Jag har faktiskt en historia att dela med mig, som råkade inträffa denna kväll.
Jag och en polare var ute och målade vid ett stort plank i Skåne och det var ganska täckt med buskar och träd osv. Vi trodde alltså att ingen såg, men vi hade så klart fel.
En stund senare ser vi en man som står och glor på oss i jogging kläder och så klart piper vi iväg fort som satan.
En stund senare bestämmer vi oss för att fortsätta efter vi kollat runt i området och ''försäkrat'' att ingen var i närheten.
Så vi går in i denna lilla gränd igen med träd och buskar och ska precis fortsätta.
Och gissa vad som händer sen? Jo en extremt biffig man kommer och skriker på oss ''VAFAN håller ni på med?'' Vi båda 2 börjar skita knäck när vi inser att det inte finns någon väg att springa då han kom från ''ingången'' och emot oss. Han tar tag i oss hårt som fan och säger att han är polis och han sliter ner oss för en backe, då detta var vid sidan av en motorväg. Och när vi kommer ner så ser vi en man med 2 arga hundar stå och titta på oss. Och då säger han ''försök inte smita nu för då vet ni själva vad som kommer att hända'' Ja no shit.
De står och diskuterar vad de ska göra av oss och vad som kommer hända för oss härnäst, och så nämner en polis ''vet ni hur mycket det kostar att ta ner klotter, som ni kallar graffiti?'' Då svarade vi typ runt 5k, sen skriker hon ut ''nej min vän.. 50K!, så det blir 25k var''
Det var då jag insåg att livet var över

.
Men sen kommer goda besked, vi hade tur. Dessa poliser var inte i tjänst så han hade ingen at ringa för de hade fullt upp med annat och de tyckte väl att det inte var nödvändigt att ta in oss till stationen då de inte ens hade en polisbil i närheten.
Så de beslagtog våra kannor istället och lät oss gå... Vi båda var i chocktillstånd och gick därifrån utan att ens ha lämnat ut namn, address, osv.
Man kan väl kalla detta ''tur'' ?