Citat:
Ursprungligen postat av Alternativ1
Nej. För skedar böjde sej hemma hos oss när han gjorde det på tv. Skrev det tidigare, tro vad ni vill men så var det. Sen om han inte kan göra det jämt är en annan sak men det räckte för mig.
Att någon säger något på ett anonymt forum är värt såhär mycket i bevishänseende:
Det står ingenting efter kolonet och det är precis vad din utsaga är värd. Om UG inte i hela sitt lurendrejarliv har lyckats visa sin förmåga under kontrollerade former så säger det oändligt mycket mer. Och när hans blinda troende inte ser honom för den bluff han är trots att han avslöjats som fuskare så känner jag bara förakt för hur människor vill bli lurade.
Här
http://www.youtube.com/watch?v=DinkCry5KlM ser vi t ex vid 1:30 hur den djäveln tar tag i skeden och böjer med båda händerna samtidigt som han försöker avleda uppmärksamheten.
Strax efter 3:00 får vi se en mikroskopering av brottytan på en sked som UG hade av. Enligt metallurgen (och även enligt mig som studerat en hel del materialteknik) så är det ett tydligt fall av utmattningsbrott, alltså att skeden har vickats fram och tillbaka några gånger för att försvaga den så att den sedan kan knäckas med väldigt liten kraft.
Varför vill du bli lurad?