Citat:
Ursprungligen postat av
BlueChesh
En kompis mamma brukade alltid vara med sin hund på promenad kring ödehuset, två gånger per dag på långpromenader och måndagen den 20de (då benen hittades) hade hon varit därikring på morgonen, och hunden hade markerat väldigt mycket på huset och vart väldigt intresserad i det, och samma sak på kvällen (ca en halvtimme innan MPS hade varit där) hade hon gått och då hade hunden reagerat mycket också. Hon hade avfärdat det som löptikar, men sen hade juh benen hittats där i..
hunden hade inte reagerat öht på huset innan måndagen den 20de
Tycker att detta är en intressant iaktagelse. Tycker att det börjar bli en del som pekar på att benen kom in i ödehuset med hjälp av någon/några den 19/5-20/5. Har varit inne på detta själv tidigare och tanken stärktes efter pm:et jag fick. Visst var det på kvällen den 20/5 vid 21-tiden som fynden gjordes? Mao så har antingen KJ eller den som hjälpte KJ vid detta tillfälle tipsat MPS på ett eller annat sätt om att de skulle söka just där. Troligtvis inte KJ själv, men han är minst sagt en udda fågel.
Tänker även på KJs valspråk, No sacrifice - No glory när jag skriver detta. Varför vet jag inte riktigt...