Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Var en brud idag i samma JÄVLA ålder, som hade tryckt i att hon ville träffa mig.
Så här såg vår konversation ut:
Användarnamn — 18:23
såg att du ville träffa mig
Maja — 20:21
varfor inte
Användarnamn — 20:22
ge mig ditt telefonnummer
:
sådär, fixade din post. lycka till. (inte säkert att det du får telefonnumret men kanske eftersom hon skriver varför inte när hon kunde skrivit nej, kanske det, inte ännu eller jag känner inte dig.
du kan ju inte skriva "trodde inte jag var intressant" till en tjej. hur skulle du själv reagera om en brud skrev det..eller om du skulle anställa någon och så när du har bestämt dig för att anställa han så utbrister han wat får jag jobbet? trodde inte jag var intressant.
för helvete, du är väl där för att träffa hon och sätta på hon. inte söka bekräftelse.