Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Varför?
Är väl bättre att spara adrenalinet, ifall det någon gång skulle behövas, till exempel vid en överdos. Lär väl inte ge något särskilt behagligt rus, så du missar ingenting ändå.
Mephedron:
Lyrica innehåller en amfetaminliknande substans, så att blanda de båda är inga problem.
Att avsluta ett race med lite benso är standard, så inget att oroa sig för där heller. Benso är lite som röka, går att blanda med det mest, fast ifall man tar andra GABA-droger är det bra att undvika benso, då man lätt kan spåra ur ifall man inte är van. Det suddar även bort psykedeliska rus, så ifall man tar meskalin och xanor samtidigt ger meskalinet en mycket svagare effekt. Bra att veta om man någon gång blir sugen på att nyktra till ifrån en tripp.
Detta stämmer inte alls. Kan ju ge Serotonin Syndrom eftersom Mephedronet frisätter massa serotonin. Man kan därför inte blanda med dopaminerga droger utan risk. Såvitt jag har förstått Mephedrone:s effekt så är det både Dopaminergt och Serotonergt. Därför är (om jag nu har rätt, vilket är med största sannolikhet har) Mephedronet rätt duktigt Neurotoxiskt i sig också. Så passa er från att blanda in fler riskfaktorer.
Läste fel dessutom, trodde det stog Ritalin. Kan inte mycket om Lyrica men det är ju ingen som vet hur det påverkar t.ex ett Mephedrone rus. Men om
Saftad_burk nu har rätt i att det är Amfetaminliknande, antar då att du syftar på molekylär uppbyggnad?(Nej jag har inte kollat in den själv) Men enligt vad jag läst av folk här så är det lite mer Alkohol/Benso liknande.