2013-05-28, 17:33
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Bättre att låta serien vila. En faktisk film skulle aldrig leva upp till våra förväntningar. Inte i närheten.
Sant, när jag först såg slut på serien så tyckte jag att de bör göra en film men nu tycker jag den ska låta den vila!
Citera
2013-05-28, 20:06
Medlem
Precis - det är slut. Det är nog den nyfikna delen av en som vill se en film men man vet med sig att serien är otroligt bra som den är.

Tony: "I think maybe you shouldn't do that one. You know, let sleeping dogs lie."
Christopher: "Yeah, that's what I was thinking."
Citera
2013-05-28, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Precis - det är slut. Det är nog den nyfikna delen av en som vill se en film men man vet med sig att serien är otroligt bra som den är.

Tony: "I think maybe you shouldn't do that one. You know, let sleeping dogs lie."
Christopher: "Yeah, that's what I was thinking."

Film? Nej! En till säsong hade dock varit kul. David chase har väl aldrig gjort en film heller, nä, tacka vet jag serier, där har man tid för karaktärsutveckling och kan introducera nya utan att behöva stressa så jävla mycket, film är överskattat.
Citera
2013-05-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Film? Nej! En till säsong hade dock varit kul. David chase har väl aldrig gjort en film heller, nä, tacka vet jag serier, där har man tid för karaktärsutveckling och kan introducera nya utan att behöva stressa så jävla mycket, film är överskattat.
Saken är den att det var en film det var talan om, både de i de senaste inläggen som jag stämde in med samt längre bak i tråden där det skrevs om att en film inte var aktuell att göra.

Edit: Om ännu en säsong vid något tillfälle har varit på tapeten så har jag missat det. Om det var upp till mig så hade jag aldrig rört serien.
Senast redigerad av cay 2013-05-28 kl. 21:27.
Citera
2013-05-28, 21:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Å andra sidan vad skulle en ny säsong handla om? Rico-åtalet är nerlagt? Är vi mitt i dn rättegång? Nja.
Låt Sopranos vila. I så fall hellre en prequel. Tror dock inte heller en prequel skulle fungera särskilt bra.
Citera
2013-05-28, 23:10
Medlem
TaxMonkeys avatar
Tony dog ju med 99% sannolikhet i sista avsnittet, så en film efter det skulle ju minst sagt kännas meningslös.
Citera
2013-05-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Tony dog ju med 99% sannolikhet i sista avsnittet

Det finns det inget som tyder på.
Citera
2013-05-28, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dst
Det finns det inget som tyder på.

Det finns det massor som tyder på
Citera
2013-05-28, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
Det finns det massor som tyder på

Nej.
Citera
2013-05-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dst
Nej.

Jo, det finns faktiskt möjlighet att det hände. Men ingen vet. Att säga att det inte skulle kunna hänt är som att säga att han dog.

Någon som kan tipsa om en liknande serie? Har snart sett igenom den för tredje gången och mår lite dåligt över att det inte finns en lika fantastisk serie.
Senast redigerad av Jesper.Delgado 2013-05-29 kl. 00:03.
Citera
2013-05-29, 00:14
Medlem
Dimaks avatar
i boken "Den stora maffia regeln" står det att man inte får döda fienden framför sin familj så jag hoppas att han inte dog. Tror inte på det heller New York och Jersey blev ju sams när Phil get wached "OOHH HSHIIIET!
Citera
2013-05-29, 00:35
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
i boken "Den stora maffia regeln" står det att man inte får döda fienden framför sin familj så jag hoppas att han inte dog. Tror inte på det heller New York och Jersey blev ju sams när Phil get wached "OOHH HSHIIIET!

Men nu blev Phil Leotardo klippt framför sin fru och sina barnbarn så reglelboken skiter de nog i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in