Jag tycker man kan dela upp kvinnorna på badoo i två generella grupper:
I den första hittar man brudar som väljer ut profilbilder som kraftigt skiljer sig från verkligheten. Har träffat ett par såna efter att ha pratat ett tag. En kände jag inte igen när vi skulle ses på ett cafe. Inte minsta lik någonstans. Den andra var en 7a på profilbilden och en 3a i verkligheten. Helt sjukt, blev nästan förbannad. Dessa verkar hänga runt på badoo för alltid. Undrar varför?
I den andra hittar man uppmärksamhets och bekräftelsekåta tjejer som kanske inte riktigt vet vad dom vill. Såna kan man snacka med i veckor och ha det ganska trevligt med, men de går aldrig att få ut på en dejt pga olika skitsaker. Reser mycket med jobbet, ska iväg i helgen, väldigt mycket att göra för tillfället. Givetvis mestadels bullshit. Till slut inser man att de inte är intresserade av att träffa någon. När de fått sin bekräftelse och uppmärksamhet går de vidare till nästa och suger ut lite mer energi från någon naiv kille. Dessa har funnits där sedan jag blev medlem (+6 mån) och kommer fortsätta "nätdejta" hahaha.
När man råkar ut för dessa typer så är det viktigt att man som man aldrig glömmer:
MÄN HAR SEDAN BEGYNNELSEN DOMINERAT OCH REGERAT PÅ JORDEN. DET FINNS INGEN LOGISK ANLEDNING TILL ATT DET TALANGLÖSA FÖRLORARKÖNET SKA HA NÅGON SOM HELST MAKT.