Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Är du säker på att det har kommit fram ens till polisen? Vi vet iaf inte om hon varit i lägenheten eller inte. Och skilj på vad jag tror är anledningen till KJ berättelse, och vad jag verkligen tror har hänt, två vitt skilda saker. Försök inte ta billiga poäng, det klarar du inte.
Dessutom ställer jag olika hypoteser på sin spets, ser på dem kritiskt och försöker såga, även de jag själv producerar, och går det inte att jämna dem med marken kan de vara möjliga.
Jag vet inte vad du lyssnar på eller läser men för min del lyssnar jag på vad polisen och åklagaren samt hans advokat påstår. Skulle jag däremot se till vad du tror om saker och ting så skulle jag nog skratta i sömnen. Det är en viss skillnad på att kunna sortera vad som är korrekt och vad som är ren nonsens.
Ja, du förstår säkert att det får en att lyfta på ögonbrynen om man säger sig tro att han ljuger om hennes besök.,
Citat:
Ursprungligen postat av
FUP-12
Så här ser min lista ut:
1. Hon har aldrig lämnat lägenheten.
2. Hon lämnar lägenheten - med KJ i bil.
3. Hon lämnar lägenheten - med X i bil.
4. Hon lämnar lägenheten - till fots.
En fallande grad av sannolikhet, men där inte ens det fjärde alternativet är omöjligt, bara mindre sannolikt.
Är det allt? Gick hon från hans bostad och vilka hade hon kontakt med innan den kvällen, och var befann hon sig då hon kontaktade andra personer. Du tänkte inte på det eller?