2012-08-27, 16:42
  #133
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeus-far
Så facebook är liksom stället där du marknadsför dig själv med intelligenta uppdateringar kring ditt så händelserika liv utan att ägna dig åt något så smutsigt som att söka upp någon för fortplantning?


Nu är jag inte 14 med 6900 vänner på facebook utan addar bara folk jag träffat IRL. Har inget behov av att socialhora mig på facebook och tänker då fan inte ha 10 potentiella ragg på min wall som bitchar om "vems" jag är.

Ragg kan visa sig vara psykfall och jag är dessutom inte intresserad av att visa upp mina ev. smutsiga ragg för hela min bekantskapskrets. Därav att ej skit där man äter.

Att du är en manlig hora får du stå för själv.
Citera
2012-09-02, 21:47
  #134
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Uppdateringarna via mail, eftersom jag har ett free konto där mycket är låst
så jag vill veta med säkerhet ifall det är äkta tjejer som
riktar sig till oss eller ifall det kanske är spam?
http://www.imagebanana.com/view/t8288wwj/serioest.jpg

(PS! jag har bytt ut aktuella kvinnoansikten mot fejks i den här
skärmdumpen för säkerhets skull)
Citera
2012-09-02, 22:41
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Nu är jag inte 14 med 6900 vänner på facebook utan addar bara folk jag träffat IRL. Har inget behov av att socialhora mig på facebook och tänker då fan inte ha 10 potentiella ragg på min wall som bitchar om "vems" jag är.

Ragg kan visa sig vara psykfall och jag är dessutom inte intresserad av att visa upp mina ev. smutsiga ragg för hela min bekantskapskrets. Därav att ej skit där man äter.

Att du är en manlig hora får du stå för själv.
lyckas du få 10 tjejer att bitcha om vem som ska få dig så har du halva inne på alla andra tjejer som ser fighten typ. det vore något att testa ..gå på krogen och be två tjejkompisar ställa till med en scen över dig. gärna så att dom bägge blir utkastad och du sitter kvar och lugnt sippar på en whiskey. det vore nog nästan lika effektivt som att vara/spela kändis.
Citera
2012-09-03, 17:23
  #136
Medlem
St_Louiss avatar
Har inte klickat "ja" på någon brud men vad är meningen om hon ändå inte ser vem som har visat intresse? Och jag ser inte vilka som har visat intresse för mig eller ser man det om båda har klickar i "ja"? Är det värt att köpa skiten i en månad?
Citera
2012-09-03, 17:38
  #137
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St_Louis
Har inte klickat "ja" på någon brud men vad är meningen om hon ändå inte ser vem som har visat intresse? Och jag ser inte vilka som har visat intresse för mig eller ser man det om båda har klickar i "ja"? Är det värt att köpa skiten i en månad?

Klickar du ja/kanske och hon ja/kanske så kan man se matchningar. Men om hon bara säger kanske/ja till dig kommer du aldrig kunna se det.

Capische?
Citera
2012-09-03, 18:46
  #138
Medlem
J.Boozes avatar
vad är det för fel på folk?

jag är inte den vackraste i världen men ser helt ok ut. typ 5-6/10 om jag ska vara snål!

har haft skiten kanske 1 månad nu. Sagt Ja/Kanske till typ 1000 pers. hehe mest för skojs skull. för att se vad som händer.
har sagt ja till riktiga puddingar, och även lite mindre vackra människor. Mest för att se om skiten verkligen funkar.

av dessa 1000 har..... INGEN SVARAT.
Av dessa 1000 har jag även startat chat med kanske hälften. INGEN SVARAR.

nåt lurt är det med sidan. tror fan inte det är på riktigt.


alltså att INGEN av dessa 1000 pers skulle sagt antingen Ja eller Kanske är helt omöjligt, då vissa av dom är mkt mkt fulare än mig. Vissa är på samma nivå (de flesta) och några är bortom min league.

Alltså seriöst jag fattar inte.
Citera
2012-09-03, 21:09
  #139
Medlem
J.Boozes avatar
snyft..


tjejer.. hjälp mig..


skrev till en tjej... typ "hej.. gud vad du är vacker..."

inget svar..

sen skrev jag
"varför säger du inget... e jag så jävla grotesk?"


inget svar igen!!! VARFÖR GÖR NI SÅHÄR??

jag hoppas ni fattar att ni hamnar i helvetet.
jävla horor är ni. önskar jag visste vem ni var.
Citera
2012-09-03, 21:26
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
snyft..


tjejer.. hjälp mig..


skrev till en tjej... typ "hej.. gud vad du är vacker..."

inget svar..

sen skrev jag
"varför säger du inget... e jag så jävla grotesk?"


inget svar igen!!! VARFÖR GÖR NI SÅHÄR??

jag hoppas ni fattar att ni hamnar i helvetet.
jävla horor är ni. önskar jag visste vem ni var.


Din samtalsteknik med det motsatta könet är tyvärr under all kritik. Vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig... Finns en del trådar här om hur man bör skriva till damerna för att åtminstone få svar.

Sen det där med att du tryckt "Ja" på 1000 låter överdrivet.. Men det kan ju vara många som är såna som inte loggat in på ett år eller så. Och alla använder ju säkert inte "encounters" alls, alltså får du inga "ja" eller "kanske" från dom. Och resten kanske är superkräsna och säger bara nej på alla som är mindre snygga än "9/10".
Citera
2012-09-03, 21:28
  #141
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somsovjet
Din samtalsteknik med det motsatta könet är tyvärr under all kritik. Vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig... Finns en del trådar här om hur man bör skriva till damerna för att åtminstone få svar.

Sen det där med att du tryckt "Ja" på 1000 låter överdrivet.. Men det kan ju vara många som är såna som inte loggat in på ett år eller så. Och alla använder ju säkert inte "encounters" alls, alltså får du inga "ja" eller "kanske" från dom. Och resten kanske är superkräsna och säger bara nej på alla som är mindre snygga än "9/10".


är du tjej? annars har du absolut inget att komma med.
edit:

vad är det för fel på att säga hur vacker en tjej är???
hade nån sagt det till mig hade jag svarat!!!


nu har inte en jävel svarat. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ER. ni kommer bli våldtagna det hoppas jag ni inser. alltså karma.
Citera
2012-09-03, 21:34
  #142
Medlem
shad33rs avatar
Jag reggade mig igår, började chatta med kanske 5 stycken, 3 av dom svarade. Det har dessutom droppat in meddelanden hela dagen idag. Några lätta lös ska man allt haffa

Jag är kille som nog är uppenbart
Citera
2012-09-03, 21:36
  #143
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shad33r
Jag reggade mig igår, började chatta med kanske 5 stycken, 3 av dom svarade. Det har dessutom droppat in meddelanden hela dagen idag. Några lätta lös ska man allt haffa

Jag är kille som nog är uppenbart

mm.. vad hände sen när du vaknade? ...


jävla cepebarn... gå o dö.
Citera
2012-09-03, 21:55
  #144
Medlem
Xindaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
mm.. vad hände sen när du vaknade? ...


jävla cepebarn... gå o dö.

Då är väl jag med ett cepebarn, registrerade mig på Badoo för några dagar sedan och har sedan dess fått meddelande från ett tiotal damer. Men endast chattat vidare med 2 av dem, som jämförelse lyckades jag få till 2 fikaträffar på mer än ett år på pannkakan, skickade välskrivna meddelande till säkert mer än 75 tjejer på HP men fick svar ytterst sällan. Just nu håller jag Badoo mycket högre än någon annan dejtingsida jag testat och det börjar bli några stycken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in