Fan vad glad man blir då man har ett par på sitt lag som ligger på 0-7 båda två innan level 10...
Sen när jag backar då det är gangfight säger dom att jag är dålig även fast motståndarna var feedade och 4 levels högre än dom andra.
Jippie. Ska gå och skära av mig handlederna nu, herrå.
Ehm, hur ser man sin rating? Har iof bara spelat 3 ranked matches
summoner profile! där ser du vad du har för rating i arranged 3v3 solo queue 5v5 o arranged 5v5.
man börjar på 1200 eller 1400 eller liknande när man väl börjar ranked. men de svåra är att hålla sig där, eller att gå upp eftersom du förlorar mer poäng än du vinner.
När man tröttnar så kör man en ny char, köper ny gubbe eller byter från 5v5 till 3v3. Till slut början man testa köra magewick, ap trynd, ap yi osv. Sen börjar man köra seriöst igen. Btw så är detta spel det jag spelat mest i hela mitt liv, och då har spelat i princip dagligen i 13 år. Dock förstår jag att det snabbt blir tråkigt om man suger och inte kan hitta sin roll i laget.
btw, någon som såg quadrakillturneringen i helgen? Är inte Phreak amerikan? Är rätt säker på att det var han som kommenterade finalmatch nr 2 och på 36:00 kommer chrome upp, med existenz.se uppe
Om det inte var spelaren som råkade få upp det.
Warwick och jax är för OP nu alltså. Eller är det bara jag som spelar så jävla bra med dem. Får ju 35-5 stats varje match nu
OP ? sämsta jag har hört... vänta tills du kommer med folk som har 600 + i wins, då lär inte jax funka lika bra längre, ww är en grymt bra hero men långt ifrån OP, väldigt enkel att kontra också.
Jag föddes inte igår xD
Jag har testat många builds och i varje ingår trinity, har spelat ca 150 - 200 games med ezreal och sett att många top spelare i US har honom som main men hittar aldrig deras builds.
OP ? sämsta jag har hört... vänta tills du kommer med folk som har 600 + i wins, då lär inte jax funka lika bra längre, ww är en grymt bra hero men långt ifrån OP, väldigt enkel att kontra också.
När man tröttnar så kör man en ny char, köper ny gubbe eller byter från 5v5 till 3v3. Till slut början man testa köra magewick, ap trynd, ap yi osv. Sen börjar man köra seriöst igen. Btw så är detta spel det jag spelat mest i hela mitt liv, och då har spelat i princip dagligen i 13 år. Dock förstår jag att det snabbt blir tråkigt om man suger och inte kan hitta sin roll i laget.
btw, någon som såg quadrakillturneringen i helgen? Är inte Phreak amerikan? Är rätt säker på att det var han som kommenterade finalmatch nr 2 och på 36:00 kommer chrome upp, med existenz.se uppe
Om det inte var spelaren som råkade få upp det.
Det var för att det var ur Skafts perspektiv, en svensk spelare.
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Nja, det förutsätter att man ökar E rätt snabbt. Ökar man E på bekostnad av Q kommer stunnen att göra mindre skada och ha längre cooldown. Offrar man W kommer skölden att vara väldigt svag. Köper man inga defensiva items blir det flesta karaktärer rätt lätta att döda/squishy, förutom de som har en sköld som scalar med AP, eller en heal, eller liknande.
Antar att man, som AD Sion, kan acceptera att stunnen har längre cooldown och gör mindre skada och därmed satsar med på E. Har knappt kört AD Sion. Vilka items brukar ni köpa? Hur gör ni för att inte bli dödade direkt i teamfights?
Efter 25 minuter in i et game som toplaner borde du ligga på 150-200 lasthits, bara det är 150-200 hp med bara en skillupp i E. Okej, jag kanske överdrev med 400hp extra, men du lär ha minst 150 .