Själv så har jag funnit tjacket och dygnar för att sedan få några timmars sömn nästa kväll. Hälsosamt
Vet hur det är att sova bort hela/halva dagarna då jag jobbat natt förut. Bra med pengar men att sova på dagen känns bara fel.

Men mer kokain hade jag inte tagit i alla fall... hoppas det ordnar sig, är rätt så clueless efter många vakna timmar
Citera
2013-06-12, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Misstänkte nästan att du hade lite tolerans...
Trappa ner låter väl inte helt fel annars, hade behövts göras här med, men jag varken vill eller orkar

Själv så har jag funnit tjacket och dygnar för att sedan få några timmars sömn nästa kväll. Hälsosamt
Vet hur det är att sova bort hela/halva dagarna då jag jobbat natt förut. Bra med pengar men att sova på dagen känns bara fel.

Men mer kokain hade jag inte tagit i alla fall... hoppas det ordnar sig, är rätt så clueless efter många vakna timmar

Haha ja jag håller med dig. Testade själv tjack ett litet tag sen och fy fan va länge man kunde vara igång! :P Hur långt bort bor du från gbg? Kom så bjur jag på en lina
Citera
2013-06-12, 07:13
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llimaJ
Haha ja jag håller med dig. Testade själv tjack ett litet tag sen och fy fan va länge man kunde vara igång! :P Hur långt bort bor du från gbg? Kom så bjur jag på en lina

Befinner mig tyvärr i södra delen av Sverige... där alla pratar så där lustigt.
Är från Göteborg själv

Hur känns det nu annars då? Tagit något mer för att lugna ner dig eller hur blev det?
Citera
2013-06-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Befinner mig tyvärr i södra delen av Sverige... där alla pratar så där lustigt.
Är från Göteborg själv

Hur känns det nu annars då? Tagit något mer för att lugna ner dig eller hur blev det?

Hahaha slutade med att jag däckade med min dator på magen i sängen o vakna upp exakt samma ställning nu Mår as bra!

Tack för svare igår
Citera
2013-06-20, 18:43
Medlem
Dexter007s avatar
Vad tror ni om Tramadol och Jwh-018? Farligt?
Citera
2013-06-20, 19:08
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Vad tror ni om Tramadol och Jwh-018? Farligt?
Eftersom man verkar kunna få kramp på syntetiska cannabinioder så kanske det är en dum idé att blanda med tramadol som har en dokumenterad kramprisk.

Det är säkert vissa sorters SC som är farligare än andra men 018 är ju "orginalet", dvs, bland den av dem mest beprövade av dem så kanske du hittar info om du letar runt på google. I bluelight-trådar osv.

Mvh
Citera
2013-06-20, 22:18
Medlem
NyfikenOptimists avatar
I morse hade jag tillgång till både 3-mmc och morfin, och fick då iden att man kanske skulle kunna uppnå någon typ av speedball-effekt genom att blanda dem.
Eftersom jag är ganska lättpåverkad, löste jag en ganska blygsam mix med ~150mg 3-mmc och 10mg morfin på 5ml.
(Ska nämna i sammanhanget att jag skjutsar helt OK på dessa doser om jag tar dem var för sig.)

Men, när jag hade petat i mig blandningen hände något oväntat - närmare bestämt ingenting!
Jag väntade, det gick en minut, två ...efter ca 5 min började ruset smyga sig på, fast på det sättet det skulle gjort om jag hade svalt mixen i en bomb.
Det verkar som om drogerna på något sätt tog ut varann i början, har aldrig varit med om något liknande - fast å andra sidan brukar jag mycket sällan blanda.

Har någon här haft liknande erfarenheter när ni försökt blanda någon slags "fuskspeed-ball"
Det vore intressant att veta om det är ett känt fenomen, själv blev jag mycket förvånad (och lite besviken )
Citera
2013-06-21, 05:30
Medlem
f0cuss avatar
Är det kasst att blanda efedrin och 5-htp?
Och efedrin + syra?
Citera
2013-06-29, 20:09
Medlem
NostradamusJRs avatar
660mg dolcontin oralt + 300mg iktorivil oralt? HÖG tolerans
Citera
2013-06-29, 21:42
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
660mg dolcontin oralt + 300mg iktorivil oralt? HÖG tolerans

Godnatt?
Citera
2013-06-30, 15:52
Medlem
Vad tror ni om att blanda LSA och 2-fa? Är det någon fara?
Mvh
Citera
2013-06-30, 17:53
Medlem
Kan man blanda etylfenidat och tjack? skulle uppskatta svar väldigt mycket här eller i PM.

Överlag vet jag att man gärna inte ska blanda liknande droger men jag undrar lite över om det kommer bli någon skillnad i ruset och det rör sig som sagt inte om några störa doser utan runt kanske 30-80mg tjack max.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in