Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-27, 18:23
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det hade varit intressant att få se villan hur den såg ut.
Ja. Någon som vet hur villan ser ut och i vilken del av Göteborg den ligger?
Citera
2025-05-27, 18:42
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Någon som vet hur villan ser ut och i vilken del av Göteborg den ligger?

Med tanke på att packet huserar i Angered så ligger den väl där...
Citera
2025-05-27, 20:36
Medlem
Varför utvisar man inte dessa inavlade rashybriderna till libanon ,turkiet eller kurdistan eller vart fan dom nu hör hemma? Samtidigt utvisar man studerande barn och kvinnor som inte gjort något fel! Men som någon skrev är det ju lågt hängande frukt
Citera
2025-10-16, 21:22
Medlem
Jo men de som bestämmer vilka som utvisas får enkelt hjälp av myndigheter som säpo att få tag på dem så det är inte problemet, tro mig, de skulle inte ha en chans i helvete. Det verkar alltså som att de vill ha dem kvar, varför? Säg det men så måste det vara.
Citera
2025-11-01, 07:48
Medlem
Han Tati håller han fortfarande på och löjlar runt på youtube som han gjorde innan fängelsestraffet.

Om dom nu håller på med stora affärer som vissa tror denna släkt varför skulle dom försöka utpressa indisk reasturang?

Dom flesta lever väl på bidrag bara?
Citera
2025-11-02, 21:13
Medlem
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Han Tati håller han fortfarande på och löjlar runt på youtube som han gjorde innan fängelsestraffet.

Om dom nu håller på med stora affärer som vissa tror denna släkt varför skulle dom försöka utpressa indisk reasturang?

Dom flesta lever väl på bidrag bara?

Skulle säga 85% av denna vidriga familjen lever på bidrag ja.Dessa anfalbeter till familj har terroriserat min fina stad i över 3 decennier.
Citera
2025-11-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Skulle säga 85% av denna vidriga familjen lever på bidrag ja.Dessa anfalbeter till familj har terroriserat min fina stad i över 3 decennier.
Ja det stämmer men dom flesta i Göteborg märker inte av dom. Ja dom i Hammakullern och Hjällbo ja men liksom 99,9999% av göteborgarna märker inte av dom/har inget ont av dom.

Nej detta är inga bra människor men man måste ge dom att vissa av dom inte är rädda för att skjuta någon i huvudet och ta 20 år livstid. BMC skrattar dom åt
Citera
2025-11-08, 16:38
Medlem
Ny dokumentär. Svenska maffia familjen Ali Khan.
https://www.youtube.com/watch?v=b9ElnZly_qQ
Citera
2025-12-09, 08:12
Medlem
Vad händer med Ali Khan om regeringens nya förslag går igenom? Alltså, förslaget om indraget medborgarskap om man har dubbelt, och ägnar sig åt grov organiserad brottslighet.

Hur många individer i släkten riskerar att bli av med sitt medborgarskap?
Citera
2025-12-09, 08:33
Medlem
Undrar vad som händer om dom kriminella säger upp sitt medborgarskap i sitt ursprungsland, så att de enbart har svenskt medborgarskap kvar. Då har de ju inte dubbelt medborgarskap och kan inte utvisas. Eller kommer regeringen täppa till den luckan?
Citera
2025-12-09, 08:36
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Vad händer med Ali Khan om regeringens nya förslag går igenom? Alltså, förslaget om indraget medborgarskap om man har dubbelt, och ägnar sig åt grov organiserad brottslighet.

Hur många individer i släkten riskerar att bli av med sitt medborgarskap?

Ali Khan-släkten har bott i Sverige ett par generationer. De började komma hit redan på 80-talet. Så lycka till att bli av med dom.
Citera
2025-12-10, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Ali Khan-släkten har bott i Sverige ett par generationer. De började komma hit redan på 80-talet. Så lycka till att bli av med dom.

Yes, jag vet. Men det kan ändå vara några individer som berörs om förslaget går igenom. Om de har dubbelt medborgarskap och ägnar sig åt mycket grov organiserad brottslighet.

I förslaget står inget (om jag fattat rätt) om att tiden skulle vara en faktor.

Jag tror heller inte att vi nu kommer ”bli av med dom”. Men jag tror att en del individer kommer beröras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in