2013-06-05, 15:19
  #1333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Har satt upp ett makro på musen som gör så att den trycker konstant en gång per 10ms eller nått, så satte jag på Ja knappen på Encounters och gick afk en stund...

Tror inte ett skit kommer att hända ändå.

Brukar bara behöva trycka mellan 10-20 ja innan man får en match
Citera
2013-06-05, 16:07
  #1334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
Brukar bara behöva trycka mellan 10-20 ja innan man får en match

It's settled then.

Jag måste vara ful som ett jävla as.
Citera
2013-06-05, 16:13
  #1335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Förstår heller inte varför vissa blev så "chockade" över att han lyckades få 5 nummer.
Det är inte så svårt att få nummer+facebook av tjejerna bara man "pratar på" med dem och är allmänt trevlig och vet vad man ska säga

BS

Om man vet vad man ska säga och...... är sig själv kanske. Vilka supertips








Ser man inte vem som vill träffa en under "Vill träffa dig" ?
__________________
Senast redigerad av nippot 2013-06-05 kl. 16:21.
Citera
2013-06-06, 16:42
  #1336
Medlem
Kosmos.s avatar
Underhöll mig lite idag med att se vilka betyg killar har fått.

Inte en enda med betyg över 7. Gick igenom minst hundra. Även killar som var snygga och vältränade fick en del 3-5 i betyg??

Vad är det för fel på svenska tjejer?

Själv har jag fått fyra 7'or, tre 5'or och två 3'or och då har jag bara valt mina finaste bilder
Citera
2013-06-06, 16:49
  #1337
Medlem
Jag prövade på Badoo för skojs skull, och jösses vilka hjärndöda killar det finns där. (Eller så är det jag som har haft otur.)

Såklart får man de här klassiska "ligga?" och liknande, men de driver man bara med och glömmer sen bort. Men sen har vi de där som verkar ha en IQ=10 med tanke på hur de stavar m.m. Att inte kunna stava någorlunda bra är ett big no no från mig.

Det har varit några guldkorn som man har pratat med. Och nu är jag inte ytlig av mig och går efter folks bilder. Jag har pratat och svarat på alla meddelanden jag får om det inte är från "Anders 48 från Uppsala som gillar bilar och sex".

Och ni killar som säger att ni aldrig får en gång en konversation. Hur skriver ni egentligen? För så svårt är det inte. Om ni bara skriver "hej" och sen "vad görs?" Så får ni räkna med att man inte blir så jätteintresserad.
Citera
2013-06-06, 16:54
  #1338
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower
Jag prövade på Badoo för skojs skull, och jösses vilka hjärndöda killar det finns där. (Eller så är det jag som har haft otur.)

Såklart får man de här klassiska "ligga?" och liknande, men de driver man bara med och glömmer sen bort. Men sen har vi de där som verkar ha en IQ=10 med tanke på hur de stavar m.m. Att inte kunna stava någorlunda bra är ett big no no från mig.

Det har varit några guldkorn som man har pratat med. Och nu är jag inte ytlig av mig och går efter folks bilder. Jag har pratat och svarat på alla meddelanden jag får om det inte är från "Anders 48 från Uppsala som gillar bilar och sex".

Och ni killar som säger att ni aldrig får en gång en konversation. Hur skriver ni egentligen? För så svårt är det inte. Om ni bara skriver "hej" och sen "vad görs?" Så får ni räkna med att man inte blir så jätteintresserad.
Hörru du din primadonna Man skriver inte en uppsats till en tjej bara för att man tycker att hon är snygg. En konversationsöppnare som "hej hur är läget" skriver man bara för att känna av om det finns något som helst intresse.
Citera
2013-06-06, 17:00
  #1339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Hörru du din primadonna Man skriver inte en uppsats till en tjej bara för att man tycker att hon är snygg. En konversationsöppnare som "hej hur är läget" skriver man bara för att känna av om det finns något som helst intresse.

Jag är verkligen inte en primadonna. Eller jo, kanske lite...

