2010-04-02, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jimpaa
Krypton + butylone? Erfarenheter?

Jag skulle personligen använt kryptonet för avtändningen efteråt istället.
Citera
2010-04-02, 06:19
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Varför?

Är väl bättre att spara adrenalinet, ifall det någon gång skulle behövas, till exempel vid en överdos. Lär väl inte ge något särskilt behagligt rus, så du missar ingenting ändå.

Mephedron:

Lyrica innehåller en amfetaminliknande substans, så att blanda de båda är inga problem
.

Att avsluta ett race med lite benso är standard, så inget att oroa sig för där heller. Benso är lite som röka, går att blanda med det mest, fast ifall man tar andra GABA-droger är det bra att undvika benso, då man lätt kan spåra ur ifall man inte är van. Det suddar även bort psykedeliska rus, så ifall man tar meskalin och xanor samtidigt ger meskalinet en mycket svagare effekt. Bra att veta om man någon gång blir sugen på att nyktra till ifrån en tripp.
Detta stämmer inte alls. Kan ju ge Serotonin Syndrom eftersom Mephedronet frisätter massa serotonin. Man kan därför inte blanda med dopaminerga droger utan risk. Såvitt jag har förstått Mephedrone:s effekt så är det både Dopaminergt och Serotonergt. Därför är (om jag nu har rätt, vilket är med största sannolikhet har) Mephedronet rätt duktigt Neurotoxiskt i sig också. Så passa er från att blanda in fler riskfaktorer.

Läste fel dessutom, trodde det stog Ritalin. Kan inte mycket om Lyrica men det är ju ingen som vet hur det påverkar t.ex ett Mephedrone rus. Men om Saftad_burk nu har rätt i att det är Amfetaminliknande, antar då att du syftar på molekylär uppbyggnad?(Nej jag har inte kollat in den själv) Men enligt vad jag läst av folk här så är det lite mer Alkohol/Benso liknande.
Senast redigerad av M0ntana 2010-04-02 kl. 06:25.
Citera
2010-04-02, 06:22
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimpaa
Krypton + butylone? Erfarenheter?
Att blanda nedåt med uppåt brukar inte vara någon hit. Rusen brukar nämligen ta ut varandra. Så tycker du gör rätt i att lyssna på Lawrenceee och ta Kryptoner efter du festat på Butylone.

Annars kanske det ger en mini speed-ball?
Citera
2010-04-02, 18:26
Medlem
whipitgoods avatar
För några helger sen testade jag att blanda JWH-081 och Eclipse mars. Jag vet inte om det var den bästa eller den dåligaste idén jag har haft. Vart riktigt stenad och hade munchies som en galning. Jag vart väldigt social också och hade det allmänt trevligt. MEN senare blev jag extremt nojjig och fick för mig att polisen var utanför. Jag kunde inte styra mina tankar alls. Det var extremt obehagligt eftersom jag kunnat göra det på allt annat jag rökt. Sen kändes det som om jag svävade när jag låg i polarens soffa. Så mådde illa pga det. Men jag gissar på att jag rökte för mycket. Så om man röker lagom så tror jag man får en mysig tripp
Citera
2010-04-02, 19:39
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whipitgood
För några helger sen testade jag att blanda JWH-081 och Eclipse mars. Jag vet inte om det var den bästa eller den dåligaste idén jag har haft. Vart riktigt stenad och hade munchies som en galning. Jag vart väldigt social också och hade det allmänt trevligt. MEN senare blev jag extremt nojjig och fick för mig att polisen var utanför. Jag kunde inte styra mina tankar alls. Det var extremt obehagligt eftersom jag kunnat göra det på allt annat jag rökt. Sen kändes det som om jag svävade när jag låg i polarens soffa. Så mådde illa pga det. Men jag gissar på att jag rökte för mycket. Så om man röker lagom så tror jag man får en mysig tripp

fan det är väll det röka går ut på. att man inte kan styra sina tankar och allt bara snurrar =). ifal det jag sökte när jag rökte =). men alla är vi olika som tur är
Citera
2010-04-02, 20:27
Medlem
ThePies avatar
Va tror ni... kan man dricka alkohol och äta Mobizox? Ska va "strong pills" (smärtlindrande) sa dom där jag köpte dom i Indien.
Citera
2010-04-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePie
Va tror ni... kan man dricka alkohol och äta Mobizox? Ska va "strong pills" (smärtlindrande) sa dom där jag köpte dom i Indien.

Paracetamol och Chlorzoxazone mördar levern. Inte jättebra tillsammans med alkohol.
Citera
2010-04-03, 02:00
Medlem
whipitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
fan det är väll det röka går ut på. att man inte kan styra sina tankar och allt bara snurrar =). ifal det jag sökte när jag rökte =). men alla är vi olika som tur är

Haha ja.. det jag menar är att jag kunde inte styra bort tankarna på polisen och sådant skit xD Dom bra tankarna låter jag bara flöda fritt
Citera
2010-04-12, 12:03
Bannlyst
Fått nått nytt skit : Intaget nu Cipralex 10mg + 40 mg Valium + 600mg lyrica + 40 mg oxycontin (blir väl 100+ om nån timme)

Kan jag ta min sömntablett till kvällen runt 11? Imovane

Kanske en dum fråga men va fan nu när det där nya är insatt måste man ju checka läget
Senast redigerad av r0bbz 2010-04-12 kl. 12:07.
Citera
2010-04-15, 19:07
Medlem
Labadals avatar
Kombinera Subutex nu med kletigt gult tjack som jag fått sitta och smula till kletig stofft för att ge fan i att ta nån äcklig spruta sen var det fan starkt och snoken brinner hållt på sen igår, annars får det väl blir 3-4 stillnoct och 2 linor sub när tjacket lagt sig helt.. Tänkte kombon kan funka bra när tjacket dalar ur och man vill bara mysa istället, då är ju sub och stillnoct utmärkt..

Några tips och råd? och nån som kan förklara varför tjacket kom kletigt och inte i pulverform? Är det till för IV eller? är inte utblandat bara, för fan vad starkt det var..
Citera
2010-04-15, 19:16
Medlem
Kan man blanda LSA + Diablo, Hummer eller liknande piller utan större risk?

Har hört att dom egentligen är till för att boosta och inte att inta för sig själva
Citera
2010-04-15, 19:23
Medlem
Labadals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssmustus
Kan man blanda LSA + Diablo, Hummer eller liknande piller utan större risk?

Har hört att dom egentligen är till för att boosta och inte att inta för sig själva

Inge inbiten i nätdroger och RC's tyvärr, vad är LSA hallicugen och diablo CS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in