Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Fattar inte hur ni lyckas komma så många gånger med så kallade "idioter". När jag spelar så brukar det kanske hända någon enstaka gång per 20 spelade matcher( i normal då). I ranked har det varit dålig kommunikation i laget(med andra ord hela laget har inte spelat rätt under teamfights, missat säga ss osv.) som har gjort att man har förlorat och inte mycket att man har råkat ut för personer som leavar eller feedar, och då ligger man ändå på 1094 i elo.
Det handlar mycket om vilken ranked rating man ligger på såklart - och jag skyltar inte direkt med att jag ligger under 1000.
Förklaringen till varför jag ligger så dåligt till är
inte för att jag har leavat / feedat / lackat utan för att jag har spelat spelet direkt efter dom släppte slutversionen efter beta. D.v.s , när ranked slog igenom - Då började jag på 1200. (Efter lite hotfixes, innan låg man på 1500 i början) - Sedan, låg jag 50 , 50 win loss hela tiden.
Efter en konstig patch fick man rating loss på bara att man lämnade direkt efter man kunde se vilka man kom med, jag hade nämligen skrivit upp vilka namn jag upplevde som idioter.
Så, när jag som ni nu kallar det "queue dodgade" , förlorade jag rating kontinuerligt och sitter fast i spärren.
Ni som sitter och klagar på att jag inte kan spela kan greppa hårfästet och slänga sig själv ut genom fönstret.
Jag blir jävligt irriterad på när folk som hoppat in i LoL under julafton pga deras familjer/släkt lever i misär så att man inte kan göra annat än att fiska spel borde läsa på innan man skapar teorier.
Teorier baserar man på fakta, inte tvärtom.
Så, hoppas ni nu fattar varför jag ligger på 1000 - rating .
I dagsläget klättrar jag upp som en jävla bergsklättrare uppför K2 , det är fanimej inte lätt med folk som sjunkit till min nivå av
BEGRIPLIGA skäl