Men vad finns det att svara på där förutom "Jo, det är bra. Själv då?"? Jag tycker att det är ett extremt tråkigt sätt att starta en konversation på. Jag blir attraherad av hur folk skriver och pratar, så därför är det väldigt viktigt för mig hur folk skriver. x) Om man är bara lite mer originell så får man väldigt gärna min uppmärksamhet.

För övrigt: Jag hatar också när folk skriver "söt"/"sexig"/"snygg" till en, och inget mer. Vad förväntar de att man ska svara på det?
"OMG TACK FÖR ATT DU ÄNTLIGEN GER MIG BEKRÄFTELSEN JAG BEHÖVER! OMG OMG OMG!!!! NU KAN JAG ÄNTLIGEN BÖRJA LEVA LIVET, SKAFFA JOBB, UTBILDNING, RESA! OMG OMG OMG!!! KNULLA!?!?!?!?!?" - Eller?
Citera
2013-06-06, 17:09
  #1340
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower
Jag är verkligen inte en primadonna. Eller jo, kanske lite...

Men vad finns det att svara på där förutom "Jo, det är bra. Själv då?"? Jag tycker att det är ett extremt tråkigt sätt att starta en konversation på. Jag blir attraherad av hur folk skriver och pratar, så därför är det väldigt viktigt för mig hur folk skriver. x) Om man är bara lite mer originell så får man väldigt gärna min uppmärksamhet.

För övrigt: Jag hatar också när folk skriver "söt"/"sexig"/"snygg" till en, och inget mer. Vad förväntar de att man ska svara på det?
"OMG TACK FÖR ATT DU ÄNTLIGEN GER MIG BEKRÄFTELSEN JAG BEHÖVER! OMG OMG OMG!!!! NU KAN JAG ÄNTLIGEN BÖRJA LEVA LIVET, SKAFFA JOBB, UTBILDNING, RESA! OMG OMG OMG!!! KNULLA!?!?!?!?!?" - Eller?
Fast då är det väl din mentala kapacitet som det är fel på om du inte kan spinna vidare på lite kallprat.
Citera
2013-06-06, 17:09
  #1341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower
"OMG TACK FÖR ATT DU ÄNTLIGEN GER MIG BEKRÄFTELSEN JAG BEHÖVER! OMG OMG OMG!!!! NU KAN JAG ÄNTLIGEN BÖRJA LEVA LIVET, SKAFFA JOBB, UTBILDNING, RESA! OMG OMG OMG!!! KNULLA!?!?!?!?!?" - Eller?

Något i den stilen. Hade varit skitkul att få det som svar.
Citera
2013-06-06, 17:13
  #1342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sossebosse
Något i den stilen. Hade varit skitkul att få det som svar.

Jag brukar faktiskt svara så ibland när jag är på det humöret. Oftast får man då något "haha" som svar och "". Om man började driva tillbaka så skulle jag faktiskt bli intresserad.
Citera
2013-06-06, 17:22
  #1343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower
Jag brukar faktiskt svara så ibland när jag är på det humöret. Oftast får man då något "haha" som svar och "". Om man började driva tillbaka så skulle jag faktiskt bli intresserad.

Jag ser den. Förstår att diskussionerna dör ut ganska fort då. Men jag har en kompis som visade mig Badoo-appen, som han använder sig av för att "ragga teens", och det verkar inte direkt vara stället för spännande och intellektuella interaktioner.
Citera
2013-06-06, 17:24
  #1344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sossebosse
Jag ser den. Förstår att diskussionerna dör ut ganska fort då. Men jag har en kompis som visade mig Badoo-appen, som han använder sig av för att "ragga teens", och det verkar inte direkt vara stället för spännande och intellektuella interaktioner.

Jag kan bekräfta att det är inte det första stället man letar efter ett meningsfullt meningsutbyte. Men det är kul att driva med folk och ett perfekt ställa att slå ihjäl dö-tid på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in