Citat:
Ursprungligen postat av
lampros
Om ett folk -- som de vita folken -- i 70 år utsätts för propaganda, om det utsätts för mindfuck som utmålar det som uselt och ett hot mot allt som är gott, då är det inte konstigt att folk i "fria val" röstar på partier som står för massinvandring och folkutbyte.
I 70 år, sedan 1945, har västvärldens folk fått veta att vita är kolonialister, vita är fascister, alla vita som hävdar sin etnicitet är rasister. Denna propaganda är inte vad jag kallar ett kännetecken för ett folkstyre. Det är en diktaturregim som arbetar med sådan mindfuck och hjärntvätt.
I väst försigår förberedelse för folkmord. Och det är straffbart enligt FN:s konvention om folkmord från 1948. Och den som inte gör motstånd mot sådant sentiment, den som visar medgörlighet -- complicity -- är medskyldig i folkmordet.
Att stå upp för de vitas rätt att existera är en fundamental mänsklig rättighet. Att förvägra vita den rätten strider mot FN:s deklaration om mänskliga rättigheter. Och att låta den antivita propagandan fortgå är, som sagt, förberedelse för folkmord och straffbart.
Antivit propaganda strider dessutom mot FN:s konvention mot rasism från 1966, ICERD.
Ja hade det varit fallet, så hade det fortfarande inte förändrat något. Du verkar ha blandat ihop propaganda med politik. Menar, hur hjärntvättad måste man inte själv vara för att tro att folket är hjärntvättat för att dom inte har samma åsikt som en själv? Det är inte bara typiskt för nationalister och rasister, utan även för muslimer och jehovas vittnen. ALLA har tillgång till samma info, hade vi varit hjärntvättade hade det inte varit specifikt de lågintelligenta som såg igenom det (det finns undersökningar som visar på att rasistiska tankar hör samman med låg IQ).
Har du något emot att vi gick från apor till människor? Har du ett problem med att vår ras inte alltid varit vit? Hudfärg, ras, och till och med art är under konstant förändring. Det kallas evolution.. den här tiden där det finns en vit ras, och till och med tiden när det finns människor, är begränsad. OM man har något emot detta är det naturlig utveckling man vill stoppa.
Jag tycker inte vita är fascister (eller ja, vissa ÄR ju faktiskt det, jag har en del fascistiska tankar själv), inte heller någon jag känner. Och vi är precis tillhörande den gruppen du påstår gör det. Men så här ligger det egentligen till: Du har blivit hjärntvättad att det finns ett värde i att vara vit etc, för att inte behöva hantera något så jobbigt som ett byte av världsbild bygger du istället upp en illusion att de personerna som är för "folkmordet" är onda (vi hatar vita, tror vita är ansvariga för allt ont i världen etc, ingen tror ju detta, bara i din fantasi). Detta är precis vad Jehovas vittnen gör, alla som inte är med i sekten har satan i sig.
Nationalism kan ses lite som en sekt faktiskt, många många likheter.
"förberedelse för folkmord. "
DEt existerar inget sådant begrepp.. antingen pågår ett folkmord eller inte. Folkmord måste vara ett påtvingat val. Så länge man har valet att ligga med sin egen ras kan det omöjligt ses som ett folkmord. Först när valet tas bort kan man börja dra sådana paralleller. Det vi har nu är demokrati, folket har valt hur dom vill att det ser ut, majoriteten vinner. Och som du ser i de politiska strömningarna nu, vi går längre ifrån sådana ideal du eftersträvar, inte emot dem (dvs, röda sidan går bra nu).
"complicity "
Ja nu uttrycker du det klassiska rasisttänkandet: Är du inte med oss är du emot oss..
Att stå upp för de vitas rätt att existera är totalt idiotiskt. Varför inte samtidigt stå upp för rödhårigas rätt att existera? Det finns ingen som motsäger sig vitas rätt att existera. Det är som att kämpa för svenskens rätt att äta sallad. Vi har redan den rätten, precis som ingen förnekar oss rätten att existera, sannerligen inte Mona eller Reinfeldt.
Nej det som pågår nu strider inte mot de mänskliga rättigheterna, dock visar uttalandet på att du feltolkat vad dessa rättigheter innebär. Ifall du har rätt kommer ju FN snart gå in och säga till så, då finns ju inget problem alls?
OK, så anmäl mig för medhjälp till folkmord då? Om det är så du tror att det skall tolkas juridiskt kommer ju jag och sådana som jag bli dömda, eller? Sannigen är dock, att du använder dig av pseudovetenskap. Du har tolkat regler kring mänskliga rättigheterna och premisserna för vad folkmord innebär felaktigt. Jag har som sagt haft denna diskussion med folk förr, så jag ringde högsta domstol och talade med en släkting som är kriminolog om saken, experterna i ämnet säger att du tolkat det fel, inte fact, inte bara en utav dem, utan alla.
Lite som att förneka evolutionen att förneka detta med andra ord. Allt vetenskapligt stöd är emot dig.
Ja riktig antivithet skulle vara rasism, men denna är nästan icke existerande. När du säger antivit menar du dock personer som inte är rasister, alla som inte vill lyfta upp värdet av den vita rasen är för dig antivita, när detta inte är ordets bokstavliga betydelse, detta visar återigen på det svartvita synsättet "med oss eller emot oss".