2009-01-28, 10:41
Medlem
Jammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolpol
Den här kvinnan, jesus .. har någon hört någon vars röst låter så illa? Den är fruktansvärd. Hon kan ju inte tas seriöst pga rösten. Inte av mig i varje fall. Sen är hon en blåst moderat blondin, som tror att medlemskap i moderaternas ungdom avdelning är att vara politiskt aktiv. Snarare läran om att dissa Socialdemokrater och skita i att vara kunniga inom något annat!

Angående rösten.. Jag är själv i hennes ålder och har samma problem om man kan säga så. Normalt när jag är avslappnad och med folk jag känner så har jag en helt normal röst. Men när jag blir nervös/pratar inför folk whatever, så blir min röst helt tillgjord och irriterande. Flera jag känner har det likadant, och förmodligen är det så hon har det med.
Citera
2009-01-28, 12:57
Medlem
.-.-.s avatar
Verkar håva in hyfsat med cash, här lite text ur bloggen

"Jag känner mig mer och mer rutinerad för varje dag som går så när jag väl sitter där och de erbjuder mig 80 000 kr för ett jobb som tar några timmar, säger jag på en gång att jag inte gör det för mindre än 130 000 kr."

Tycker om att prata om hur mycket peninga hon håvar in.
Bloggen är ju so en enda stor reklamskylt, tror inte hon gör nåt gratis.
I alla inlägg så nämns nåt Företag och det pratas om hur bra dom är.
Ska vi tro på det eller är det pengarna som talar?

Slänger jag upp 1 mille framför näsan på henne så skulle hon säkert kunna skriva på bloggen att hon knullar getter och mumifierar myskoxar.
Citera
2009-01-28, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Verkar håva in hyfsat med cash, här lite text ur bloggen

"Jag känner mig mer och mer rutinerad för varje dag som går så när jag väl sitter där och de erbjuder mig 80 000 kr för ett jobb som tar några timmar, säger jag på en gång att jag inte gör det för mindre än 130 000 kr."

Tycker om att prata om hur mycket peninga hon håvar in.
Bloggen är ju so en enda stor reklamskylt, tror inte hon gör nåt gratis.
I alla inlägg så nämns nåt Företag och det pratas om hur bra dom är.
Ska vi tro på det eller är det pengarna som talar?

Slänger jag upp 1 mille framför näsan på henne så skulle hon säkert kunna skriva på bloggen att hon knullar getter och mumifierar myskoxar.

Tror att hon förskönar hur mycket hon får / kräver för att verka glamourös / jätteviktig. Fler än henne som drar till lite extra i överkant om vad de har för månadslön och liknande.

Angående företagen som hon tipsar om så är det tjänster och gentjänster. Isabella får ta del av deras tjänster med antingen en ganska så generös rabatt eller gratis och skriver sedan att företaget som hon fixat naglarna, håret, sprayat sig hos osv är det bästa stället i världen ifall man nu vill göra det.
Citera
2009-01-30, 04:19
Medlem
Mad Fer Its avatar
Det jag är mest nyfiken på (kanske redan avhandlats, orka läsa 160 sidor om en nån som inte intresserar en) är , vilken människa sjunker så lågt att man blir PERSONLIG ASSISTENT åt en 17 (18?) årig BLOGGERSKA?!
Då är ,som vi säger hamstern död men hjulet snurrar.

EDIT: Har det bringats klarhet i hurvida blodincidenten i Italien vad dikt eller sanning?
Jag känner att denna människa får för mycket uppmärksamhet av mig atm, men jag skulle tycka det vore så oerhört kul om det var dikt.
Citera
2009-01-30, 11:29
Medlem
brianmolkos avatar
står i aftonbladet att hon ska lägga ner bloggen i höst ? hm ja börja studera juridik, då kan hon ju blogga om sitt partyliv med kriminella ? eller ja de verkar ju utveckla vänskap med gärnngsmä... kvinnor ?
Citera
2009-01-30, 11:44
Bannlyst
Citat:
Har det bringats klarhet i hurvida blodincidenten i Italien vad dikt eller sanning?
Det var sant som stod men inte fullständigt. Med lite annan vinkling hade inget uppsendeväckande hänt för att vara i den miljön. Det är däremot sant att hon visade stort mod på bloggen när det gäller att avslöja Kungsholmsmordets rötägg.
Citera
2009-01-30, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
står i aftonbladet att hon ska lägga ner bloggen i höst ? hm ja börja studera juridik, då kan hon ju blogga om sitt partyliv med kriminella ? eller ja de verkar ju utveckla vänskap med gärnngsmä... kvinnor ?

Bara skitsnack att hon skall lägga ner bloggen, har väl lagt ner den två-tre ggr förut men tagit upp den efter någon vecka igen .

Skulle bli lite skadeglad ifall hon INTE kommer in på juristlinjen, men tyvärr så blir hon nog antagen.
Citera
2009-01-30, 13:16
Medlem
brianmolkos avatar
och det där med advokater är att jag tycker det är lite konstigt yrke, försvara en som gjort kanske fruktansvärda brott, och ses som bra att de får sitta mindre tid i fängelse
Citera
2009-01-30, 15:18
Medlem
TröttSvensks avatar
Är höstens antagning till juristlinjen på Stockholms universitet redan klar ?

Citera
2009-01-30, 15:59
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Är höstens antagning till juristlinjen på Stockholms universitet redan klar ?
Hon vet väl vad hon har/får för betyg, då är det ju lätt att kolla tidigare antagningspoäng...
Citera
2009-01-30, 18:25
Medlem
Khaliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Hon vet väl vad hon har/får för betyg, då är det ju lätt att kolla tidigare antagningspoäng...

Jo men med tanke på hur många som söker till juristlinjen så är det väl inte så säkert att hon blir antagen.
Citera
2009-02-01, 01:47
Medlem
muminss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khalith
Jo men med tanke på hur många som söker till juristlinjen så är det väl inte så säkert att hon blir antagen.
Har hon typ 19.5 eller något så sitter hon ju fan bensäkert
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in