2012-12-19, 21:15
Medlem
SteelPizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RodiAlsaadi
Vem fan är Raffa!?!? Alla vet vilka vi Alikhan är i Göteborg!!
Jag golade inte... läs mina papper. Han skyllde på mig och jag tillbaks. De inte att gola!

Vi som läst dina papper vet att du golade honom.

Jag finns på Skånegatan (det ligger mitt emot Nya Ullevi) om du och din släkt vill prata.
Citera
2012-12-20, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Är möjligtvis Häckens hårdföre mittback Mohammed Ali Khan släkt med detta kriminella slödderpack?

Han ser ju något snedknullad och inavlad ut om man känner för att uttrycka sig på det viset.

ja, han tillhör den berömda släkten o är tyvärr en av dom som ser mest normal ut. då fattar du va dom andra stilar med för klassiska inavelsutseenden.

Citat:
Jag golade tillbaks när en snubbe golade på mig.. de gör inte mig till golare! Alikhan är min släkt, mina riktiga kusiner. Rör ni mig så kommer Alikhan min blodsbröder ta er!

du är med andra ord en praktgolare som inte vet va golare innebär? "jag golade tillbaks när..." åååååh satan vilket stolpskott du är!

inte för att jag tror att du tillhör släkten men oavsett så tror jag att det är jättepopulärt att som erkänd(av dig själv, på papper o av andra) golare sitta o hota folk på internet med ali kahn. du är så jävla bakom i alla avseenden att jag tycker synd om dig.
Citera
2012-12-20, 13:58
Medlem
Har stött på flertalet av dessa...mestadels yngre, bla två fula tvillingar på 50 kg, och några till. Ett riktigt jävla monster dock.
Citera
2012-12-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteelPizza
Vi som läst dina papper vet att du golade honom.

Jag finns på Skånegatan (det ligger mitt emot Nya Ullevi) om du och din släkt vill prata.

Okej jag är golare, nöjd?? Orkar inte mer.. Bryr mig inte längre.
Citera
2012-12-21, 21:12
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Okej jag är golare, nöjd?? Orkar inte mer.. Bryr mig inte längre.
Jag tycker att er familj ligger i frammkant angående det nya kriminella Sverige, ni skall ha heder för att ni står upp för er homosexualitet.

de sexuallbrott du varit misstänkt för var det mot barn eller män?
Citera
2012-12-21, 22:10
Medlem
Nån sa till mig att någon ur Alikhan släkten hotat den där tjejen bakom instagram-kontot i Gbg som skapade upplopp i tisdags...stämmer det eller?
Citera
2012-12-22, 04:57
Medlem
Citat:
Jag tycker att er familj ligger i frammkant angående det nya kriminella Sverige, ni skall ha heder för att ni står upp för er homosexualitet.

de sexuallbrott du varit misstänkt för var det mot barn eller män?

Jag är fan inte bög! Nu får de fan räcka.
Citera
2012-12-22, 05:41
Bannlyst
Citat:
Du säger ju hela tiden att du ska knulla folk till höger och vänster, varför gör du det om du inte är bög..?
Citera
2012-12-22, 08:03
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Jo jo, sådana sagor kan du dra till din kusin Full Full Abdul.

Arabernas tolkning om vad en bög är är ju lite luddig, visst fan är du bög även fast du spänner på och inte blir påsatt.

Hur ser era klanmöten ut? Går åt många burkar vasselin då va?

Ha en god jul annars Rodi och ät inte för mycket korv, var även försiktig med vitsåsen (till lutfisken).
Citera
2012-12-23, 11:39
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macko94
Nån sa till mig att någon ur Alikhan släkten hotat den där tjejen bakom instagram-kontot i Gbg som skapade upplopp i tisdags...stämmer det eller?
Stämmer. De var på plats utanför plusgymnasiet också.
Citera
2013-01-03, 23:29
Medlem
Citat:
Jo jo, sådana sagor kan du dra till din kusin Full Full Abdul.

Arabernas tolkning om vad en bög är är ju lite luddig, visst fan är du bög även fast du spänner på och inte blir påsatt.

Hur ser era klanmöten ut? Går åt många burkar vasselin då va?

Ha en god jul annars Rodi och ät inte för mycket korv, var även försiktig med vitsåsen (till lutfisken).

Rodi Alsaadi säger till alla att Abdul Alikhan i Frölunda är hans kusin, han har gjort Alikhan släktet till årets skämt. Han blåser och golar ner folk med uppbackning av Alikhan släktets namn. Vart finns dessa "tunga" araber när han gör narr av dem??
Citera
2013-01-18, 12:38
Medlem
[quote=Alingsas2013]Rodi Alsaadi säger till alla att Abdul Alikhan i Frölunda är hans kusin, han har gjort Alikhan släktet till årets skämt. Han blåser och golar ner folk med uppbackning av Alikhan släktets namn. Vart finns dessa "tunga" araber när han gör narr av dem??[/QU

hahahahah släkten alikhan kommer la besöka han snart !!

Hoppas på det iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in