Citat:
Ursprungligen postat av
zepofan
Hur funkar det med nätbeställningar, kan man lägga "osläppta" varor i varukorgen och bara klicka på beställ kl 10.00.01? Jag har aldrig testat att handla precis vid släppningsdags.
Citat:
Ursprungligen postat av
Diveria
Ja det ska funka. Jag har aldrig gjort det själv men blev tipsad om att göra just så för att spara tid och minimera strul som kan uppstå vid överbelastning =)
Kanske inte i just varukorgen, men man kan göra "dryckeslistor" som man sedan bara bekräftar. ska kika på det nu.
Tillägg: Ja det funkade just så. Jag skapade en lista med "X" antal av "Y" öl, sen kunde jag gå in på mina sidor och välja listan, och "lägga in bokningsbara varor i varukorgen"
går du in på artikeln före klockan 10 så är den oklickbar (alltså lägg i varukorg), när klockan sedan slår 10 så får man trycka F5 eftersom det inte är auto refresh, då går det att lägga den i varukorg.
att man skulle kunna göra dryckeslistor i förväg och sedan bara beställa vet jag inte om det funkar, skulle vara bra, men jag tror inte det.
ska också kolla det.
edit 1: fast nu valde du ju varor som är aktiva, hur funkar detta de dagar när varan inte är aktiv, dvs just innan släppet?
edit 2:Ett fel har inträffat:
500 - Internt fel
Ett internt fel har inträffat på servern.
OVANLIGT!