2013-06-05, 00:07
  #1321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tisserand
Jag menar där det står "Meddalanden" med två pratbubblor överst på sajten. Står att jag har 14 stycken. När jag klickar där öppnas ett fönster med olika profiler som "ska ha skickat meddelanden till mig" men när jag klickar på dem finns det inget meddelande. Istället uppmanas jag att skicka meddelande till dem istället.
Är det något man bara kan läsa om man betalat eller bara fejk för att lura igång trafik på sajten?

Det sistnämnda
Citera
2013-06-05, 00:08
  #1322
Medlem
Jag tycker man kan dela upp kvinnorna på badoo i två generella grupper:

I den första hittar man brudar som väljer ut profilbilder som kraftigt skiljer sig från verkligheten. Har träffat ett par såna efter att ha pratat ett tag. En kände jag inte igen när vi skulle ses på ett cafe. Inte minsta lik någonstans. Den andra var en 7a på profilbilden och en 3a i verkligheten. Helt sjukt, blev nästan förbannad. Dessa verkar hänga runt på badoo för alltid. Undrar varför?

I den andra hittar man uppmärksamhets och bekräftelsekåta tjejer som kanske inte riktigt vet vad dom vill. Såna kan man snacka med i veckor och ha det ganska trevligt med, men de går aldrig att få ut på en dejt pga olika skitsaker. Reser mycket med jobbet, ska iväg i helgen, väldigt mycket att göra för tillfället. Givetvis mestadels bullshit. Till slut inser man att de inte är intresserade av att träffa någon. När de fått sin bekräftelse och uppmärksamhet går de vidare till nästa och suger ut lite mer energi från någon naiv kille. Dessa har funnits där sedan jag blev medlem (+6 mån) och kommer fortsätta "nätdejta" hahaha.

När man råkar ut för dessa typer så är det viktigt att man som man aldrig glömmer:

MÄN HAR SEDAN BEGYNNELSEN DOMINERAT OCH REGERAT PÅ JORDEN. DET FINNS INGEN LOGISK ANLEDNING TILL ATT DET TALANGLÖSA FÖRLORARKÖNET SKA HA NÅGON SOM HELST MAKT.

Citera
2013-06-05, 00:11
  #1323
Medlem
Fick mail idag om att en tjej ville träffa mig. loggar in och kollar men då finns det ingen i "vill träffa dig " haha ? Andra gången på 1 vecka det händer
Citera
2013-06-05, 00:19
  #1324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensken92
Fick mail idag om att en tjej ville träffa mig. loggar in och kollar men då finns det ingen i "vill träffa dig " haha ? Andra gången på 1 vecka det händer

De visas inte om du inte betalar för att få se dem
Finns ett sätt att undgå betalning.

Gå in på encounters och tryck ja på alla brudar så kommer du ganska fort få en match med de som ville träffa dig. Trycker de nämligen Ja eller kanske på att träffa dig och du trycker ja på dem så kommer du få reda på att de ville träffas
Citera
2013-06-05, 01:38
  #1325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
De visas inte om du inte betalar för att få se dem
Finns ett sätt att undgå betalning.

Gå in på encounters och tryck ja på alla brudar så kommer du ganska fort få en match med de som ville träffa dig. Trycker de nämligen Ja eller kanske på att träffa dig och du trycker ja på dem så kommer du få reda på att de ville träffas

Man måste ha SuperPowers för att se vem som har tryckt ja på en -.-
Citera
2013-06-05, 04:09
  #1326
Bannlyst
Är väl inga större problem att göra det MontanaT gjort om man ser bra ut, har en bra bild och tillhör rätt åldersgrupp.

Har man då lite bra "lines" så får man säkert telefonnummer ganska snabbt.
Citera
2013-06-05, 10:04
  #1327
Medlem
R4hu7s avatar
Förstår heller inte varför vissa blev så "chockade" över att han lyckades få 5 nummer.
Det är inte så svårt att få nummer+facebook av tjejerna bara man "pratar på" med dem och är allmänt trevlig och vet vad man ska säga
Citera
2013-06-05, 10:56
  #1328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Förstår heller inte varför vissa blev så "chockade" över att han lyckades få 5 nummer.
Det är inte så svårt att få nummer+facebook av tjejerna bara man "pratar på" med dem och är allmänt trevlig och vet vad man ska säga

Visst, det kanske blir jävligt lätt om.... DOM ENS SVARAR PÅ FÖRSTA MEDDELANDET?


Han ser antagligen ut som brad pitt. That got to be it.
Citera
2013-06-05, 11:03
  #1329
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Visst, det kanske blir jävligt lätt om.... DOM ENS SVARAR PÅ FÖRSTA MEDDELANDET?


Han ser antagligen ut som brad pitt. That got to be it.
Må så vara, jag vet ju inte hur killen ser ut, men man måste inte se ut som Brad "Penis".
Jag själv har lyckats få lite nummer och facebook, träffats och haft sex, haft en flickvän från badoo och jag är ingen Brad Pitt precis (även om jag själv anser mig vara en stark 9a)
Citera
2013-06-05, 12:19
  #1330
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Må så vara, jag vet ju inte hur killen ser ut, men man måste inte se ut som Brad "Penis".
Jag själv har lyckats få lite nummer och facebook, träffats och haft sex, haft en flickvän från badoo och jag är ingen Brad Pitt precis (även om jag själv anser mig vara en stark 9a)
Fast om du anser dig vara en stark 9 är det inte konstigt att du får svar. Med tanke på hur ytliga dejtingsidor är så betyder utseendet i princip ALLT för den första kontakten. Personlighet kommer in senare.

Enda undantaget jag märkt är att medan svenska tjejer kan ge allt mellan 3-8 i betyg så har jag inte varit till "något annat land" via Badoo där jag fått så lågt snitt. Där är det allt mellan 6-10 plus att meddelanden dykte upp i högre takt. Dock ska man väl inflika att några kanske är fejk men ändå intressant..
Citera
2013-06-05, 13:35
  #1331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Man måste ha SuperPowers för att se vem som har tryckt ja på en -.-

Inte om du trycker ja på dem också
Citera
2013-06-05, 13:45
  #1332
Medlem
Har satt upp ett makro på musen som gör så att den trycker konstant en gång per 10ms eller nått, så satte jag på Ja knappen på Encounters och gick afk en stund...

Tror inte ett skit kommer att hända ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in