Citat:
Ursprungligen postat av WIsabellaW
Jag vet att även om hon skulle ha blivit våldtagen i röven av fem gamla italienare så överdriver hon. MAn behöver inte skrika ut sånbna saker till folk man inte ens känner eller vet namnet på. Uppmärksamhetkåt är vad hon är.
Man klarar sig ensam, Jag personligen har aldrig mått dåligt av de som hänt mig, bara det runt omkring typ att folk har fptt veta DET är det jobbiga det andra klarar man utan problem.
"sitt där du och skaka som ett mongo" oj fan, där fick du till det, den kommentaren fick mig att gråta..................
Man klarar sig ensam, Jag personligen har aldrig mått dåligt av de som hänt mig, bara det runt omkring typ att folk har fptt veta DET är det jobbiga det andra klarar man utan problem.
"sitt där du och skaka som ett mongo" oj fan, där fick du till det, den kommentaren fick mig att gråta..................
bra.
Sen är alla människor antagligen inte som du, faktiskt. Att DU inte ville ha stöd av andra, även av främlingar, eller för den delen inte heller ville hjälpa andra att inte hamna i samma knipa genom att vara öppen om det. Det är helt upp till dig. Du kan ju inte bara utgå från att folk ljuger bara för att de inte reagerar likadant som du på ett övergrepp. "SÅ går det ju inte att reagera, hon måste ljuga om det" Händer ju ingen, alla reagerar som jag.
För jag tror du ljuger, händer ju nästan ingen att de råkar ut för övergrepp och sen väljer att hålla det för sig själv. Mytoman säkert.
Ha lite sympati IFALL att det är sant, även om man tror hon fejkar.
ps: vet inget vad som hänt dig men jag hade självklart haft sympati med dig som utgångspunkt om du hade berättat för mig eller om jag läst dina poster, jag skulle aldrig säga på allvar att jag inte tror dig, inte utan att du är bevisad mytoman, eller det är helt orimligt att det man säger är sant.
Var förresten nåt gruppvåldtäktsoffer som pratade ut om sin upplevelse på svt och varnade andra tjejer, hon ljög säkert också, hon var ju också blond, och gick dessutom ut publikt med det.
Fruktansvärt elakt och fullständigt onödigt att hålla på så här mot henne bara för att många här hatar henne.
Dricker för mycket, solar en del, sover lite och gör allt annat föräldrar inte vill veta.
Alla har väl varit unga?!