2015-07-26, 18:11
Medlem
Researchgruppen101s avatar
Det är inte mycket ni kan som skriver här...

Ali Khan är sunni libaneser släkt med familjen Simmo.

Och nej dom har inte en egen moske. Där hittar du somalier kurder araber albaner med mera...
Citera
2015-07-26, 19:15
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Researchgruppen101

Och nej dom har inte en egen moske. Där hittar du somalier kurder araber albaner med mera...

är det samma familj ( Simmo( som äger livsmedelbutiken
Citera
2015-07-26, 20:44
Medlem
Mac10jiffys avatar
Dom är turkjävlar som borde gasas ihjäl.
Citera
2015-07-26, 23:06
Bannlyst
Citat:

1. Dom är shiiter och tighta med Hizbollah.

2. Dom är inte libaneser.

3. De hade en Moské, jag vet inte om den är kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Aron
är det samma familj ( Simmo( som äger livsmedelbutiken

Ja, men de är inte släkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Dom är turkjävlar som borde gasas ihjäl.

Helt rätt.
Citera
2015-07-27, 00:41
Medlem
Jag har bevis för det jag säger. Det har inte du så lägg ner ditt snack.

Dom kommer från samma turk by som familjen simmo och har många släkt band bland de äldre.

Punkt slut.
Citera
2015-07-27, 00:44
Medlem
Senaste 100 åren har dom bott i libanon därav libaneser.

100% sunni är dom men är vänner med HIZB.
Citera
2015-07-27, 00:55
Medlem
weedman99s avatar
Citat:

Dom kommer från samma turk by som familjen simmo och har många släkt band bland de äldre.

Punkt slut.

#268 har faktiskt helt rätt, dom är shiiter och har iallafall haft en moske. Fram med bevisen då?
Citera
2015-07-27, 13:20
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdoman
Din dumma jävla idiot!

Inga specielle, ingen makt? Varför uttalar du dig om något du inte vet?

Gör såhär, säg mig bara ett gäng som är värre än familjen så ska jag ge dig ett bra svar. Ta det värsta du kan hitta. Ta de med "makt" som du säger.

Familjen Bernadotte.
Citera
2015-07-27, 13:23
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdoman
1. Du vet ju fan ingenting!!

De är inte 1-2 stycken, de är flera, flera tusen, i flera länder, både i Eu och utanför.

Jag ska bara skriva upp lite kort, jag orkar inte sammanfatta, de får någon annan göra.

El zein är en av Tysklands värsta klaner. Med bas i Berlin. En av Tysklands värsta maffiabosser kommer från El Zein. Bra sammarbete med Turkiska maffian.

När en blev knivhuggen från Alikhan (gärningsmannen dödas efter, tyvärr fel person) då kommer flera ledare från olika gäng för att hedra den knivhuggna. Bla albanligan/naserligan + massa andra gäng.

Fakhro, de finns i falangerna, brödraskapet, Black Cobra. Issam Fakhro är en av de ledanade i BC.

Miri, samma släkt, är en av de värsta familjerna i Tyskland. "miri clan". Några av dem har öppnat MC mongols i Bremen. Alla andra gäng i staden (Bandidos, och massa gäng försvagades och försvann)

När de öppna så konkurrerade de Hells Angels, Hells Angels president erbjöd miri 2.500.000 kroner för de skulle va vänner eller lämna staden. Nu styr de hela bremen. + att Helles Angels blev deras fittor.

De har även bra band till Italien där de får in många nya bilar och annat kul.

De står även att polisen är rädd för dem. Det händer att poliser och andra myndigheter mördas.

De står också, att de som konkurrerar dem dödas direkt.

Du kan inte jämföra svenska "wannabes" med krigsskade (Stor del) personer.
En Ha medlem kanske frågar ett tiotal gånger om pengar i en utpressning innan han gör något.
Blir han anmäld kanske han glömmer det.

Dessa familjer kommer till dig och vill ha pengarna, har du inte betalat 2-3 gången då skjuts du till döds.

De är inte så att de ger sig bara på dig om du bråkar, de har hänt flera gången att de dödat en hel familj, mamma, pappa, barn.

Och klart du inte hittar något om de, för de skyltar inte som svenska gängen, de är stora familjer med en del kriminella som låter de äldre styra. Precis som Italienarna. Men de finns bra mycket information om familjerna.

Haha rapporter, den mest kriminella gruppen i Tyskland tillhör familjerna. Bara miri clan HAR 2700 FAMILJEMEDLEMMAR. De står om dem på wiki. Vet ej hur många Mongols är, med de är ju samma familj. Så vilken jävla familj har 2700???? personer??? Mirir finns också överallt, men MC mongols finns i Bremen, börja räkna alla klaner (Ej barn, mammor, och icke kriminella män) då får du bra många tusen.

En familj hjälper dig vart du än är, HA, Bandidos kan vara vän och ovän på olika ställen.

Jag gömde skriva att de finns flera maffiabossar i familjerna.

Trams. Du räknar upp en massor olika "klaner" och påstår att dessa på något vis skulle vara exakt densamma som i gbg. Visst det finns säkert ett visst utbyte men att alla dessa skulle lyda under någon i Göteborg är självklart ett befängt påstående.
Citera
2015-07-27, 14:18
Medlem
Mitt starkaste bevis är att jag är uppvuxen med familjen.

Och om ni behöver mer info så kan jag ordna en personlig träff
Citera
2015-07-27, 19:34
Bannlyst
Citat:

Punkt slut.

Du menar kurd by? I de delarna är nästan alla kurder, men det finns även syrianer/assyrier/armenier.

Turken har inget där att göra.

Du är bara en wannabe snorunge som hänger lite med deras kid, grattis.
Citera
2015-08-06, 01:23
Medlem
Håll dig till fakta och hoppa över skit snacket. Det mesta som skrivs här är vilda rykten. De flesta i denna familj lever ett lungt liv...men det är klart att man känner de flesta i området efter 30år. Men detta skrämmer nog vissa att familjens kontaktnät är så stort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in