2013-02-16, 00:37
Medlem
Hysteri90s avatar
62,5mg etylmorfin ifrån cocillana plus 15mg Zopiklon.

Är det farligt?
Citera
2013-02-16, 22:09
Medlem
spidergoats avatar
tagit 900mg tramadol 4mg ikto halv kvarting whiskey är de nån fara ¨å dricka mer ?
Citera
2013-02-16, 23:35
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergoat
tagit 900mg tramadol 4mg ikto halv kvarting whiskey är de nån fara ¨å dricka mer ?

För helvete är du inte rädd för att krampa människa?!!
Sluta drick omedelbums skulle jag vilja säga.

Sen skulle jag lägga mig i sängen om jag vore du, för kommer krampen så slipper du iaf ramla och slå i skallen i något hårt!

Ta det lugnt och ha en trevlig kväll!
Citera
2013-02-17, 01:16
Medlem
spidergoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
För helvete är du inte rädd för att krampa människa?!!
Sluta drick omedelbums skulle jag vilja säga.

Sen skulle jag lägga mig i sängen om jag vore du, för kommer krampen så slipper du iaf ramla och slå i skallen i något hårt!

Ta det lugnt och ha en trevlig kväll!

Krampen är jag inte de minsta orolig för. ger 1-2mg ikto skönare rus eller hinnner ja somna innan jag når full effekt som ,., haha skeva meningar .com
Citera
2013-02-17, 16:57
Medlem
har tagit 10mg diazepam (ovan med benzo), kan jag ta lite 6-apb och en grogg? eller är det farligt?
Senast redigerad av gummidildo 2013-02-17 kl. 17:01.
Citera
2013-02-17, 19:18
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummidildo
har tagit 10mg diazepam (ovan med benzo), kan jag ta lite 6-apb och en grogg? eller är det farligt?
Nejdå. Inte alls farligt.
Citera
2013-02-18, 01:16
Medlem
graffdatshits avatar
hej allihopa jag har nämnligen sett att många här undrar om det funkar att blanda opiater/opioider med benso.
mitt tips är till dom och kommande fbare med samma fråga: gör det INTE!
Citera
2013-02-18, 15:14
Medlem
420-7/11s avatar
Har hittat en lite favorit blandning men vet inte riktigt hur illa blandningen är så ja tänkte att ni proffs kanske skulle kunna upplysa mig om skadeverkningarna.
Var och en vet jag ganska bra i effekterna ifrån men kombon vet jag inget om

Blandningen är lika delar
Ketamin
Modvigil
Och MDMA

Det här är morgon mixen när LSDn släpper och det var riktigt under barr då.
Nu gillar jag att festa men vill inte orsaka mera skada än nödvändigt.
Borde inte Ketamin och amfetamin bli som en speed ball och det är väl inte så nyttigt?
Tacksam för svar ifrån kunnig vilket jag vet att det finns mängder av här.
Tack på förhand.
Citera
2013-02-19, 18:47
Medlem
Rommelsteins avatar
Om man tar 600mg dextropropoxifen (Doloxene) en dag och Citodon dagen efter - Är det någon risk inblandad? Jag gjorde det men kände ingen slags fara
Citera
2013-02-20, 09:24
Medlem
Är det psykiskt farligt att blanda in Thomas Di Leva i en LSD-tripp eller liknande?
Tänker att det kanske direkt av att man bara ser honom eller hör hans så sjukt läskiga men ändå harmoniska röst eller kanske ännu värre, av att kolla på hans musikvideor utlöser en stor jävla psykos?
http://m.youtube.com/#/watch?feature=plpp&v=GllR1WyDzJc

http://m.youtube.com/watch?v=bCsf3ZV9K3Y

Tack på förhand!
Citera
2013-02-23, 00:00
Medlem
spidergoats avatar
500mg tramadol lite öl, 2mg iktrovil 1mg pyrazolam, mår fint nu något jag bör undvika att ta mer av ? :P
Eller vad rekomenderar ni för att få ett kalas rus
Citera
2013-02-23, 00:29
Medlem
TheVoids avatar
Okej eftersom vissa butiker inte tänker på att vanligt folk ofta gärna vill ha sina saker på fredagar så har jag några frågor då jag inte fick nåt röka idag och jag varken vill eller kan vara "nykter" hela helgen det skulle sluta illa.

Jag har några 100mg Tramadol piller & kapslar samt kanske 60mg Diazepam och även några 100mg Lyrica hemma så det är vad jag får nöja mig med tydligen. Läste lite innan om att blanda men hälften säger att de gillar V & Tram samtidigt medans andra hälften säger det e farligt.

Jag kommer inte knapra i mig ex 1g tram och all Valium på en gång ofc, jag tar inte så enorma mängder åt gången. Tram har jag väl som mest tagit 600 tror jag och V 50-70 men detta har då varit vid olika tillfällen men det är så höga doser jag varit upp i ungefär.

Så frågan är vad man ska sätta i sig imorgon för att klara av dagen, även söndag hade varit bra att kunna bli lite avtrubbad så har ni några tips på bra kombos och speciella intagninssätt osv så skriv gärna.
Har satt i mig lite piller idag visserligen och känner mig inte spec påverkad men det kanske kommer om jag tar mig till soffan istället för att sitta vid datorn, 20mg V samt 3-400mg Tram idag och känner mig som sagt inte spec påverkad nu, dock så hjälper det ju mot problemen jag har så måendet är väl lite bättre nu men jag skulle vilja komma ett steg till så att säga.

Går på Sertralin/Zoloft med btw och är en stor kille, skulle nog rymmas en 2-3 crackpundare i min kropp så jag brukar vara väldigt tålig mot det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in