Citat:
Ursprungligen postat av somsovjet
Din samtalsteknik med det motsatta könet är tyvärr under all kritik. Vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig... Finns en del trådar här om hur man bör skriva till damerna för att åtminstone få svar.
Sen det där med att du tryckt "Ja" på 1000 låter överdrivet.. Men det kan ju vara många som är såna som inte loggat in på ett år eller så. Och alla använder ju säkert inte "encounters" alls, alltså får du inga "ja" eller "kanske" från dom. Och resten kanske är superkräsna och säger bara nej på alla som är mindre snygga än "9/10".
är du tjej? annars har du absolut inget att komma med.
edit:
vad är det för fel på att säga hur vacker en tjej är???
hade nån sagt det till mig hade jag svarat!!!
nu har inte en jävel svarat. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ER. ni kommer bli våldtagna det hoppas jag ni inser. alltså karma.