Citat:
Ursprungligen postat av cay
Jag noterade att Tonys frisyr skiljer sig åt ett par gånger mellan scenerna, från vattenkammat till centimeterkort men jag visst inte skälet till det när jag först noterade det. Enough bad-mouthing, I feel bad.
Det är knappt att jag ser det nu när jag kollar på scenen på YT, faktiskt (inte så bra upplösning, men i alla fall).
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Rättar ju ogärna min favoritanvändare på FB men här minns du fel. Den grejen löser sig. Det som så småningom gör att Ralphie får lämna jordelivet är att han bränner inne Tonys, som egentligen är Ralphs, galopphäst.
Det är ett kul exempel på splitting i Tonys personlighet. Om Ralph dödar en människa så blir Tony förbannad, men det löser sig. Om det finns en liten misstanke om att Ralph har dödat en häst så slår Tony ihjäl honom.
Nu var det ett tag sedan jag såg scenen, men det finns väl inget som talar för att Ralph skulle ha bränt ner stallet? Minns att hans unge blev träffad av pilen i samma veva, så han bryr sig inte så mycket om hästen vilket sätter Tony i gungning. Eller missade jag något?