Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-03, 00:17
  #1
Medlem
Hej!
Vad vet ni om denna familjen? Jag har hört mycket om dem.
B.la. så sköt de ihjäl en oskyldig människa en gång.

Är inte vissa av denna familjen med i vännerna? Alltså de som sköt bort X-team/Bandidos från göteborg.

Mvh
Citera
2011-02-03, 00:23
  #2
Avstängd
dezis avatar
Dom är inga speciella. Inga med makt, dock många i släkten.
Citera
2011-02-03, 00:24
  #3
Medlem
SharpenYourBlades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Dom är inga speciella. Inga med makt, dock många i släkten.


Skulle dock hellre ha problem med bandidos,HA än dem
Citera
2011-02-03, 00:29
  #4
Medlem
Hur många är de? Alltså bara om vi räknar i Göteborg då?
Citera
2011-02-03, 00:31
  #5
Avstängd
dezis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SharpenYourBlade
Skulle dock hellre ha problem med bandidos,HA än dem

Nja lite överreklamerat.... Det är ju inte jätte många av dom som skulle ta på sig luvan och skita ner naglarna om det inte vore för släktens överlevnad, om du fattar.

Men givetvis så är både dom och Skånes Fahkru, eller vad dom nu heter, några stycken och visst kan dom sätta ihop något. Släkt ställer ju alltid upp men samtidigt så är det ingen maffia.
Citera
2011-02-03, 00:33
  #6
Medlem
SharpenYourBlades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Nja lite överreklamerat.... Det är ju inte jätte många av dom som skulle ta på sig luvan och skita ner naglarna om det inte vore för släktens överlevnad, om du fattar.

Men givetvis så är både dom och Skånes Fahkru, eller vad dom nu heter, några stycken och visst kan dom sätta ihop något. Släkt ställer ju alltid upp men samtidigt så är det ingen maffia.


Jag kan lova att dem är "tunga" om dem väl vill .. Klart man inte ska dra hela släkten över en kam.. Jag ser att du inte är så insatt i detta ämne..
Citera
2011-02-03, 00:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Nja lite överreklamerat.... Det är ju inte jätte många av dom som skulle ta på sig luvan och skita ner naglarna om det inte vore för släktens överlevnad, om du fattar.

Men givetvis så är både dom och Skånes Fahkru, eller vad dom nu heter, några stycken och visst kan dom sätta ihop något. Släkt ställer ju alltid upp men samtidigt så är det ingen maffia.

Vilka är fakhru?
Men vet ni om de var några från dem som sköt bort Xteam från Göteborg?

Jag har hört att de umgås med Aha, Taha, som är bland de bland tyngsta i göteborg, stämmer det?
Citera
2011-02-03, 00:37
  #8
Medlem
SharpenYourBlades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allo1
Vilka är fakhru?
Men vet ni om de var några från dem som sköt bort Xteam från Göteborg?

Jag har hört att de umgås med Aha, Taha, som är bland de bland tyngsta i göteborg, stämmer det?


Hatar folk som tror att Denho Acar är otroligt farlig.. Dem farligaste är dem som inte syns och dem som inte snackar.. Skulle inte säga att Aha och Taha är mesar men absolut och verkligen inte tyngst
Citera
2011-02-03, 00:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SharpenYourBlade
Hatar folk som tror att Denho Acar är otroligt farlig.. Dem farligaste är dem som inte syns och dem som inte snackar.. Skulle inte säga att Aha och Taha är mesar men absolut och verkligen inte tyngst

Vem har nämt Denho Acar, han är ju en pajas. Det vet vi alla sen länge sen.

Aha, taha, jag menar de som umgås med "vännerna" Ena som gick omkring med en guldkedja för 500.000 eller liknande.

Dano är en råtta sen länge, skrippa han.
Citera
2011-02-03, 00:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SharpenYourBlade
aa men det handlar inte om guldkedja.. Ska jag säga vilka som är dem absolut farligaste utan hämningar? Dem nya invandrarna som kommer hit i 20års åldern.. Dem som knappt kan svenska..Dem kommer från knappa förhållanden och ser deras liv som meningslöst..

Edit: Kommer jävligt OT ursäkta


Jag vet att det inte handlar om guldkedja, men jag sa så för att berätta om vem jag syftade på.

https://www.flashback.org/t582238
Jag hittade en gammal tråd om en familjen. Enligt tråden verkar de ha kontaktar överallt.

Efter jag tittade på google så har alikhan bra band till naserligan, vännerna(Några av dem är vännerna/gårdstensaliansen) och andra starka kriminella.
__________________
Senast redigerad av allo1 2011-02-03 kl. 01:19.
Citera
2011-02-03, 01:34
  #11
Medlem
Khan? Är de från Pakistan eller?
Citera
2011-02-03, 01:38
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokJag
Khan? Är de från Pakistan eller?

Nej, libaneser som finns på olika ställen i världen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback