Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
För helvete! Den här tråden bidrar verkligen till min övertygelse att Mångkulturen utvecklas mot en jävla katastrof! Hur fan ska vi kunna bli av med alla kriminella råttor som krokat fast parasitsnabeln i det ruttnande äpple som en gång var det välmående landet Sverige?
Citat:
Ursprungligen postat av L.Riches
Men lilla du. Det är flashback. Ta inte allt så seriöst. Läs detta inlägg så kommer du också inse att familjerna inte är så jävla kriminella. Det är lätt ett av de folk som sliter allra mest.
Dessa idiotiska trådar ni skapat om familjerna är så skämmiga. Ni målar ut hela släkt/släkterna som kriminella. Det är dom absolut inte.
Jag kommer också från Libanon och jag vet en hel del om mitt land och mitt folk. Och jag hade även vänner i hemlandet med dessa namn/släkter.Som ni idioter och hatare skriver är så förbannat töntigt.Jag ska förklara kort.Alla familjerna/namnen/folket härstammar från en eget folkslag i Mellanöstern.
*
Dessa folk har hållit ihop väldigt bra och väldigt länge. För de har sin egen kultur och sånt. Så när de flyttar till olika platser/länder så har de oftast väldigt bra kontakt.Alltså när flera släktingar är kvar i hemlandet/hemländerna så finns de andra släktingar i andra länder.
Sen har de fortsatt söka sig till bättre ställen, och nu finns de i flera olika länder.Japp alla är inte släkt, nej, men, de har alltid någon som känner den ena eller andra i de olika familjerna. Och så har vissa gift in sig med de andra. Alltså typ, Remmo är en egen familj och samma med Mere.
Men Mere och Remmo kan ha flera släktingar ingifta hos varandra.
Och väldigt bra band på andra vis. Och det stämmer att några av dem är en enda familj från början, det är exempel Al-Zein och Omeirat.*Och som det står på Flashback, att alla i familjerna är värsta kriminella stämmer ej. Okej, det finns en del kriminella, visst. Men inte som ni har skrivit det.*
Här ser det ut som man är megakriminell bara för att man bär efternamnet. Det finns en liten del kriminella som drar ner namnet i skiten. Annars är det VÄLDIGT bra folk med HÖG RESPEKT.Som ni redan nog vet har invandrare väldigt stor respekt för äldre, hemmet, familjen och sånt.Och hos dessa kan jag med största säkerhet säga att de finns inget folkslag som har sån heder som dom.Har kan det bli riktigt stora problem om man stör deras heder eller sånt.Heder och respekt är väldigt*viktigt och allvarligt för dom. Och dom är 100 gånger värre än vanliga kurder, araber och sånt. Det vet alla vi som levt bland dom.
Flera av dom hatar kriminalitet, och skäms över att deras släktingar håller på så. Tro inte att någon är stolt över det.Jag kan lova er att flera av dom har har flera olika företag och massor av dom är högt utbildade.Kände att jag var tvungen att skriva detta då som jag haft vänner bland dem.
Citat:
Ursprungligen postat av RodiAlsaadi
Du din lilla kelb, skriv inte om oss!!!! Att vi som är kriminella Alikhan drar de andra i skiten är skitsnack!
Jag säger inte att dom drar ner andra i skiten. Jag säger att några dumma typer från familjerna drar ner hela familjenamnen i skiten. Och det stämmer. Du kan väl ta och läsa om min post så kommer du fatta att jag försöker säga sanningen om dom. Inte som Flashback. Utmåla dom till kriminella medans dom är riktigt fina och trevliga människor. På alla sätt och vis.
Jag är oxå stensäker på att du är en liten tönt som fått på Käften av den här Rodi Alsadi. och när du inte vågar ta snacket med honom själv. Så måste du blanda in alikhan.
Det låter ungefär på flashback. """Alikhan: spöa Rodi""" för jag vågar inte gör det själv.
Vilken liten äcklig jävla typ till människa du är grabben. Ta dig i kragen och gå och snacka med honom själv.
Folk med lite hjärna ser vad du håller på med. Om du var från alikhan så kunde du bett de prata med denna person. men tyvärr är du inte det och använder flashback för att lösa dina egna problem. stor luffarvarning på dig killen.