Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
bra.
Sen är alla människor antagligen inte som du, faktiskt. Att DU inte ville ha stöd av andra, även av främlingar, eller för den delen inte heller ville hjälpa andra att inte hamna i samma knipa genom att vara öppen om det. Det är helt upp till dig. Du kan ju inte bara utgå från att folk ljuger bara för att de inte reagerar likadant som du på ett övergrepp. "SÅ går det ju inte att reagera, hon måste ljuga om det" Händer ju ingen, alla reagerar som jag.
För jag tror du ljuger, händer ju nästan ingen att de råkar ut för övergrepp och sen väljer att hålla det för sig själv. Mytoman säkert.
Ha lite sympati IFALL att det är sant, även om man tror hon fejkar.
ps: vet inget vad som hänt dig men jag hade självklart haft sympati med dig som utgångspunkt om du hade berättat för mig eller om jag läst dina poster, jag skulle aldrig säga på allvar att jag inte tror dig, inte utan att du är bevisad mytoman, eller det är helt orimligt att det man säger är sant.
Var förresten nåt gruppvåldtäktsoffer som pratade ut om sin upplevelse på svt och varnade andra tjejer, hon ljög säkert också, hon var ju också blond, och gick dessutom ut publikt med det.
Fruktansvärt elakt och fullständigt onödigt att hålla på så här mot henne bara för att många här hatar henne.
Jag skäms ju över det så jag fattar inte varför jag skulle hitta på något sånt...
Här är jag anonym, här kan jag berätta, men den enda av mina närmaste vänner osm vet är S som var med mig på resan... det var itne jag som berättade då och jag önskar att hon inte visste; det värsta som finns är när någon tycker synd om en....
Isabella har jag inte hatat, inte brytt mig om henne så mkt och gillat att läsa hennes blogg... Men det här... det har inget med styrka eller att varna andra tjejer o göra, det här handlar om uppmärksamhet , "kolla på mig, det är faktiskt synd om mig!"... Sexuella övergrepp är tyvärr inte längre något ovanligt... tyvärr... Och jag trodde att de flesta FATTADE att det är skillnad på sverige och andra Italien,Turkiet,Grekland etc... ganska stor...
Visst man BORDE få bete dig hur fan man vill utan att nåt händer, men tyvärr är det inte så, och det suger.... Men visst du har rätt jag vbet inte vad som hänt henne.... men jag kan gissa att det int eär så allvarligt som hon vill få det att framstå som... då hade hon berättat istället för att säga lite och sen låta folk göra en höna av en fjäder.