Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Vad tycker du som "antirasist" att när Vita blir i minoritet/blandas bort och får mindre makt så blir det häxjakt på oss? Är det okej enligt dig, så länge dem icke-Vita som bedriver häxjakten är "integrerade", och firar Svenska traditioner vid sidan av sitt antivita hat?
http://www.friatider.se/vit-skolpersonal-uppmanas-bara-sarskilt-armband
Och vad anser du förresten om att Vita blandas bort, är du också lika antirasistisk som din hen-kamrat, som menar att bortblandning av Vita är "utveckling"?
Jag ser ingen poäng med rasindelning då det inte har någon betydelse för hur människor är. Det har däremot enskilda (utländska) personers värderingar, beteenden och inflytande i ett nytt samhälle (nytt land).
Det finns många idiotiska invandrare som håller på att göra oss till en minoritet. Dock har det ingenting med raser att göra utan helt enkelt att dessa människor kommer utifrån och har dåliga värderingar och dåligt inflytande. Sedan att dem är etiska somalier, etiska norrmän eller blandraser spelar ingen roll i mitt tycke utan det enda är att personer från andra länder inte ska bestämma över oss veteraner (svenskar och invandrare som sköter sig och inte ställer till något).
Angående artikeln du länkade till så tycker jag det är sjukt att vit skolpersonal måste bära särskilda armband, egentligen inte för att de är vita utan för att dem är en ras skild från andra raser. Detta problem skulle förhoppningsvis vara ur vägen om man slutade med rasindelning.