2013-05-23, 00:14
  #1213
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Den är bättre, fast man blir ändå lika cynisk efter ett tag som kille.


Njaa, tycker det finns många intressanta människor
Finns mycket att diskutera där och det är inte bara en sorts av människor som på Badoo utan man träffar på rätt så olika typer
Citera
2013-05-23, 00:32
  #1214
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Testa att ändra till en profilbild där bara du syns, man vet aldrig
Har bytt. Får se om det gör någon skillnad.

Men vad menar du med "bara du syns"? Helkropp eller bara ansikte? För den jag bytte till är bara ansiktet.
Citera
2013-05-23, 00:34
  #1215
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Har bytt. Får se om det gör någon skillnad.

Men vad menar du med "bara du syns"? Helkropp eller bara ansikte? För den jag bytte till är bara ansiktet.
Tänkte mer en bild på bara dig, halvkropp (huvud till midjan).
Men ansiktsbild funkar det med
Citera
2013-05-23, 00:36
  #1216
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Tänkte mer en bild på bara dig, halvkropp (huvud till midjan).
Men ansiktsbild funkar det med
Ok. Får ordna det imorgon när det är ljust ute då.
Citera
2013-05-23, 01:48
  #1217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Ytterst få skulle jag ej tro, har själv lyckats få mig ett par ligg tack vare Badoo.

Ge oss losers en enda av dina konversationsöppnare!! Raggar du på bimbos btw?
Citera
2013-05-23, 02:21
  #1218
Medlem
AIKDaniels avatar
En brud ni aldrig har pratat med, vad pratar ni om? Skulle vara skönt att få en massa olika samtalsämnen som man kan dra upp, åldern är 18-22 ungefär. Känns som att det bara dör ut så ifall ni har något annat ämne jag inte tänkt på så säg gärna
Citera
2013-05-23, 02:21
  #1219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Var en brud idag i samma JÄVLA ålder, som hade tryckt i att hon ville träffa mig.

Så här såg vår konversation ut:

"Användarnamn — 18:14
hej.

Användarnamn — 18:23
såg att du ville träffa mig?

Maja — 20:21
varfor inte

Användarnamn — 20:22
Visst. Trodde inte jag var intressant

Maja — 20:23
du har hundar darfor du ar intressant

Maja — 20:23
kvinnor ar konstigt

Användarnamn — 20:24
Aha

Användarnamn — 20:24
Något mer som är intressant?

Maja — 20:25
va? nah. jag ar misanthrope. you have dogs that saved you <---------WTF???

Användarnamn — 20:26
?? Vad menar du nu?

Maja — 20:26
nvm

Användarnamn — 20:27
??"


Jag menar, det är ju inte första BRUDJÄVELN......som håller på så hrä. Vad FAN är det frågan om??? Är det nån JÄVLA bluff eller???


För att få en bild i era skallar på hur sur jag är på detta, så tänk bara på MTB-Rage killen, han här alltså: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DImxGczuYJI#

Ungefär lika arg är jag på det där JÄVLA badoo!!

haha hur fan kunde du faila på den
Citera
2013-05-23, 02:47
  #1220
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Annars finns det en till app som heter Flurv som du kan testa.
Där brukar 98% av tjejerna iallafall svara tillbaka med ett simpelt hej Vare sig de är svenska eller ej.

Vad är det för något? Dejtinggrejs?
Citera
2013-05-23, 02:48
  #1221
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jezziie
Njaa, tycker det finns många intressanta människor
Finns mycket att diskutera där och det är inte bara en sorts av människor som på Badoo utan man träffar på rätt så olika typer

Jag antar att du är en attraktiv kvinna och därför kan du samtala med människor lätt. Svårare att få svar som snubbe.
Citera
2013-05-23, 02:58
  #1222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Var en brud idag i samma JÄVLA ålder, som hade tryckt i att hon ville träffa mig.

Så här såg vår konversation ut:

Användarnamn — 18:23
såg att du ville träffa mig

Maja — 20:21
varfor inte

Användarnamn — 20:22
ge mig ditt telefonnummer
:

sådär, fixade din post. lycka till. (inte säkert att det du får telefonnumret men kanske eftersom hon skriver varför inte när hon kunde skrivit nej, kanske det, inte ännu eller jag känner inte dig.

du kan ju inte skriva "trodde inte jag var intressant" till en tjej. hur skulle du själv reagera om en brud skrev det..eller om du skulle anställa någon och så när du har bestämt dig för att anställa han så utbrister han wat får jag jobbet? trodde inte jag var intressant.
för helvete, du är väl där för att träffa hon och sätta på hon. inte söka bekräftelse.
__________________
Senast redigerad av chipskungen 2013-05-23 kl. 03:18.
Citera
2013-05-23, 03:03
  #1223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Vad är det för något? Dejtinggrejs?

testade det nyss, var helvetes förvirrande. Påminde lite om badoo men mer efterblivet. Kom bara i kontakt med killar :/
Citera
2013-05-23, 03:09
  #1224
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
testade det nyss, var helvetes förvirrande. Påminde lite om badoo men mer efterblivet. Kom bara i kontakt med killar :/

Kanske bra att pröva på andra sidan för en gångs skull? Har hört att bögar får knulla hur lätt som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in