2013-05-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Och det kan betyda att kroppen var intakt när den landade vid fyndplatsen, mördades utomhus, ströps i bilen, styckades strax intill fyndplatsen, en bit ifrån vägen. Eller så mördades hon utom hus vid t ex stugan, släpades till bilen, styckades i skogen.
Om BO ströps i bilen...vilka fynd kan man finna då vid teknisk bevisning?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Men jag tror faktiskt att KJ kommer att släppas imorgon, sen kommer absolut hela stan hålla koll på honom, han kommer sällan vara ute, och när han är det kommer han ha luva på sig.

Varför skulle han ha luva på sig? Menar du att han vill slippa bli igenkänd? Jag skulle kunna tänka mig att han i så fall borde uppträda utan luva, han är ju känd i hela Boden för att klä sig i luvor och annat till vardags, så för att smälta in borde han klä sig normalt när han knallar ner till kondis tisdag morgon, dvs. utan luva, skyddsmask, camouniform och vapenreplika.
Citera
Bannlyst
Det tog två dygn för Aftonbladet att få det jag och någon annan påstod: att likdelarna var arrangerade i ödehuset.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16843030.ab

Vi får väl se om det ska tillskrivas någon betydelse eller om det bara är en makaber idé som uppstått för att delarna ändå måste läggas ut någonstans.
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Tack Faunus.

Ännu mer intressant nu, att se att AN skev sin kommentar under VB:s mammas text.

Exempel 1:
VB:s mamma, 9 maj kl 21:18:

Och sen ligger den första kommentaren strax därunder, skriven av AN den 9 maj kl. 04:43:

Sen kommer dom andras kommentarer:

Dessutom dom två andra kommentarerna, som AN skrev dagen efter, dvs fredagen den 10 maj inne på MPS Facebooksida:

Exempel 2:
Under fotot på VB, och puffen för Efterlyst onsdag 15 maj, skriver AN, fredag 10 maj kl. 15:23:

Exempel 3:
Åter på MPS Facebooksida, under annan text som lyder

AN, fredag 10 maj kl. 15:47

Skärmdump "kanske INTE vid liv!!!"
Skärmdump "fäller inte en tår"
Skärmdump "kackerlacka"
Skärmdump "tår" och "kackerlacka"

Det är anmärkningsvärt. AN blev kritiserad redan den 9 maj av andra facebookare. Ändå går hon ut dagen därpå i två nya påhopp. Vad är det som har hänt i relationerna?

(jag fetade AN:s kommentarer)
Kan det inte vara såhär?
Första kommentaren är ett svar till VBs mamma. Plumpt, ja en aning plumt, men kanske inte så hemskt som det ser ut.

Före nästa kommentar har AN fått reda på att det finns sms-trafik mellan MBs och VBs telefoner, då brister det.

Jag menar inte att försvara, utan förklara.
Citera
2013-05-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Tack. Vet du om det bor många thailändare i Boden?

50 - 100 skulle jag tro.
Citera
2013-05-25, 21:17
Medlem
Någon som vill PM:a info om AN, brukar ofta gå att få fram en del info.
Är hon 44 eller 46? Någon kanske kan bekräfta adress. All info tas tacksamt emot.
Senast redigerad av Haxxan 2013-05-25 kl. 21:20.
Citera
2013-05-25, 21:17
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Om BO ströps i bilen...vilka fynd kan man finna då vid teknisk bevisning?
Tyvärr hade hon ju åkt i bilen innan, kanske många ggr, så det blir nog svårt art finna nåt som kan vara till nytta.
Citera
2013-05-25, 21:19
Medlem
highfives avatar
Ni noterade väl tiden när AN skrev första inlägget? 04 43. Vad jobbar hon med? Har hon alltid haft samma efternamn och var är hon född?
Citera
2013-05-25, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haxxan
Någon som vill PM:a info om AN, brukar ofta gå att få gram en del info.
Är hon 44 eller 46? Någon kanske kan bekräfta adress. All info tas tacksamt emot.

Hon är skriven på samma adress som MB i Sävast. Utgå från det.
På nätet lär du inte hitta så mycket om henne tror jag.
Citera
2013-05-25, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Men jag tror faktiskt att KJ kommer att släppas imorgon, sen kommer absolut hela stan hålla koll på honom, han kommer sällan vara ute, och när han är det kommer han ha luva på sig.

Äh, pellejöns, det normala är att man får hjälp att ta sig till annan ort pga hotläget.
Citera
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustrun
Man kan se hennes vänner. Där kan man hitta en herre från Boden, bosatt utomlands, med samma efternamn som hennes make. Finns en del märkliga bilder och kommentarer där, samt information om att han besökte Boden för några veckor veckor sedan.

Tror du hans senaste inlägg handlar om något som har med MB att göra? Att han är irriterad pga alla rykten om MB?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haxxan
Någon som vill PM:a info om AN, brukar ofta gå att få gram en del info.

Jag har även efterfrågat mer information om att AN skulle ha flyttat ifrån eller sparkat ut MB, nämndes något om det tidigare idag, var kommer detta ifrån? Om det stämmer så är det ju intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in