Citat:
Var du har ljugit? Du ljuger minst varenda kommentar, och du erkänner det.
Att du inte kan förstå simpel logik innebär inte lögn, antivita åsna. LOL
"En värld utan revir" och skottpengar på alla som försöker upprätthålla skulle inte alls skada fåren när dem släpper in vargar bland skocken.
Eller missgynna fåglar om ormarna använda sin "värld utan gränser" för att bosätta sig i fågelboet.
Att du inte kan se att det är dina antivita handlingar som spelar roll, inte dina tomma ord och floskler, kan jag inte göra något åt. Dum antivit förblir dum antivit.
Du har flera gånger sagt att Vita försvinner, men istället för att som du innan erkänner att politiker ljuger för att få sin vilja igenom; invandring och integration, som orsakar antivitt folkmord. Så blånekar du och hävdar att det inte alls är något folkmord, utan då är det "naturlig utveckling" eller "folksjälvmord".
Att du är så psykopatiskt sjuk att du inte inser hur du själv hoppar runt som någon efterbliven rosa kanin kan inte jag göra något åt. Dum antivit förblir dum.
Haha, så jävla efter man kan vara, gullet?
Folkmord är inte om individuellt mord, för hundrafemtiosjunde gången, men såklart ljuger du om begreppet för att förneka och rättfärdiga antivitt folkmord.
Nejdå, jag hatar inte får alls om jag öppnar upp fårhagen för världen, låt vargar och får leva tillsammans i harmoni, som dem var avsedda att göra! Innan dem där rasistiska-fascist kamelerna separerade oss!
Antirasist är ett kodord för Antivit.
Att du inte kan förstå simpel logik innebär inte lögn, antivita åsna. LOL
"En värld utan revir" och skottpengar på alla som försöker upprätthålla skulle inte alls skada fåren när dem släpper in vargar bland skocken.
Eller missgynna fåglar om ormarna använda sin "värld utan gränser" för att bosätta sig i fågelboet.
Att du inte kan se att det är dina antivita handlingar som spelar roll, inte dina tomma ord och floskler, kan jag inte göra något åt. Dum antivit förblir dum antivit.
Du har flera gånger sagt att Vita försvinner, men istället för att som du innan erkänner att politiker ljuger för att få sin vilja igenom; invandring och integration, som orsakar antivitt folkmord. Så blånekar du och hävdar att det inte alls är något folkmord, utan då är det "naturlig utveckling" eller "folksjälvmord".
Att du är så psykopatiskt sjuk att du inte inser hur du själv hoppar runt som någon efterbliven rosa kanin kan inte jag göra något åt. Dum antivit förblir dum.
Haha, så jävla efter man kan vara, gullet?
Folkmord är inte om individuellt mord, för hundrafemtiosjunde gången, men såklart ljuger du om begreppet för att förneka och rättfärdiga antivitt folkmord.
Nejdå, jag hatar inte får alls om jag öppnar upp fårhagen för världen, låt vargar och får leva tillsammans i harmoni, som dem var avsedda att göra! Innan dem där rasistiska-fascist kamelerna separerade oss!

Antirasist är ett kodord för Antivit.
OK.. Så du kan med andra ord inte citera ett tillfälle där jag faktiskt ljuger. DEt du kallar lögner verkar innebära att inte ha samma åsikt som dig. Att inte hålla med dig är inte att ljuga..
Så du säger själv att du inte förstår enkel logik? För om du gör det, så är det jag pekat ut 6 lögner i 2 inlägg från dig nu.. Och till skillnad från dig kan jag peka ut precis var du ljuger, alternativt totalt saknar logiskt tänkande.
Så vita och svarta är som fåglar och vargar/ormar? Människor är en art, du räknade upp 3 olika arter, samtliga till och med från olika grupper av djur (dvs hunddjur, fågeldjur och reptiler). Det finns inget logiskt i din jämförelse i huvudtaget.
"dina antivita handlingar"
Berätta lite om mina antivita handlingar.. Kan du ge något exempel? Låt mig gissa.. Allt jag gör?
Ja jag har sagt att vita eventuellt kommer försvinna till följd utav det system jag förespråkar. Men det du inte fattar, trots att jag sagt det 10 gånger nu, är att detta inte är målet, det är en bieffekt. Målet är en gränslös värld och en enad mänsklighet, att folk ligger med olika "raser" är en effekt utav att dom givits det valet. Men det har inget att göra med vad jag förespråkar. JAg förespråkar som sagt även en framtida monokultur, kultur har inget med hudfärg att göra. Det är knutet till idéer.
Du har själv sagt att folkmord innebär att det är avsiktligt, eller hur? Som jag just beskrivit är inte försvinnandet av den vita hudfärgen min avsikt, utan en enad art. Därav kan du inte säga att jag förespråkar folkmord enligt dina egna premisser. Därav, om du nu efter denna förklaring antyder detta, innebär det nu att du ljuger..
"Att du är så psykopatiskt sjuk att du inte inser hur du själv hoppar runt som någon efterbliven rosa kanin kan inte jag göra något åt. Dum antivit förblir dum."
Ad hominem = argumentationsfel
"Folkmord är inte om individuellt mord, för hundrafemtiosjunde gången, men såklart ljuger du om begreppet för att förneka och rättfärdiga antivitt folkmord."
1) Jag använder den beskrivning som juridiska experter gjort. Då vi inte kunde enas ringde jag som sagt och frågade, jag hade rätt, du hade fel.. Nu talar vi om vad ordet juridiskt innebär alltså, ordets betydelse, inte om din åsikt, som du självklart har rätt till.
2) Folkmord är mordet av ett folk, ganska tydligt, eftersom ingen sådan medveten handling pågår pågår inget folkmord. Det egna valet hos majoriteten av folket (bevisat av röstresultaten) är inte mord, det är ett VAL.
Så länge du har möjlighet att ha sex med din egen ras juridiskt sett kan det omöjligt sägas att ett folkmord begås. Det är först när valet att ligga med vita tas bort som detta sker, menar du att man inte har valet att ligga med sin egen ras?
Om det är ett kodord, då kan du alltså bevisa att dessa personer anser sig själva antivita? För det är ju just det ett kodord är. Antivit är i såna fall närmare ett kodord för att den som uttalar det hatar andra hudfärger än sin egen. Så på sidan om att vara ett skällsord kan antivit även ses som ett indirekt kodord, dvs ett ord för att indirekt säga sin politiska rasistiska ståndpunkt.