2013-06-05, 22:44
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Någon som kan svara lite snabbt på om det är vettigt att blanda tjack och grönt/brunt?
Tar Paroxetin också för övrigt.

Borde väl inte bli så bra med speed och grönt eller brunt?
Jag tycker det är en trevlig blandning, thc´t biter inte så bra när man är på väg "uppåt" men på nergången (eller slutet av räjset) kan det snurra till som satans så passa dig lite för det tills du vant dig..
Citera
2013-06-05, 22:46
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Någon som kan svara lite snabbt på om det är vettigt att blanda tjack och grönt/brunt?

Sömnbrist pga tjack och en holk på det, så är psykosen inte långt borta. Ta det försiktigt.
Citera
2013-06-07, 03:33
Medlem
catt-disens avatar
Citat:

vettigt och vettigt, med ett par välkylda pilsner tillgodo är detta är min favoritkombo! likt whitney houston tycker jag fördelarna av båda drogerna var för sig förstärks av kombon. sparar det bara till speciella tillfällen ()då det antagligen är en ganska dålig idé för hjärtat. så skippa detta...

Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Sömnbrist pga tjack och en holk på det, så är psykosen inte långt borta. Ta det försiktigt.
tror frågeställningen mer handlade om blandningen, inte att komma ner på gräs, vilket jag förövrigt trodde var fallet i en klar majoritet av tjackavslutningar.
Citera
2013-06-07, 03:40
Medlem
catt-disens avatar
tjack till frukost, xanax runt lunch. fick i mig två-tre st 2mg under några timmar. fyllt på näsan tre ggr varav senast var vid elvatiden. knäppte ett piller till för typ en timme sedan men känner mig inte trött alls. näsan är så sugen på lite till, kommer det fucka upp sömnen för hela natten eller finner benz+amf någon symbios? kommer jag fucka upp mig själv?
har tillgång till påfyllning av båda.
Citera
2013-06-07, 05:50
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catt-disen
tjack till frukost, xanax runt lunch. fick i mig två-tre st 2mg under några timmar. fyllt på näsan tre ggr varav senast var vid elvatiden. knäppte ett piller till för typ en timme sedan men känner mig inte trött alls. näsan är så sugen på lite till, kommer det fucka upp sömnen för hela natten eller finner benz+amf någon symbios? kommer jag fucka upp mig själv?
har tillgång till påfyllning av båda.
Om du har tagit mer tjack så kommer du få det svårt att sova
Men du verkar ha tillgång på benso vilket hjälper som fan mot tjack AT:n!
Citera
2013-06-07, 14:24
Medlem
VVCs avatar
Har tagit mirtazapin sen två dagar tillbaks. & Endast 15mg varje gång.

Senaste mirtazapin var vid 16:00 igår. Vilket blir 24h sen. Så matematiskt sätt borde jag ha runt 10-16mg Mirta i kroppen.

Kan jag ta idag utan att dö?

Hur är mirtazapin och 4-FMA då?
Senast redigerad av VVC 2013-06-07 kl. 14:27.
Citera
2013-06-10, 17:18
Medlem
Hur smart är det att blanda 150 mg lyrica+6st metamina(totalt 30mg dexamfetamin) på morgonen och 150mg lyrica+3mg alprazolam+2 folköl på kvällen ca 10 timmar senare? Har hygglig tolerans mot metamina och viss men inte så stor tolerans mot lyrica och alprazolam. Denna fråga gäller dagligt bruk i ca en månad.

Vet att kombon alkohol och benso inte är så snällt mot levern men i dessa doser bör det väl inte vara allt för toxiskt?

Antag att man skulle lägga till mirtazapin till mixen(30 mg/dag, endast kvällsdos), hur mycket osmartare skulle det göra det hela?
Citera
2013-06-12, 05:57
Medlem
Tjenare!
Har en fråga! Väldigt tacksam för svar.
Jag har nyligen fått tag på mycket bra Kokain och undrar om jag kan blanda det med Suboxone (Buprenorfin) och Flunitrazepam?

Har intagit idag ca 0,7g Kokain, 2mg Sub och ca 4-5 mg Flunitrazepam.

Hur mycket mer Kokain vågar jag ta tills det blir jobbigt för hjärtat?
Eller är detta farligt det jag redan intagit?

Tacksam för svar!!

/ llimaJ
Citera
2013-06-12, 05:59
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llimaJ
Tjenare!
Har en fråga! Väldigt tacksam för svar.
Jag har nyligen fått tag på mycket bra Kokain och undrar om jag kan blanda det med Suboxone (Buprenorfin) och Flunitrazepam?

Har intagit idag ca 0,7g Kokain, 2mg Sub och ca 4-5 mg Flunitrazepam.

Hur mycket mer Kokain vågar jag ta tills det blir jobbigt för hjärtat?
Eller är detta farligt det jag redan intagit?

Tacksam för svar!!

/ llimaJ

Är ingen expert men det där låter ju inte alls bra. Hur mår du?
Citera
2013-06-12, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Är ingen expert men det där låter ju inte alls bra. Hur mår du?

Jag mår bra! Tror det är för jag tagit så mkt flunitrazepam. Och funderar på att ta ännu en till milligram. Men mår ju ingen vidare på morgnarna..
Men jag oroar mig över mitt hjärta. Tänk ifall det dampar till helt plötsligt?

Jag kan säga att jag även intagit ca 150 mg Tramadol också sen i morse.

(Ändrar nu) Jag noddar redan och är ivrig och känner fof för att ta lite mer Benzo.
Citera
2013-06-12, 06:14
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llimaJ
Jag mår bra! Tror det är för jag tagit så mkt flunitrazepam. Och funderar på att ta ännu en till milligram. Men mår ju ingen vidare på morgnarna..
Men jag oroar mig över mitt hjärta. Tänk ifall det dampar till helt plötsligt?

Jag kan säga att jag även intagit ca 150 mg Tramadol också sen i morse.

Antar att du har lite tolerans till substanserna?

Flunitrazepam är gött, kan jag hålla med om
Men jag skulle nog inte stoppat i mig något mer, mestadels för jag inte har så bra koll på kokain och suboxone. Men det är nog inte världens bästa kombination
Citera
2013-06-12, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Antar att du har lite tolerans till substanserna?

Flunitrazepam är gött, kan jag hålla med om
Men jag skulle nog inte stoppat i mig något mer, mestadels för jag inte har så bra koll på kokain och suboxone. Men det är nog inte världens bästa kombination

Ja jag har rätt hög tolerans =) Hållit på med Benzo sen 2011 detsamma med Tramadol. Men SUB fixade jag nu i veckan och får en härlig kick av den =)
Kokain började jag också ta 2011 och älskar den! Så länge jag har på mig det tar jag det. Annars kan jag ha långa pauser.

Hmm.. Kanske dags för mig att börja trappa ner? För allt jag har börjar ta slut och jag vill inte fortsätta så här för jag sover bort dagarna och knarkar om nätterna =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in